Puoli vuotta sitten ihastuin yhteen poikaan, johon paras kaverinikin ihastui. Koska minä ja kaverini liikuimme aina kahdestaan, pyrimme samoihin piireihin kun yhteinen ihastuksemme. Taisin tykätä pojasta vähän enemmänkin, koska valvoin öitä pojan takia, kirjotin rakkausrunoja, mitä poika ei kyllä koskaan saanut, ja itkin pojan vuoks melkein joka ilta. Kaverini otti ihastuksen vähän kevyemmin. Halusin pojan, mutta se oli liian kaukanen haave. Tiesin, että en voi saada sitä, koska en ollut tarpeeksi nätti hänelle. Kuitenkin ajattelin, että olisimme täydellinen pari, jos vaan kelpaisin pojalle. Valitettavasti paras kaverini kelpasi. Nyt ne on alkanu seurustelemaan, ja en tiedä miten suhtautua. Haluaisin olla onnellinen parhaan kaverini puolesta, mutta en kertakaikkisesti vaan pysty. joka kerta, kun näen heidät yhdessä, minun on pakko päästä tilanteesta pois, ja menen itkemään. Kaverini on ollut pahoillaan, koska tietää kuinka paljjon tykkään pojasta, mutta ei voi itsekään tunteilleensa mitään. joten mitä nyt teen ? ;(
Kateellinen parhaalle kaverille
tiituliini__
5
335
Vastaukset
- ei voi tehdä mitään
ei voi tehdä mitään. Ehkä sun kannattaa etsiä muita kavereita, jotka voi keksiä uutta mietittävää. Jos ei oo tarpeeks nätti, ei voi itseään muuttaa, eikä poikien mieltä voi muuttaa. Näteistä ne tykkää. Se on vaan viidakon sääntö. Me muut vaan ollaan sitten.
- voi jumalauta
tapa se ämmä.
- Kajepukki
Tiedän just miltä tuo tuntuu, olen kokenu ihan saman nuorempana, koeta kestää...
- JK
VAI IIN
- No mitäpä jos
Anna ajan kulua pari viikkoa. Sitten ihmettelet omaa ihastumistasi, koska kiikarissa on jo ihan uus kundi. Voi teitä nuoria... huoh...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek194823Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5272526Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1462097Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.182029- 191645
- 821624
- 1461515
- 1111101
- 127884
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40859