Kateellinen parhaalle kaverille

tiituliini__

Puoli vuotta sitten ihastuin yhteen poikaan, johon paras kaverinikin ihastui. Koska minä ja kaverini liikuimme aina kahdestaan, pyrimme samoihin piireihin kun yhteinen ihastuksemme. Taisin tykätä pojasta vähän enemmänkin, koska valvoin öitä pojan takia, kirjotin rakkausrunoja, mitä poika ei kyllä koskaan saanut, ja itkin pojan vuoks melkein joka ilta. Kaverini otti ihastuksen vähän kevyemmin. Halusin pojan, mutta se oli liian kaukanen haave. Tiesin, että en voi saada sitä, koska en ollut tarpeeksi nätti hänelle. Kuitenkin ajattelin, että olisimme täydellinen pari, jos vaan kelpaisin pojalle. Valitettavasti paras kaverini kelpasi. Nyt ne on alkanu seurustelemaan, ja en tiedä miten suhtautua. Haluaisin olla onnellinen parhaan kaverini puolesta, mutta en kertakaikkisesti vaan pysty. joka kerta, kun näen heidät yhdessä, minun on pakko päästä tilanteesta pois, ja menen itkemään. Kaverini on ollut pahoillaan, koska tietää kuinka paljjon tykkään pojasta, mutta ei voi itsekään tunteilleensa mitään. joten mitä nyt teen ? ;(

5

337

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei voi tehdä mitään

ei voi tehdä mitään. Ehkä sun kannattaa etsiä muita kavereita, jotka voi keksiä uutta mietittävää. Jos ei oo tarpeeks nätti, ei voi itseään muuttaa, eikä poikien mieltä voi muuttaa. Näteistä ne tykkää. Se on vaan viidakon sääntö. Me muut vaan ollaan sitten.

• voi jumalauta

tapa se ämmä.

• Kajepukki

Tiedän just miltä tuo tuntuu, olen kokenu ihan saman nuorempana, koeta kestää...

• JK

VAI IIN

• No mitäpä jos

Anna ajan kulua pari viikkoa. Sitten ihmettelet omaa ihastumistasi, koska kiikarissa on jo ihan uus kundi. Voi teitä nuoria... huoh...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      290
      11352
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      133
      7020
    3. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      100
      5771
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      38
      5118
    5. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      52
      4291
    6. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      30
      3999
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      61
      3544
    8. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      32
      3521
    9. Nyt peukut pystyyn

Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru
      Kannus
      22
      3045
    10. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      79
      3030
    Aihe