narsismista

siitä vaan testaamaa

38

243

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hylätty.............

nelkku tuli

• :)

En ole: 8 :)

• !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Niin, loppupahan tää ainainen rutina palstojen narsisteista.

narsistit tuskin uskaltaa itseään testata; eivät näet tarvitse tätä testiä ;)))

• ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

20

• !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Joka tietoa lisää, se tuskaa lisää?

Ei suinkaan, narsisti ei tunne tuskaa, hän on erilainen.

• MinäOlenMahtavin

mitä pahaa pienimuotosessa narsismissa on? Sitähän on luultavasti kaikilla vähissä määrin! Eikös soo vaan hyvä juttu jos on ylpeä itsestään tarkoittaa myös sitä et on sinut itsensä kanssa? Ja eikös se oo parempi että on hyvällä tuulella ja pitää itseään ainutlaatuisena ja ajttelee omaa etua kuin se että stressaa pahaa maailmaa viinapullo kourassa ja angstaa siinähän on vaarallisempi saada tuon angstaamisen ansiosta mitä lie sydän sairauksia jne!

• ????????????????????

Läheiset kärsivät narsisteista, jotka eivät ajattele muuta kuin omaa napaansa.

Jos ei muuta niin hyvä edes tiedostaa, mitä ympärillään saa aikaan, ettei tarvii ihmetellä, että mikä sille (ihmiselle) nyt tuli? Narsistit syyttävät aina muita omasta käytöksestään, siinä voi herkempi sairastua.

• moniongelmainen!!!!!

ja mä en ymmärrä kysymyksiä

• ...

ei muuta kun terapiaan, se saatta auttaa.

• moniongelmainen!!!!!

• kokemusta oN
        moniongelmainen!!!!! kirjoitti:

Siinä sulle terapiaa

http://www.youtube.com/watch?v=xTbs4IQvzQI

Hei tosi hyvä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kipale
        Mä diggaan vaikken oikein räpistä tykkääkkään

• moniongelmainen!!!!!
        kokemusta oN kirjoitti:

Hei tosi hyvä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kipale
        Mä diggaan vaikken oikein räpistä tykkääkkään

No se on mukava kuulla.

• kokemusta oN

Nimimerkillä
      olen tuntenut kyseisen ihmisperoonan jo monta vuotta.
      Narsisti joka käyttää häikäilemättömästi muita hyväkseen ja eikä ole empatiasta muita kohtaan mitään tunnetta

mutta terapiaa en todellakaan tarvitse en ole mikään eilisen teereen tyttö
      vaan ihan täysijärkinen aikuinen nainen enkä aio jatkossa olla hänen kanssaan missään tekemisissä

• QQ.

Olet >>>>>>Narsisti joka käyttää häikäilemättömästi muita hyväkseen ja eikä ole empatiasta muita kohtaan mitään tunnetta.

• kokemusta oN

kalahtika kalikka omaan nilkkaan?
        kyse oli mies puolisesta henkilöstä jonka olen tuntenut melkein 10 vuotta
        en puhu itsestäni ENKÄ YLEISTÄ tätä koska tiedän että naisissakin löytyy mutta on myös paljon miehiä jotka tekevät niin
        eli ala mua arvostelemaan olen itse ollut narsistin UHRI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• kylmä totuus--
        kokemusta oN kirjoitti:

kalahtika kalikka omaan nilkkaan?
        kyse oli mies puolisesta henkilöstä jonka olen tuntenut melkein 10 vuotta
        en puhu itsestäni ENKÄ YLEISTÄ tätä koska tiedän että naisissakin löytyy mutta on myös paljon miehiä jotka tekevät niin
        eli ala mua arvostelemaan olen itse ollut narsistin UHRI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

90% naisista on nykyään narsisteja, aina peilin edessä ja miehilleen raivoamassa/motkottamassa, kun nämä eivät osaa lukea ajatuksia.

• kylmä totuus--
        kylmä totuus-- kirjoitti:

90% naisista on nykyään narsisteja, aina peilin edessä ja miehilleen raivoamassa/motkottamassa, kun nämä eivät osaa lukea ajatuksia.

Niin ja ne 10% jotka eivät ole, hakeutuvat suhteeseen sen kymmenen prosentin kanssa miehistä, jotka taas ovat narsisteja.

Tämä on vaikea totuus maassamme, kun luonnonlain mukaan vastakappaleet vetävät toisiaan puoleensa.

• nnnnnaaaaarrrrrrasss

Peilaaminen ei ole sen narsistisempaa kuin se, että miehet huomioivat aina eniten kaikkein kauneimpia naisia :-D

• nnnnnaaaaarrrrrrasss
        nnnnnaaaaarrrrrrasss kirjoitti:

Peilaaminen ei ole sen narsistisempaa kuin se, että miehet huomioivat aina eniten kaikkein kauneimpia naisia :-D

Täytyyhän sitä edes yrittää saada kaunista käytöstä osakseen ;-)

• kylmä totuus--
        nnnnnaaaaarrrrrrasss kirjoitti:

Täytyyhän sitä edes yrittää saada kaunista käytöstä osakseen ;-)

Silti ei miellyttäviin ärsykkeisiin huomion kiinnittäminen tee narsistia. Ei tuossa testissä ollut kysymystä: "Do you notice the most beautiful women before others?"

Sen sijaan veikkaan, että moni nainen vastasi tuohon peilikysymykseen, ettei erityisemmin tykkää katsella itseään peilistä - vaikka oikeesti, naisilla menee ainakin joku kymmenesosa elämästä omakuvaa peilistä tuijotellessa, ulkonäköä miettiessä ja kysellessä mieskaverilta, että "oonhan mä kaunis sun mielestä?"... ;-))

• ggggffff

Silti ei miellyttäviin ärsykkeisiin huomion kiinnittäminen tee narsistia. Ei tuossa testissä ollut kysymystä: "Do you notice the most beautiful women before others?"

Sen sijaan veikkaan, että moni nainen vastasi tuohon peilikysymykseen, ettei erityisemmin tykkää katsella itseään peilistä - vaikka oikeesti, naisilla menee ainakin joku kymmenesosa elämästä omakuvaa peilistä tuijotellessa, ulkonäköä miettiessä ja kysellessä mieskaverilta, että "oonhan mä kaunis sun mielestä?"... ;-))

En usko, että peiliin tuijottaminen vie erityisesti aikaa, laittautuminen voi viedä.

Muita ihmisiä varten tehty siistiytyminenhän on itsekästä, vai miten päin se olikaan?

• kylmä totuus--
        ggggffff kirjoitti:

En usko, että peiliin tuijottaminen vie erityisesti aikaa, laittautuminen voi viedä.

Muita ihmisiä varten tehty siistiytyminenhän on itsekästä, vai miten päin se olikaan?

No onhan se jos sillä haetaan erityiskohtelua

• kokemusta oN

Otetaan rauhallisesti
      kuten jo yllä mainitsin heitä löytyy kumpaankin sukupuolta
      ei ollut sinulle tarkoitettu
      pyydän anteeksi jos pahoitin mielesi, lue teksti tarkemmin

• Että taas..

noita testejä. No vastaan minäkin.. En ole narsisti.

• ....................

teitkö testin?

narsisti ei tiedä olevansa narsisti, vastauksesi olisi tyypillinen narsistille

• Dr. Psycho
        .................... kirjoitti:

teitkö testin?

narsisti ei tiedä olevansa narsisti, vastauksesi olisi tyypillinen narsistille

kyllähän se sairaudentunnon puuttuminen viittaa siihen, että ihmisistä lähes 100 % on narsisteja.

• ja mitä muuta vielä
        Dr. Psycho kirjoitti:

kyllähän se sairaudentunnon puuttuminen viittaa siihen, että ihmisistä lähes 100 % on narsisteja.

Kuinka voit vastata toisten puolesta mitä he tuntevat?

Kaikkitietävyyttäkö?

Ilmassa?

• Dr. Psycho
        ja mitä muuta vielä kirjoitti:

Kuinka voit vastata toisten puolesta mitä he tuntevat?

Kaikkitietävyyttäkö?

Ilmassa?

Naurattaa vain tuo sairaudentunnon puuttuminen.

Hei. Voisko puuttua muutamalta ihan terveeltäkin? Voisiko olla näin?

• ....................
        Dr. Psycho kirjoitti:

Naurattaa vain tuo sairaudentunnon puuttuminen.

Hei. Voisko puuttua muutamalta ihan terveeltäkin? Voisiko olla näin?

Siksi näitä testejä on olemassa, voit testata sairaiden seassa oletko veilä normaaliuden rajoissa.

• Suski...

7 pistettä.... Ei taida olla narsistin vikaa..... =)

• kylmä totuus--

Minusta tuntuu ihan oikeasti, että etenkin passiivinen narsisti (herkkä miellyttäjä, marttyyrityyppi) kerää tuossa testissä pienemmät pisteet kuin aggressiivinen narsisti (itsestään meteliä pitävä tyyppi).

• ....................

Helposti voisin kuvitella, että narsisti näkee muut ihmiset passiivisina narsisteina, miellyttämishaluisina ja marttyyreina, kun tulevat loukatuiski narsistin taholta.

• suorat sanat
        .................... kirjoitti:

Helposti voisin kuvitella, että narsisti näkee muut ihmiset passiivisina narsisteina, miellyttämishaluisina ja marttyyreina, kun tulevat loukatuiski narsistin taholta.

Narsisti sitä narsisti tätä. Kaikki poikkeavuus pelottaa = Sairas maailma

• D........V::::::::::

• maan matonen

5 pistettä. Olenkohan narsisti, kun ilmoitan tämänkin täällä. Ketä kiinnostaa?

• Miesoon..

Jahas..jahas. 21p..

• ...nirinnnarin

You ansvered every question wrong.

*mun pikku narskuni*

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      148
      11017
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      148
      5403
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      41
      4215
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      132
      3622
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2674
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1916
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      101
      1588
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      360
      1586
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      75
      1445
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1396
    Aihe