Pyytäisin kokemuksia otsikossa mainitusta hotellista. Ja mieluimmin asiallisia. Olemme käyneet Hua Hinissä jo 7 kertaa ja aina olleet useamman tähden hotelleissa, mutta nyt otettiin kuukaudeksi huone tuosta yllä olevasta hotellista. Nimittäin saatiin kahden hengen matkat samalla hintaa kun muissa hotelleissa maksaa yhdeltä hengeltä.
Emme ole ikinä olleet mitään aamusyöjiä, joten ne runsaat aamupalapöydät ovat menneet meiltä aina hukkaan. Yleensä aamu alkaa mehulla ja jogurtilla.
Mutta kokemuksia hotellista, onko asiallinen ja se mikä minua kiinnostaa, onko tallelokero huoneessa vai jossain aulassa.
Kiitos jo kaikille etukäteen asiallisista vastauksista ja hyvää kesää kaikille, missä sitä sitten vietättekin!
Hua Hin, Blue Wave
26
335
Vastaukset
- killuvaari
hyvä valinta ,peruskamaa ja edullinen
- Helppo homma
Asuttu ei olla, mutta kavereita käyty moikkaamassa, ihan vaikutti hyvältä,
he , ainakin olivat tyytyväisiä, Blue Wave sijaitsee ihanalla paikalla, pitkää
hiekkarantaa riittää, Hua Hin in keskustaan matkaa, muttei se ole mikään
ongelma. - 2012 kk matkalle
Kehtaako kysyä paljonko maksoi kk majoitus ?
- iouyioghölhöljk
Kahdelta hengeltä lennot ja majoitus yhteensä netin kautta 2782. Mitäs se nyt tulee henkeä päälle, 1391,00 per nuppi. Mielestäni ei paha. Aamupala tuli tuohon hintaan.
- kyllä kyllä
Mutta JOS olisit varannut yksin samanlaisen paketin, olisi tullut matkatoimistolta näitä yhden henkilön lisämaksuja. Matkatoimistot kun nyhtää rahat sinkku matkaajilta. Hyvää lomaa, ja onnittelut edullisesta matkasta.
- kalaonniinhyvää
Samoissa hinnoissa pyörii Aurinkomatkojenkin hinnat taisi olla 1400,oo noin
per nuppi,siis Blue Wavessa.
Itse en sinne majoittuisi kuukaudeksi,matka keskustaan pitkä.Aina joku meno-
peli pitää olla tullen mennen hotelliin.
Tykkään asua keskustassa ja Hilton on hyvällä paikalla,mukava käppäillä
kaupungilla.
Hiltonin majoitus syyskuulla oli 2310 euroa per nuppi.Ei paha,mielelläni maksan
ja nautin arjen pienistä iloista.
Hyvää lomaa teille. - Katsoin juuri AMn
sivuilta yksin matkaava joutuisi maksamaan 1765 € ko matkasta kun kaksi pääsisi 1425 € / henk. =yhteensä 2850 € . Siis 340 € joutuu yksin matkustava maksamaan ylimääräistä. Siksi suosin pakettimatkailua en halua maksaa turhasta. Huoneen hintahan on sama asuu siinä yksi vai kaksi henkilöä. Matkatoimistot rokottaa yksinmatkaavia. Kun olen kysynyt siihen syytä hei eivät osaa siihen vastata on kuulemma " vain aina ollut sellainen käytäntö ". Itse lähden elokuun lopulla kuukaudeksi lentoliput Stockan "Hullut Päivät " 540 € Bangkokiin on joten rahaa jää hieman tasokkaampaan hotelliin jonka varaan myöhemmin. En ole vielä edes päättänyt menenkö Hua Hiniin (taas ) vai muualle tällä kertaa.
- mitätekisin
kalaonniinhyvää kirjoitti:
Samoissa hinnoissa pyörii Aurinkomatkojenkin hinnat taisi olla 1400,oo noin
per nuppi,siis Blue Wavessa.
Itse en sinne majoittuisi kuukaudeksi,matka keskustaan pitkä.Aina joku meno-
peli pitää olla tullen mennen hotelliin.
Tykkään asua keskustassa ja Hilton on hyvällä paikalla,mukava käppäillä
kaupungilla.
Hiltonin majoitus syyskuulla oli 2310 euroa per nuppi.Ei paha,mielelläni maksan
ja nautin arjen pienistä iloista.
Hyvää lomaa teille.Ajattelin hemmoitella itseäni ja puolisoani ja tilata matkan Hua Hiniin,kun
nyt olisi tilaisuus olla koko joulukuu.
Aikaisemmin olemme majoittuneet melko vaatimattomasti,mutta nyt
meinattiin "repäistä" ja mennä Hiltoniin.Kappas vaan joulukuussa onkin
hintana 3200 euroa hekilöltä tuo 4 viikkoa.
Taitaa edelleen olla majoitus Blue Wavessa (olemme olleet 3 kertaa),siellähän
tuolla 3200 eurolla majoitumme molemmat.Onhan se kyllä vähän hankalaa
se taksilla rahtautiminen...toisaalta.Vuora huvilaakin on kokeiltu joskus,ei ollut
meidän juttu.No mietitään vielä.
Suoraankin voi Hiltonista huoneita tilata,jos ottaisi vaan sitten pelkät lennot.
No,raha on pelkkää paperia....... - solosolo
kyllä kyllä kirjoitti:
Mutta JOS olisit varannut yksin samanlaisen paketin, olisi tullut matkatoimistolta näitä yhden henkilön lisämaksuja. Matkatoimistot kun nyhtää rahat sinkku matkaajilta. Hyvää lomaa, ja onnittelut edullisesta matkasta.
yxin matkustavat menee pattayalle,arvaa miksi.
- Kaikki maksaa
EI PAHA . Täytyy , niille, jatkuvasti omatoimimatkailua , hehkuttaville heittää,
kuljetukset BKK :sta mm. sisältyy hintaan. Eikä tälläisen matkan varaaminen
kovin paljon aiheuta ylimääräistä päänvaivaa. Ei , myöskään edellytä mitään
"oppaan perässä piipertämistä" , saa ihan ITSE liikkua , missä ja miten haluaa.
JOS kysyttävää ilmenee , helposti samaan hintaan vinkkejä kerrotaan.
Olen kokeillut molempia tapoja matkustaa, huomannut ihmeen paljon, vaan
kustannuksia kertyvän -halvalla , omin toimin , touhutessa.- kuljetukset easyt
Monilla Hua Hinin hotelleilla on tapana tulla hakemaan asiakas Bangkokin kentältä , vaivaisesta 2000 thb hinnasta siis noin 43 €.Kuljetuksen voi tilata samalla kun varaa huoneen. Kuskit odottavat kentällä kyltin kanssa jossa on nimesi. Ja autossa odottavat ilmaiset kylmät juomat (oluet , beezerit ja limuja). kerran kuski oli jo lähes heti koneesta ulos tullessa vastassa, passin tarkastuskin järjestyi jonon ohitse,
- iouyioghölhöljk
Me nähdään opas tullessa bussissa ja mennessä bussissa. Muuten ollaan aina oltu ns. omatoimimatkaajia. Mutta tuohon hintaan ei vaan yksinkertaisesti tahdo saada niitä matkoja kun varaa lennot ja majoituksen erikseen. Ja eipähän tartte tehtailla ja ettiä mitään, helppoa ja vaivatonta.
- matkatoimiston matka
Niin kyllä silloin olette pakettimatkaajia. Ette omatoimimatkaajia. Hienoa että osaatte mennä 7- eleveniin ihan ilman opasta.
- vanhaipana
matkatoimiston matka kirjoitti:
Niin kyllä silloin olette pakettimatkaajia. Ette omatoimimatkaajia. Hienoa että osaatte mennä 7- eleveniin ihan ilman opasta.
Mitä hemmetin väliä kuinka kukin matkaa, paketilla vai omalla. Mä en koskaan oo ymmärtänyt näitä keskusteluja. Itse ainakin otamme sekä että, miten kuinkakin huvittaa, ja miltä kulloinkin tuntuu. Matkustustapa on ihan sama. Se lienee jokaisen oma asia. Ei tee toisesta sen parempaa matkaajaa. On niitä törppöjä omatoimikulkijoitakin. Pääasia että matkustaa, eikä vaan kattele näitä Pohjolan peräkyliä.
Tämä väittely kumpi on parempi matkaaja omatoimi vai paketti on ihan turhaa ja lapsellista. - Paketti tai puketti
vanhaipana kirjoitti:
Mitä hemmetin väliä kuinka kukin matkaa, paketilla vai omalla. Mä en koskaan oo ymmärtänyt näitä keskusteluja. Itse ainakin otamme sekä että, miten kuinkakin huvittaa, ja miltä kulloinkin tuntuu. Matkustustapa on ihan sama. Se lienee jokaisen oma asia. Ei tee toisesta sen parempaa matkaajaa. On niitä törppöjä omatoimikulkijoitakin. Pääasia että matkustaa, eikä vaan kattele näitä Pohjolan peräkyliä.
Tämä väittely kumpi on parempi matkaaja omatoimi vai paketti on ihan turhaa ja lapsellista.Samaa mieltä, ymmärrän asian näin, että vuosittain Pattya n suomihotelliin
" rellumatkan" tekevä peräkylän poika haluaa kehuskella-omatoimimatkallaan,
kun ei juurikaan muuta osaa..
Varmasti , näitten kehuskelijoiden juttujen takia, on päässyt Thaimaan
matkailun maine , turhaan, ryvettymään. Liikaa luulotellaan VAIN seksimatkailua.
Toivoisi , tänne kunnon tietoa nähtävyyksiä koskien.
Esimerkiksi, Pohjois Thaimaassa , jonne helppo junalla matkustaa,
upeita temppeleitä , palatsi - " Jos kuningas kuolee" - hautapaikaksi, sekä
paljon muuta näkemisen arvoista. Jos lomansa baareissa notkuen viettää,
on turha väittää matkustaneensa, Thaimaan nähneensä. - greepshow
matkatoimiston matka kirjoitti:
taas joku peräkammarinpoika hehkuttaa ja mollaa matkatoimiston asiakkaita. itse ei osaa pattayalle ellei ops (hutsu) ole vastassa,kun on niin naula päässä heti aamusta. lompakko käännetään taximatkan aikana ja sitten vollotetaan matkatoimiston oppaille omaa surkeittaa. up to you ja nou kän duu on aina vastaus. ihan ite olet omatoimisesti lirissä. nähty niin monta kertaa nää lippispäisetb paateron poikamiehet. heti ollaan suomalaisilta pyytämässä lainaksi rahaa. multa vastaus on aina nou kän duu. leidareihin en anna rahaa hyypiöille...
- paikallisopastusta
oppaat on parhaita asiantuntijoita...moni suomipoika pattayalla on kehunut paikallisia oppaita...tekevät mitä vain pientä korvausta vastaan...ovat parempia kuin am:n oppaat. moni heistä on lisäksi miehiä.
- ei sialle !
jassoo......
alkanut Sika Amalia administroida tätäkin palstaa.
Klubilta nakkasivat ulos, niin haukkuu kaikki turistitkin ties mihin sekoontuviksi.
Itse kertoo harrastavansa näitä lampaaseen sekaantujia.
- joooooop
Nyt on kysymyksessä Hua Hin. Pysy sä vaan siellä Pattayalla.....
- paikalliset oppaat
kyllä niitä Hua Hinissäkin on......
- ölikjlöjk
paikalliset oppaat kirjoitti:
kyllä niitä Hua Hinissäkin on......
Varmaan on oppaita sielläkin, ei sitä kai kukaan oo kieltänytkään. Itse en vaan ymmärrä kun näissä keskusteluissa menee suunta aina siihen yhteen suuntaan. Itse ainakin reissaan puolison kanssa ja en oikein ymmärrä näitä seksimatkaajia. Mutta jätetään tämä keskustelu tähän. Tietysti on sääli jos sitä kumppania ei ole löytänyt joko täältä tai sieltä ja matkustelu on yhtä seuran ja seksin hakemista.
- Hua Hin in ystävä
Ehdottomasti SAMAA MIELTÄ ! Tällä Hua Hin osiolla ei ,onneksi, ole
nuo urpot seksimatkailijat , esiintyneet. Toivottavasti eivät aloitakaan,
pysykää Pattya n puolella. PIste.
Hua Hin iin matkustaa enimmäkseen fiksut , sivistyneet ihmiset,
Se EI ole seksisikailijoitten toivemesta. Sellaisena sopii kirjoituksetkin
palstalla säilyttää - Ei kaikki Pattayan
kävijät seksimatkailioita ole. Tarkista käsityksesi. itse viihdyn sekä Huassa sekä Pattaylla, Krabilla ja vähemmän turistien tuntemissa paikoissa. Mutta Pattayan lähistöllä alle 45 minuutin matkan päässä on 23 loistavaa golf kenttää joista moni on tasokkaampi kuin yksikään Hua Hinin lähellä oleva. Pattayan "se" alue on Pattayan pinta-alaan nähden aika pieni, ei sinne ole pakko mennä kävelemään jos ei halua.
Blue Wave hotelli on aika kulunut ja syrjässä, joka paikkaan tarvitsee ottaa kumipyörät alle kun vaikka ruokailemaan tai shoppailemaan lähtee,siksi ei minun makuuni.Asuin siellä 4 vuotta sitten. Edullinen hinta pistää arvuuttelemaan mistäköhän se johtuu. Alkaako hotellissa remontointi vai mikä.- hintaatulee
kaikki pattiksen kävijät on enemmän tai vähemmän s*ksituristeja. luepa tilastot. lopetetaan tämä ja keskustellaan hua hinistä.
blue wave on max 1-tähden hotelli ja tosi syrjässä. ranta on tyydyttävä ja aika autio. taksi alle,kun menee keskustaan syömään ja taksi takas. keskustaan ei kävely kuin maratoonari. eli hintaa tulee eestaas takseiluun ihan kiitettävästi. päväsaikaan tingitty hinta keskustaan 150thb. nämä hinnat viime kuulta. - Mitkä tilastot ???
hintaatulee kirjoitti:
kaikki pattiksen kävijät on enemmän tai vähemmän s*ksituristeja. luepa tilastot. lopetetaan tämä ja keskustellaan hua hinistä.
blue wave on max 1-tähden hotelli ja tosi syrjässä. ranta on tyydyttävä ja aika autio. taksi alle,kun menee keskustaan syömään ja taksi takas. keskustaan ei kävely kuin maratoonari. eli hintaa tulee eestaas takseiluun ihan kiitettävästi. päväsaikaan tingitty hinta keskustaan 150thb. nämä hinnat viime kuulta.Olet kyllä URPO. ihan samalla lailla voisi sanoa että kaikki Hua Hinissä kävijät ovat vyölaukku juntteja maaseudulta. Lue tilastot. Hua Hin muutaman vuoden kuluttua turismin pilaama paikka. Hua Hinissä liikaa suomalaisia asuntokaupassa kusetettuja suomalaisia, lue tilastot.
- myös Huahiniin
Emme ole olleet mainitussa hotellissa vaan city beach:ssä 8 kertaa ,4 viikkoa kerrallaan.nyt menemme jed pee nong-hotelliin vastapäätä edellä mainittua.
ensikertaa omatoimilomalle joulukuussa,lähtö 9 päivä.
hinta oli 200 euroa hengeltähalvempi kuin aurinkomatkalla,taksikyyti mukaanlukien.
jos joku on lähdössä samalla lennolla,voitais mennä samalla taxilla huahiniin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p595910Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "793289Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242511No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol402115- 202055
Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1621843Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61639Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy83123281-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome201216Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah811085