sellasta asiaa lähen kyseleen teiltä "ammattimiehiltä" että kun oon terminaalissa trukkikuskina, niin on pistäny silmään eräs asia... eli:
MIKÄ HITON FETISSI TEILLÄ ON TUNKEA ITSEÄNNE SINNE PERÄKÄRRYN SISÄLLE KUN SITÄ PURETAAN????
onko se niin saatanan vaikeeta vaikka istua siellä nupissa tai pihalla sen aikaa. ammatikseen trukkia ajava henkilö EI TARVITSE teitä siinä jaloissa pyörimässä.
Rekkaspedet huomio?
10
560
Vastaukset
- ADRkuski88
Siksi koska tollaset polkuauto kuskit vaan rikkoo paikat ja ehkä kuski ottaa liinoja pois ja avaa lukkoja kun on lavalla? Hoida oma hommas niin me hoidetaan omamme....ammattilainen
- trukkispede
saatko sä hommas hoidettua jos mä nojailen lastauslaiturin ja perälaudan välissä neuvomassa miten pitää peruuttaa?
- ADRkuski88
trukkispede kirjoitti:
saatko sä hommas hoidettua jos mä nojailen lastauslaiturin ja perälaudan välissä neuvomassa miten pitää peruuttaa?
ole siinä vaan kerron sitten sun puolikkaalles että voi alkaa lastaamaan!
- rekkupekkurekku
höh, älä itke, kyttääthän sinäki rekkoja kun joskus sieltä luolastasi ulos pääset :)
- irtoperä
no perkele jonkunhan ne liinat täytyy avata ja ottaa lukot pois ettette aja niitä paskaksi! Ja liinatkin on täysin solmussa ympäriinsä teidän jäljiltä jollei niitä sitä mukaan kääri rullalle kun puratte! Jos on sitomaton kuorma niin ilomielin venttailen nupissa!
- trukkispede
voi vitun urpot. sen jälkeen kun ovet on auki, liinat ja lukot pois, niin MIKSI SINNE KONTTIIN PITÄÄ SILTI JÄÄDÄ SEISOSKELEMAAN???
- ADRkuski88
Liinat pitää kiinnittää uudestaan? Sen lisäksi pitää katsoa että jää tilaa jotta saat ne liinat saadaan kiinni sitä eivät trukkispedet tajua vaan luulevat että tavarat voi heittää vaan kyytiin ja se on siinä! Järjen käyttö on sallittua voit sitten myöhemmin mennä nuuhkimaan sitä tinneriä.... Onneksi itse osaan/saan ajaa sitä trukkia niin ei kesätyöläiset pääse sekoilemaan
- irtoperä
no vittu jos on vaikka jokainen lavarivi siodttu yli, niin miten vitussa otat ne liinat ja lukot veke etukäteen? Pakkohan ne on ottaa sitä mukaan kuin puretaan. Käytä aivojas.
- Myllykoski paper
Trukkikuski???? Aivoja ??? Käytä ????
Viddu kolme kysymystä,saatana talla pohjaan vaan tapahtu mitä tapahtu,onhan meillä vakuutus... - Kärryyntunku-fettari
Pakkohan siellä on vahtia ettei se "ammattilainen" hajota sitä 100 000 €:n sivuaukeavaa frigotraileria esittäessään että olen täydellinen ja ennenkaikkea NOPEA trukkispede!!! Alumiinilattia venyy pikkuhiljaa ja nousee patille lattiasta kun "logistiikka-ammattilainen" tulee miljoonaa sillä kolme tonnia painavalla trukillaan kaksi tonnin lavaa sorkissa lipalta kärryyn... Sitten lastataan ensin aukeavan kyljen puolelle ja painetaan sivusiirrolla lavat ovia vasten niin että päivä paistaa ovien yläreunasta. Että siksi siellä kärryssä pitää notkua...
Sinä vaan luulet että et tarvitse sitä kuskia, mutta se johtuu vain rajallisesta ymmärryskyvystäsi. Siksi sinä ajat vain trukkia...
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750