Miten vaan tuntuu siltä ettei ketään kiinnosta.... oon jo tosi turhautunu tähän touhuun....
Oon 16v poika joka vaan yksinkertaisesti haluais ihanan tyttöystävän. En todellakaan ole sellainen poika joka juoksee pil**n perässä ja joka ajattelee vain ja ainoastaan sitä!
Haluaisin vain tytön vierelleni jonka kanssa saisin olla kahdestaan, puhua, halia, hyväillä, katsoa elokuvia ja tehdä kaikkea muuta kivaa. Onko se vain liikaa pyydetty!?!?!
Tytöt vastatkaa...kumpi: tällainen mukava, fiksu, kohtelias, hauska tyyppi vai likaisella mielellä varustettu, tyhmä, pesää kerjäävä, viinaa kittaava ja tupakkaa polttava kivenkova kovis??????????
Onko liikaa pyydetty???? :( (16v)
17
497
Vastaukset
- pohjolasta
Sinä, tietenkin! Jos ikä olisi kohdallaan niin olisit juuri "sopiva" ;)
- tyhmäKysymys
tottakai ku vaihtoehdot esittää noin niin eka on tietysti parempi. jos sanoisit esim. semmonen joka on tylsä, sohvaperuna ja nörtti vai semmonen joka tekee asioit, on menossa mukana, pitää hauskaa ja kokeilee uusia asoita. kumpi kuulostaa paremmalta? sävyllä voi aika pitkälti ohjata vastauksia haluamaansa suuntaan
- Kysely n. 6865845568
Tuo pitää kyllä täysin paikkaansa ja myönnän että vähän käytin kyllä ääripäitä mutta asia ainakin meni perille :D
- Kysely n. 6865845568
Ja tässä mun tapauksessa vaihtoehdot on justiinsa noi :D
Että sillai.....
- somedyswatchimgme
no, vaikka ois mikä vaihtoehtona niin ottaisin silti sen ensimmäisen ;)
- trolololol432543
tosta kyllä huomaa että keskustelun aloittaja yrittää vähätellä ns.''pahoja poikia''
''mukava, fiksu, kohtelias, hauska tyyppi '' eli keskustelun aloittaja ja sit keksi jotain paskaa johon verrata aika säälittävää:D - mulletoi.com
no voi luoja jos oot oikeesti tommonen mitä väität, nii en usko et sun ennään kauaa tarvii oottaa. kyllä itellekki kelepais tommonen, voi taivas. LUPPAAN, ettei tarvi oottaa ennään pitkään (:
- näino
mut koviksissa on ihanaa se, että ne ei oo niin tavallisia. ja siis niitten kanssa tapahtuu useimmiten jotaki jännää, mut ne ns. tavikset, nii osa niistä on vähän, miten nyt sannois loukkaamatta.. tylsiä. ja kovisten luonne näkkyy päällekki päin, taviksilla ei välttämättä. yritä vaan saaha se huumorintaju ja fiksuus ja muu niinku näkymään, nii eiköhän ala naisia sadella ;)
- sähän oot täydelline
hei äläs nyt, olen 100 % varma että löydät sen oikean itsellesi. Itsekkin oon kohta 16v ja kyllä välillä tuntuu tämä koko touhu epätoivoiselta ja ajattelen että löydänkö edes ketään kivaa poikaa. Mutta oon vaan ajatellu että kyllä mä vielä ehin löytämään sen pojan, ei auta muu kuin etsia. Jos todellakin oot tollanen mitä sanot niin kyllä mulle kelpais. Että äläpä sure :)
- nnnnnnnnnnea
kerro mese osotteesi :)
- aeihjnsdkvm aäoiugsh
kyllä sie sen viel jostai löydät :)
- iiu
tuo toinen on ihan mun tyyppii :)
- Maaaaaaaaaaisssss
No oot aika säälittävä ku kirjotat noin suomi24 palstalle... muute iha jees mut jos sen saisin tietää et mun poikaystävä käy suomi24 palstalla , en jättäis sitä tietty mut aattelisin et aika säälittävää :D kylhä mäki käyn mut silti... varsinki kyselee jotai tälläst. noo whatever. :)
P.S Girls like action!!!!!!! ;P - go guy go
Olet minun mielestä todella mukavan oloinen, varmaan joku osaa suakin arvostaa vielä! :)
- ListenToYourHeart95
Vaikka tekstissäsi olivatkin eri ääripäät, viesti meni varsin hyvin perille.
Itelläni on vähän sama ongelma. Oon asunu melkein koko ikäni samassa kyläpahaisessa, jossa kaikki oikeesti tuntee toisensa läpikotaisin. Varsinkin ylä-asteelle mentyäni se ensivaikutelma ja muiden puheet vaikutti suuresti asemaan muiden keskuudessa (mua koulukiusattiin KOKO yläaste).
Just nyt oon itekkin 16v ja ootan innolla lukion alkamista. Kaikki sanoo että siellä on paljon aikuismaisempi meininki (siis lukiobileistä huolimatta). Onko totta? Jos siellä on kerta aikuismaisempi meininki, oletan myös että siellä on niitä fiksuja poikia/miehiä, jotka ajattelee muutakin ku vaan sitä mikä meillä naisilla on haaravälissä. Ja sä alkuperäinen kirjoittaja: kyllä Se Oikee sieltä jostain vielä tupsahtaa (sitä mäkin toivon vielä itselleni).
Sitten olis vielä sellanenkin kysymys tietyn laisille pojille: TE, jotka olette niin pinnallisia ettette välitä tytöistä muutaku ulkonäön suhteen, ootteko te oikeesti niin pinnallisia vai esitättekö lähinnä ryhmän takia? Tässäpä vinkki jokaiselle tyttöystävää haalivalle pojalle: olkaa aitoja. Kukapa haluaa epäaitoa, aina esittävää poikaystävää? Niimpä, siinäpä se. :) - usko jo
on liikaa
- haluunsua<3
hei kuule oot just sellane jätkä millase haluisin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944