Juhannus pilalla!

Lomapilalla

Mun juhannus on ihan pilalla!
Mennään juhannuksena nokian edeniin ja kun on ollut edes joku mitä odottaa, eli se reissu niin se meneekin ihan pilalle! Rakastan reissuja kun mennään kylpylähotelliin mut nyt reissu menee ihan pilalle kuukautisten takia! Oon niiiiin odottanut että pääsen uimaan sinne mut sitten koko loma on ihan pilalla kuukautisten takia ='((!!!... Kun nyt alkaa uus kuukautiskierto ja se alkaa vasta tänään nii en pääse varmasti koko reissun aikana uimaan!

9

344

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Janne88_TRE

Morjes,

Mistä päin olet? Helpottaisiko olosi jos kirjoittelisit ajatuksia sähköpostiin ja voitas vaihtaa ajatuksia samalla? :)

• Lomapilalla

Oon 16 vuotias hesasta. Puhun mieluummin mun poikakaverin kans, enkä muutenkaan jakele sähköpostiani tuntemattomille!

• mörmeli

ei se niin vakavaa ole. joko sä voit käyttää tamppooneja kun käyt uimassa, tai hyväksyy asian että sun juhannus meni "pilalle".

katsos kun juhannus tulee ensi vuonnakin.
      hyvät jussit kaikille! :)

• Iso_Jorma_?

Ei se uimista pillaa.

Poikaystävä tai tytsy itse ei tykkää "verimakkarasta" ;D

PS. Iso_Jorma ajaa kelillä kuin kelillä, kaikissa tunneleissa ;P

• Tytsy 94

Njoo siis kuukautiset ovat vallan luonnollinen asia, eikä minusta kuullosta lainkaan että juhannuksesi menee pilalle. Kuukautisvuotoa ei voi mitenkään estää, eli käytät tamppoonia.
      Jos tuo ei jostain syystä käy, etkö voisi puhua asiasta vanhempiesi kanssa niin että he voisivat siirtää reissun myöhemmälle? Älä huoli, maailmassa on suurempiakin ongelmia.

• Lomapilalla (?)

En lähdekkään vanhempien kans sinne nokian edeniin vaan mennään mun poikakaverin kans sen vanhempien mökille ku siel ei oo ketään. :)

• joo meni minunkin juhannus päin vittua.

Piti mennä naapurin (luxus)mökille bilettämään 50 ihmisen kanssa niinkuin joka vuosi. Ja eilen ne sano että ei ne otakkaan mua mukaan!!!

SAATANA!!!!!!!!!

• asfghjyjfdfssad

Vitun pelle kannattaaks olla nainen vitun hintti xDXDXD

• PoikaNokialta

Älkää helvetissä menkö nokian eedeniin..ihan perseestä, jos yhtään helpottaa..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4108
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2921
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe