Mikä siinä on, että koiran on vaikea löytää sopivaa paikkaa kakkia? Hakee, hakee, eikä vaan meinaa löytyä sopivaa paikkaa laittaa pökäle ulkoilmaan ...vaikka takasilmä jo pullottaa isona!! Voiko koirilla olla sama kuin joillain ihmisillä, ettei meinata osata tehdä pienintäkään päätöstä?
Kakkimisen vaikeudesta :)
4
68
Vastaukset
- yjryt
Luepas edes yksi koirakirja, niin opit koirastasi paljon. haju- ja elemaailma on koirien kieli, nehän eivät puhu. Etenkin uros haluaa kakata tarkoin valittuun paikkaan, mistä muut huomaavat hajujäljet, siinä ei saa haista entuudestaan väärät hajut, jne.
- 09787809798
Hyvä avaus. Samaa asiaa olen miettinyt minäkin. Toisekseen miettiiköhän koira vastavuoroisesti sitä, että minkä helkkarin takia ihmisen täytyy mennä tarpeilleen tiettyyn paikkaan? Yleensä vielä sisälle ja tiettyyn nurkkaan. Lajien välinen ymmärrys tässä asiassa ei ole vielä kovin korkealla tasolla. Vaatinee muutaman tuhatta vuotta lisää yhteiseloa, että ymmärrämme tässä asiassa paremmin toisiamme.
- wertyjgi
Itse taas olen miettinyt sitä mitä koira ajattelee omistajasta joka korjaa pois hänen vaivalla jättämänsä merkin!
No tuskimpa ne paljoa miettivät, toimivat tuossa varmaan vaistonvaraisesti. Koiria on kiva silti välillä ajatella inhimillisinä olentoina joiden liikkeet ovat tarkoin mietittyinä. Ihan vaan huvin vuoksi, ei tosissaan.
- gfjhlskaö
ihmettelen minäkin kahden koiran omistajana olen monesti miettinyt miten se voi olla toiselle niin vaikeaa, toinen hakee ja hakee sitten kun löytyy sopiva puska niin pitää peruuttaa sinne että on koko koira piilossa ja paskoa ja toinen taas paskoo lenkillä just siihen kun paskattaa ja mielellään asfaltille ei nurmikolle varsinkaan jos on märkä nurmikko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242441Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3472057Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261902Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101723Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581508Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121052Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181029- 55890
- 63875
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2838