26-vuotias humanistinainen, jonka elämä on Tampereella, mutta työ Espoossa etsii edullista huonetta tai solua läheltä Tapiolaa tai Helsingistä. Olen siisti, en jaksa enää bilettää, illat vietän treeneissä, päivät töissä ja viikonloput Tampereella. Eli oikeastaan tarvitsen vain paikan jossa käydä nukkumassa. Pidän eläimistä, mutten itse omista. Olen savuton, mutta en vaadi muilta samaa kunhan sisällä ei röökata. Bilettää saa kunhan ei yötä myöten arki-iltoina. Mulla on vuokrakämppä Tampereella, joten palkastani ei repeä ihan kahteen omaan asuntoon, mutta edullinen huone/solukämppä olisi ok. Työsoppari on näillä näkymin lokakuun loppuun asti, mutta voi mahdollisesti jatkua sen jälkeen. Voit tarjota kämppää pidemmäksi tai lyhyemmäksi aikaa, hinta ja sijainti ratkaisee. Toivoisin kämppiksen olevan mieluiten nainen. s-posti: [email protected]
Etsitään huonetta/solukämppää Helsinki/Espoo
mi casa es tu casa
1
285
Vastaukset
- Tiina-Matilda
Hei lotta
minulla on huone (27 m2) rivitalossa Tapiolassa. Vuokra 300 e/k. Onko liikaa sinulle ellet ole siellä paljon? Kesäkuuksi? Heinäkuukis? Elokuukisi?
Tiina
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1202091
- 1571984
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h281946Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue141202- 51997
- 85946
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To23875- 114834
Minä tunnen sinut
Ja mitä enemmän sinua opin tuntemaan, niin sitä enemmän sinusta pidän. Aivan kaikessa näen hyvän. Upean, vahvan, täydell50811Mihin olet kadonnut kaivattuni?
Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon33789