Ei varmaan tarvitse ottaa enään alushousuja pois, vai kuinka?
Rakenneultran ns. toimenpiteet?
8
161
Vastaukset
- Jepujeejoo
Eipä tarvinnut, mutta kyllä ne sen verran alas pitää laskea että jos varaudu jos ujostuttaa.
- paaaah
En ujostele. Voiks semukamas pitää paikkansa, että rakko pitää olla täysi näkyäkseen sikiö?? :-O Joku varmaan pistänyt tollasen vitsillä nettiin kun joku oli rakenneultrasta kysynyt
- jnblfksbjnlfs
paaaah kirjoitti:
En ujostele. Voiks semukamas pitää paikkansa, että rakko pitää olla täysi näkyäkseen sikiö?? :-O Joku varmaan pistänyt tollasen vitsillä nettiin kun joku oli rakenneultrasta kysynyt
Joissain paikoissa toivotaan että rv 10-14 tehtävässä ultrassa virtsarakko on täysi, koska täysi virtsarakko "nostaa" kohtua lantiosta paremmin näkösälle, jos ultra tehdään vatsanpeitteiden päältä. Rakenneultrassa kohtu on jo niin iso, ettei moista vippaskonstia tarvita.
- tujuu en eeeen
mitkä ns.toimenpiteet? Kai toivot sektiota kun et kehtaa luopua housuista? Miten ylipäätään tulit raskaaksi? Voihan sen anturin sieltä housujen välistä tietty ujuttaa ja käden, kun kuitenkin raskaana ollessa näitä ns. toimenpiteitä täytyy tehdä.
- kiitos aikasempi vas
en tollasia tarkoittanut.
- tsrj
rakon pitää olla tyhjä ultrassa=)
- ............
Itse asiassa tuo rakon tyhjyys/täysinäisyys riippuu yksilöstä.
Normaalisti kai suositus on, että se on tyhjä mutta itse sain ohjeet tulla rakenneultraan käymättä ensin vessassa, ensimmäisen ultran tehnyt kätilö tuumasi anatomiani olevan sellainen että ultraus onnistuu paremmin mikäli rakko on hieman täydempi ja täten nostaa kohtua ylemmäs. - ikdofejhgo
Mulla rakenneultraan mennessä (viikolla 20) hoitaja sanoi ennen toimenpidettä että kannattaa käydä vessassa jos yhtään tuntuu siltä. Ja hyvä että sanoi. Täti paineli niin kovaa mahasta että olisin muuten päästänyt alleni =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225145Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303678No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241524- 231411
- 141302
- 271208
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221127