Tänään käytiin isännän kanssa vihdoin tutustumassa tuohon paljon puhuttuun paikkaan ja voi luoja mikä meitä siellä odottikaan.
Ruusuja, ruusuja ja taas ruusuja ja jokainen niistä niistä erikseen nimetty.
Harmittavasti vain meillä tuon puiston kiertäminen jäi puolimoiseen, sillä alkoi satamaan, mutta eihän se minnekään tuolta paikaltaan katoa, joten paremmalla kelillä sinne on ehdottomasti mentävä uudelleen.
http://www.youtube.com/watch?v=7nvQVMHfaHk
Tuossa teille kooste tänään ottamistani kuvista.
Niistä ruusuista vielä senverran, että en milloinkaan ole aiemmin kuullutkaan omena- ja luumuruusuista, mutta olen ne molemmat omin silmin nähnyt nyt tänään. Todella mielenkiintoinen puisto ruusuineen ja puineen!
Rytilaakso Vaasa 22.06.2011
6
237
Vastaukset
- rusu.fani
upee video siult taas kauniihen kuvien kans.kiitos.
Tosi kaunis vanhapuisto upeine ruusuineen, puineen, ja siltoineen
- issu56
Itseasiassa se on vanhaa siirtolapuutarha-aluetta, joka kolmisen vuotta sitte kunnostettiin nykyiselleen. Ja ne kaarisillat...niitä on tuolla alueella lukuisia ja just oikeisiin paikkoihin aseteltuina. Tuo Rytilaakson ruusutarha on todella hurmaava paikka...!
Enkös mä sanonut!!Hieno paikka.
Olit kuvannut niitä mukuraleppiäkin joihin mä ihastuin keväällä kun näin livenä ekaa kertaa.
6.03, oliko siinä nimilappua? Mulla on taalainkoivu eikä siinä oo samanlaiset lehdet. Oli hienot hapsukkalehdet ja nyt alkoi kiinnostamaan että mikäs se siinä.- issu56
No sanoit joo, mutta olen vain jostain syystä körötellyt ohi tähän asti.
Oletan, että se mitä tarkoitat on sulkaharmaaleppä.
En ole milloinkaan aiemmin millään lepällä nähnyt moisia runkoja...ne oli tosi mielenkiintoisen näköisiä. Harmi vain, kun yhdenkään erikoisemman puun juurella ei ollut nimikylttiä.
Mulla on pari pientä oksaa tuota sulkaharmaaleppää vaasissa ja jos ne malttaa kasvattaa juuret, niin laitan sulle toisen niistä :).
- vaasalainen,
me käymme lasten kanssa päivittäin ruusutarhalla ulkoilemassa.se on lapsille turvallinen alue.se on laaja alue käy joskus kirtämässä kokonaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1074662Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293433No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 491514
- 361423
- 381236
- 141142
- 1591036
- 271028
- 6954