Anton vai Aaron?. Isosisko on Sara. Mitä mieltä olette?
Veljelle nimeksi
11
156
Vastaukset
- Täti
Pidän enemmän Antonista.
- ...
Anton ennemminkin, minun mielestäni. Mutta jos haluatte välttämättä ton toisen laittaisin yhdellä vokaalilla kuten Sarakin on, siis Aron
- ap
Kiitos! Juu ei Aaron on minusta parempi kuin Aron ja kalenteristakin löytyy se Aaron niinkuin Antonkin.
- ...
ap kirjoitti:
Kiitos! Juu ei Aaron on minusta parempi kuin Aron ja kalenteristakin löytyy se Aaron niinkuin Antonkin.
Makuja on monia, tee miten lystäät mielipidehän se vaan on. I
tse laittaisin omilleni ennemmin näin Saara ja Aaron( uskonnollisia, raamatusta), Saara ja Anttoni (ihan entisvanhoja suomalaisia), Sara ja Anton (kansainvälisiä), Saara ja Aaro (supisuomalaisia).. Mut siis makunsa kullakin...
Aaron tuntuu jokatapauksessa mielestäni melkeinpä musliminimeltä. - ap
... kirjoitti:
Makuja on monia, tee miten lystäät mielipidehän se vaan on. I
tse laittaisin omilleni ennemmin näin Saara ja Aaron( uskonnollisia, raamatusta), Saara ja Anttoni (ihan entisvanhoja suomalaisia), Sara ja Anton (kansainvälisiä), Saara ja Aaro (supisuomalaisia).. Mut siis makunsa kullakin...
Aaron tuntuu jokatapauksessa mielestäni melkeinpä musliminimeltä.Heh menee vaikeaksi tämä. Anton on kyllä hyvä, mutta se vaan sanottaisiin sitten Antton ei Anton. En oikein tiedä tuon kirjoitusasun kanssa sitten saako aina olla selittelemässä. Sara taas sanotaan Sara ei Saara. Muita nimiä mitä olemme miettineeet on Julius, Lukas, Henri ja Benjamin. Tosiaan kansainävälinen nimi olisi plussaa, mutta mielellään löytyy kuitenkin kalenterista.
- ...
ap kirjoitti:
Heh menee vaikeaksi tämä. Anton on kyllä hyvä, mutta se vaan sanottaisiin sitten Antton ei Anton. En oikein tiedä tuon kirjoitusasun kanssa sitten saako aina olla selittelemässä. Sara taas sanotaan Sara ei Saara. Muita nimiä mitä olemme miettineeet on Julius, Lukas, Henri ja Benjamin. Tosiaan kansainävälinen nimi olisi plussaa, mutta mielellään löytyy kuitenkin kalenterista.
Sara ja Henry olisi mielestäni paras noista mainitsemistasi.
- kiisseli12
Aaron ei ole musliminimi, vaan ihan tavallinen juutalaisnimi, eli raamatullinen.
Minusta Sara ja Henri olisivat kiva pari. Saara ja Aaron olisivat olleet ok, mutta kun tyttö on Sara niin asia on eri. Anton tosiaan sanotaan Antton. Henrihän on myös kansainvälinen nimi, se löytyy lähes joka kieliryhmästä. Lukas on inhokkinimeni. Benjamin on liian pitkä, lyhentyy Beniksi, sopii toiseksi nimeksi.
Entäs Sara ja Miro
Sara ja Reko
Sara ja Roni ? - ap
Roni oli koiramme nimi ja nuo muut vaan ei oikein nappaa. Jotenkin tuo Aaron tuntuisi luontevimmalta siksi koska se lausutaan kuin kirjoitetaankin ja onhan sekin kansainvälinen. Aron kirjoitusasu on minulle ihan outo eikös se maailmalla kirjotieta juurikin Aaron.
- ´´´´
Sara ja Santtu
Sara ja Samsa
Sara ja Sampo
Sara ja Iiro
Sara ja Aatu
Sara ja Arto
Sara ja Aarni
Sara ja Rene - mun mielestä
Ehdottomasti Aaron :)
- ap
Niin taidan kallistua minäkin tuon Aaron puoleen. Eli Sara ja Aaron. Kiitos kaikille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791766
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19693- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m166531Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä25497Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466