Miltä tuntuisi

omaan nilkkaan kolah

jos itse saisit kokea sen saman nöyryytyksen mitä olet tehnyt lukuisille uhreillesi? -nythän sulla on ollut 4 vuotta se sama uhri

16

206

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rakkauden uhri ?

Mikä tämä neljä vuotta vanha juttu oikein on, mistä täällä joku paljon meuhkaa...

• :)
    • ap.

Nyt ei ole kyse rakkaudesta, aivan muista asioista

• :)

Ai mistä???
        http://kotomatrix.ru/images/lolz/2009/04/04/Co.jpg

En vieläkään ymmärrä :)

• heh hah huh hoh :D

Liittyvätkö nuo omituiset linkitykset asiaan?

• heh hah huh hoh

No samapa tuo. Onnea omituisen asian selvittelyyn

• tiedän_

Kyse on pissipäisen nettieläjän sadistisista pikkupikku leikeistä. Hänen oma persoonansa on yksi paskatunkio ja hän rakastaa leikkiä ihmisillä ja tekeytyy milloin keneksikin vastaillen ja kysellen,jännää.. Hän pitää eläinten rääkkäämisestä ja saa mielettömiä orkkuja myös ihmisten kiusaamisesta. Pikkupikku klonkku parka.

• haha.

Mikä tämä neljä vuotta vanha juttu oikein on, mistä täällä joku paljon meuhkaa..

• heh hoh huh

Niin, mikä se on?

• jotain todellista

Aloittajalle: Sen jälkeen, kun ihminen on uhattu ottaa hengiltä tai rampauttaa autolla yliajamalla, sen jälkeen ei pienet nöyryytykset tunnu missään.

Nilkat kestää kyllä.

• Ja pöh..

Koita jo Anne-Mari lopettaa tuo p*skanjauhaminen täällä. Kaikkihan sen tietää et se olet sinä itse joka olet ollut sen kiusanteon takana.
      En nyt kerro tähän kuka olen.. Mut sen verran et ystäväni, isäni ja muutamat opettajat koulussa ovat tietoisia asiasta ja sinusta (eli siis Anne-Marista ja hänen touhuistaan). Miten se vanha nainen/mummeli Tuulakin sotkeutui samaan touhuun.. Ihmettelenpä vain.

• sellaista se elämä..

Mäkin haluaisin tietää mistä on kyse. Itse en ole toisia nöyryyttänyt, enempi ollut nöyryytettynä. Kai joku toisen kiusaamisesta on jotain iloa saanut. Tuskin on ainoa tässä maailmassa. Niistäköön nokkansa ja jatkakoon matkaansa. Kaikki on opiksi, niin hyvät kuin ne pahatkin asiat. Itsekullekin tullut elämässä shittiä niskaan. Jos toiset pitää esim. mua huonona, veemäisenä ihmisenä, jolle pitää paikkaa näyttää, niin minkäs mä sille voin. Aina tuppaa turpiin tulemaan vaikka tekis mitä tahansa tai olis ihan hiljaa nurkassa. Mitä tuosta itkemään. Sattuuhan noita, se on vain elämää. Toisilla on parempaa, toisille huonompaa. Ei muuta ku etiä päin, kohti uusia nöyryytyksiä

• 000000000000000

Tuo aloitus ei ollut multa, eikä mulle tarkoitettu. Mua on nöyryytetty, en ole nöyryyttänyt muita. En tiedä ketä tuolla aloituksella tarkoitetaan, eikä jaksa kiinnostaa. Mä olen oman osuuteni nöyryytyksistä saanut ja aina tulee lisää nöyryytyksiä ja nöyryyttäjiä entisten tilalle. Sellasta se elämä nykyään tuppaa olemaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6023
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4782
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      96
      3035
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      28
      2823
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2095
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1506
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1067
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      970
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      774
    Aihe