Olen 17-vuotias poika. Minulla on joitain kavereita, mutta ei sellaista peruskaveriporukkaa mitä toivoisin. Tämä tekee minulle usein melko yksinäisen olon, koska melkein kaikilla kavereillani on omat porukkansa joiden kanssa hengaavat. Minäkin tahtoisin kuulua johonkin porukkaan. Missä olisi aina joku jonka kanssa hengata. En vain tiedä, että miten tälläiseen porukkaan pääsee sisään tai saa edes jalkaa oven väliin. Onko tässä iässä se jo liian myöhäistä? Olen ulkoisesti ihan perushyvännäköinen koen muutenkin olevani normaali jota kiinnostaa samat asiat mitkä ikäisiäni. Onko jo täysin myöhäistä saada itselleen PORUKKA???!!!!
Ei kaveriporukkaa
3
319
Vastaukset
- entinen jengiläinen
Porukat hajoaa jokatapauksessa n. 25 vuoden iässä viimeistään ja sen jälkeen jokainen on yksin etsimässä naista tai naisen kanssa.
Muutama dorka saattaa pyöriä äijäjengeissä vielä kolmekymppisenäkin. - B--I--
Mitäs dorkaa on pyöriä kavereiden kanssa? Ei kai siinä nyt mitään yläikärajoja tarvi olla? Jos löytyy yhteisiä kivoja harrastuksia ym. niin mikäs siinä.
Aloittajalle sen verran, että eiköhän niitä kavereita tule, jos ei opiskelun, niin entäs jonkun harrastuksen kautta. - töömees
Ehdottomasti kannattaa jatkaa opiskeluja ammattikoulun / lukion jälkeen jos ei onnistu heti pääsemään työelämään kiinni, jatko-opinnoista löytää kyllä kavereita. Toisaalta jos saa hyvän työpaikan niin töistäkin yleensä syntyy kaverisuhteita, viimeistään työporukan saunailtojen kautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455060Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131594Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481239Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101179- 131123
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171007Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76969Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3875Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57779Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27753