Veljelle nimeksi

esdg

Anton vai Aaron?. Isosisko on Sara. Mitä mieltä olette?

11

156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täti

      Pidän enemmän Antonista.

    • ...

      Anton ennemminkin, minun mielestäni. Mutta jos haluatte välttämättä ton toisen laittaisin yhdellä vokaalilla kuten Sarakin on, siis Aron

      • ap

        Kiitos! Juu ei Aaron on minusta parempi kuin Aron ja kalenteristakin löytyy se Aaron niinkuin Antonkin.


      • ...
        ap kirjoitti:

        Kiitos! Juu ei Aaron on minusta parempi kuin Aron ja kalenteristakin löytyy se Aaron niinkuin Antonkin.

        Makuja on monia, tee miten lystäät mielipidehän se vaan on. I

        tse laittaisin omilleni ennemmin näin Saara ja Aaron( uskonnollisia, raamatusta), Saara ja Anttoni (ihan entisvanhoja suomalaisia), Sara ja Anton (kansainvälisiä), Saara ja Aaro (supisuomalaisia).. Mut siis makunsa kullakin...

        Aaron tuntuu jokatapauksessa mielestäni melkeinpä musliminimeltä.


      • ap
        ... kirjoitti:

        Makuja on monia, tee miten lystäät mielipidehän se vaan on. I

        tse laittaisin omilleni ennemmin näin Saara ja Aaron( uskonnollisia, raamatusta), Saara ja Anttoni (ihan entisvanhoja suomalaisia), Sara ja Anton (kansainvälisiä), Saara ja Aaro (supisuomalaisia).. Mut siis makunsa kullakin...

        Aaron tuntuu jokatapauksessa mielestäni melkeinpä musliminimeltä.

        Heh menee vaikeaksi tämä. Anton on kyllä hyvä, mutta se vaan sanottaisiin sitten Antton ei Anton. En oikein tiedä tuon kirjoitusasun kanssa sitten saako aina olla selittelemässä. Sara taas sanotaan Sara ei Saara. Muita nimiä mitä olemme miettineeet on Julius, Lukas, Henri ja Benjamin. Tosiaan kansainävälinen nimi olisi plussaa, mutta mielellään löytyy kuitenkin kalenterista.


      • ...
        ap kirjoitti:

        Heh menee vaikeaksi tämä. Anton on kyllä hyvä, mutta se vaan sanottaisiin sitten Antton ei Anton. En oikein tiedä tuon kirjoitusasun kanssa sitten saako aina olla selittelemässä. Sara taas sanotaan Sara ei Saara. Muita nimiä mitä olemme miettineeet on Julius, Lukas, Henri ja Benjamin. Tosiaan kansainävälinen nimi olisi plussaa, mutta mielellään löytyy kuitenkin kalenterista.

        Sara ja Henry olisi mielestäni paras noista mainitsemistasi.


    • kiisseli12

      Aaron ei ole musliminimi, vaan ihan tavallinen juutalaisnimi, eli raamatullinen.

      Minusta Sara ja Henri olisivat kiva pari. Saara ja Aaron olisivat olleet ok, mutta kun tyttö on Sara niin asia on eri. Anton tosiaan sanotaan Antton. Henrihän on myös kansainvälinen nimi, se löytyy lähes joka kieliryhmästä. Lukas on inhokkinimeni. Benjamin on liian pitkä, lyhentyy Beniksi, sopii toiseksi nimeksi.

      Entäs Sara ja Miro
      Sara ja Reko
      Sara ja Roni ?

    • ap

      Roni oli koiramme nimi ja nuo muut vaan ei oikein nappaa. Jotenkin tuo Aaron tuntuisi luontevimmalta siksi koska se lausutaan kuin kirjoitetaankin ja onhan sekin kansainvälinen. Aron kirjoitusasu on minulle ihan outo eikös se maailmalla kirjotieta juurikin Aaron.

    • ´´´´

      Sara ja Santtu
      Sara ja Samsa
      Sara ja Sampo

      Sara ja Iiro
      Sara ja Aatu
      Sara ja Arto
      Sara ja Aarni
      Sara ja Rene

    • mun mielestä

      Ehdottomasti Aaron :)

      • ap

        Niin taidan kallistua minäkin tuon Aaron puoleen. Eli Sara ja Aaron. Kiitos kaikille!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1766
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      693
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      166
      531
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      25
      497
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe