26-vuotias humanistinainen, jonka elämä on Tampereella, mutta työ Espoossa etsii edullista huonetta tai solua läheltä Tapiolaa tai Helsingistä. Olen siisti, en jaksa enää bilettää, illat vietän treeneissä, päivät töissä ja viikonloput Tampereella. Eli oikeastaan tarvitsen vain paikan jossa käydä nukkumassa. Pidän eläimistä, mutten itse omista. Olen savuton, mutta en vaadi muilta samaa kunhan sisällä ei röökata. Bilettää saa kunhan ei yötä myöten arki-iltoina. Mulla on vuokrakämppä Tampereella, joten palkastani ei repeä ihan kahteen omaan asuntoon, mutta edullinen huone/solukämppä olisi ok. Työsoppari on näillä näkymin lokakuun loppuun asti, mutta voi mahdollisesti jatkua sen jälkeen. Voit tarjota kämppää pidemmäksi tai lyhyemmäksi aikaa, hinta ja sijainti ratkaisee. Toivoisin kämppiksen olevan mieluiten nainen. s-posti: [email protected]
Vastaukset 1
- Tiina-Matilda
Hei lotta
minulla on huone (27 m2) rivitalossa Tapiolassa. Vuokra 300 e/k. Onko liikaa sinulle ellet ole siellä paljon? Kesäkuuksi? Heinäkuukis? Elokuukisi?
Tiina
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881374
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut1891167- 741029
- 78923
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su355817- 59777
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t168774Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.208750Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t5707- 43645