Ymmärtääkö Pitkänen treidauksesta mitään..

Shahov

On selvää, että jos WinCapitan 12.000 jäsentä olisi saatettu käymään suunniteltua valuuttakauppaa itsenäisesti valuuttakauppa-alustalla, se olisi tiennyt WinCapitalle (ja Hannu Kailajärvelle) huikean suuria tuloja. Tulojen hankkiminen ei kuitenkaan ole rikos! ( Pitkänen Sanomat24 )

Siis väittääkö Pitkänen vakavalla naamalla, että se sekalainen sakki josta Wincapita koostui olisi ymmärtänyt treidauksesta, automaattisesta tai manuaalisesta yhtään mitään.

Pitkänen antaa ymmärtää, että Hannun robotti tekisi treidaamisesta koko kansan huvia. Se on aika paljon pyydetty monelta jolle vhs videon ohjelmointikin oli liian vaikeaa.

Edelleen hän antaa ymmärtää,että Kailajärven ohjelmointitaidot ja ymmärrys markkinoista olisi jotain ylivoimaista niihin kymmeniin ellei satoihin ohjelmien ja robottien ja signaalien tarjoajiin joita netti on pullollaan.

Väitän että Pitkästä on viety kuin sikaa säkissä. Ja viejänä on ollut Kailajärvi.

46

304

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mr Toppila

Aina ajatellaan puolustusasianaj... noh, asiamiehistä, että sen lauluja laulavat kenen leipää syövät. Mutta tämä pitkis on eri maata. Capitasoturien puolustusrintama kerää sille bensarahatkin, mutta mies vaan puhuu sponssit sujuvasti pipsipussiin. Kova sälli, niinkuin netissä sanottiin jo aikoja sitten.

.

• j k

paskamäijäkoko uko

• Stoppia ja lossia

Ilkkahan ymmärtää treidauksesta jos kuka. Sekin wincapita toimintaa esittävä kaavio oli niin hyvä ja täydellinen, että sillä voisi alkaa heti markkinoimaan uutta sijoitusklubia.

Wincapitan jäsenistön keskuudessa oli syvä ja perusteellinen treidaustieto. Ystäni Rollikin opetti minulle sumeaa logiikkaa ja se - jos mikään- todistaa syvällistä tietoa. Minulle on myös monta kertaa luennoitu täällä triangelista, symbaalista ja tamburiinista, sekä siitä että vipua kehiin ja stopp loss 50 pipsiä kaakkoon. Kyllä pojat tietää mistä puhuu.

Muista, että Ilkalla on titteleitä 126 palstamillimetriä. Ei sellaista miestä viedä väkisin vatukkoon, sehän menee pöljyyttään ihan itse.

• Shahov

Näin Hannu vastaa signals työkalusta:

Voit tehdä itse valuuttakauppaa ja käyttää WinClubin signaalijärjestelmää apuna. .......Se että teet onnistuneita kauppoja on puolestaan paljolti sinusta itsestäsi kiinni. Mikäli aiot toteuttaa kaikki signaalijärjestelmän osoittamat kaupat , niin sinun tulee varautua istumaan päätteelläsi 24 tuntia vuorokaudessa 5 päivää viikossa. Jos sinulla ei ole kannettavaa hanki sellainen, jotta voit ottaa sen mukaasi esim. WC:hen.......

MONI VARMSTI KOKEE HELPOMMAKSI VARMEMMAKSI RATKAISUKSI, ETTÄ ANTAVAT WIINCLUBIN TEHDÄ KAUPAT PUOLESTAAN.

Ja näin kertoilee Pitkänen:

"WinCapita ei ole koskaan luvannut käydä valuuttakauppaa omasta aloitteestaan eikä varsinkaan jäsenten varoilla."

Eli molemmat sankarit puhuvat pashaa. Jos Hannu ei olisi antanut yllä olevaa ohjeistusta, vaan kehoittanut jäseniä itse treidaamaan, tulos olisi ollut katastrofi.
      Ainoa missä Hannu puhui totta on se että treidaus, voitollinen sellainen, vaatii vuosien paneutumisen ja monimutkaisen ohjelmiston osaamisen lisäksi myös onnea.
      Ei sitä voi missään tapauksessa markkinoida ihmisille, jotka hädin tuskin osaavat tietokonetta käyttää. Aivan sama kuin myisi jääkaappeja eskimoille.
      Jo pelkästään tästä syystä petossyyte on perusteltu.

• vihainenhuijattu

Ei, vaan pitkänen yrittää saada mahdollisimman hyvät rahat kerättyä.

Perustelut:
      "Puolustusrintama" on lähettänyt alla olevan mukaisen sähköpostin jäsenilleen otsikolla "Meidän kaikkien puolustaja Ilkka Pitkänen". Nyt riittää minun osaltani tämä leikki. On mentävä nähtävästi tekemään tutkintapyyntö tämän "puolustusrintaman" toiminnasta, eli tahallaan tapahtuvasta harhaanjohtamisesta sekä rikoksen selvittämisen vaikeuttamisesta.

Tässä teille puolustusrintaman lähettämää paskanjauhantaa. Muutettu vain tuon pitkäsen tilinumero.

-------------- Kirje alkaa ----------------------------
      Hyvät Puolustusrintaman Jäsenet,

Ilkka Pitkäsen tekemä pitkä päivätyö totuuden ja oikeuden puolesta puolustaessaan jokaista WinCapitan jäsentä Suomenvaltion luomaa ja ylläpitämää muinaista Inkvisiittiolaitosta muistuttavaa mielivaltaa vastaan ansaitsee nyt pientä kiitosta taas meiltä kaikilta.

Lukuisat ja loputtomat yritykset päästä Vantaan käräjäoikeuteen puolustamaan päämiehiään asianosaisten roolissa ja käyttämään heille lainsuomaa puhevaltaa on vaatinut valtavan määrän erinäisiä ponnisteluja,kirjallisia vaatimuksia ja perehtymistä voimassaolevaan lakiin.

Se menettelytapa jolla kaikki yritykset on Käräjätuomari Kankaan toimesta laittomin ja ja ihmisoikeuksija loukkaavin päätöksin torpeedoitu on tuonut mukanaan satoja sivuja valituksia ja kanteluita Hovioikeuteen ja Käräjäoikeuteen.

Koska Käräjätuomari Kangas ei ole lukuisista yrityksistä huolimatta puhevaltaa Pitkäselle oikeussalissa antanut on jäsenistön edunmukainen perehtyminen ja käräjäsalitapahtumien seuraaminen ja sitä kautta Hannu Kailajärven puolustuksen auttaminen tapahtunut Puolustusrintaman suomin valtuuksin ja sitä kautta myös maksuvelvollisuuksin.

Olemme onnellisia ja ylpeitä siitä että Ilkka Pitkänen on suurella sydämmellä meitä kaikkia koskettavaa puolustustamme ja asiaan perehtymistä hoitanut jo kolme vuotta ja tämä apu on ollut korvaamatonta ja välttämätöntä.

Jokainen meistä ymmärtää sen jos KRP ja Syytäjälaitos olisi voinut toteuttaa omaa sinäänsä kammottavalla tavalla rikollista ja laitonta tahtoaan jäsenistöä kohtaan olisimme jo moneen kertaan tuomittuja ja omaisuutemme valtiolle konfiskoituja.

Yhdessä kuljemme kohti totuutta ja voittoa Ilkan avustuksella jatkossakin ja toivomme että yhteisvastuullisesti hoitaisimme kukin kykymme mukaan myös taloudelliset velvoitteemme Ilkalle taas kertaalleen päiväjärjestykseen.

Taistelu jatkuu,periksi emme anna ja kaikesta mielivallasta huolimatta muistakaamme ettei totuus pala tulessakaan ja sen totuuden kaivamme esiin tavalla tai toisella ja nimenomaan suuremmoisen ja korvaamattomen Ilkka Pitkäsen kanssa yhdessä tulevina aikoina.

Ilkka Pitkäsen asiakasvaratili

Saajan tilinumero: ******-*******
      Saajan nimi: ILKKA PITKÄNEN
      Viesti: ASIAKASVARATILI

Kiitos kaikille yhteiseen haasteeseen osallistujille.

Terveisin Puolustusrintamatiimi
      ----------- Kirje päättyy -----------------

Ei siis ihme, että Pitkänen satuilee sitä sun tätä ja vain sellaista, mikä sopii näiden rahoistaan (toiveissaa) kiinnipitäviin voitolle jääneille sponsseille. Onhan tuossa porukassa varmaan sellaisiakin, jotka ovat raskaati tappiolla, ja silti vielä maksavat pitkäsen rahakeräyksiin oman osansa.

Olisi mielenkiintoista nähdä selvitys siitä, miten tuota asiakasvaratiliä käytetään.

Ilkka Pitkänen, oletko koskaan miettinyt sitä, että toimillasi saatat saattaa Wincapitassa tappiolle jääneet vielä suurempaan ahdinkoon kertoimella noita "selvityksiäsi". Esitutkintamateriaalista käy selvästi ilmi, että jopa sivustollkin oli lause "osa katsoo parhaaksi antaa Wincapitan tehdä kaupat puolestaan". Etkö ole lukenut esitutkinta-aineistoa kun väität että missään vaiheessa Wincapita ei ole väittänyt käyneensä valuuttakauppaa.

Kommentoi pitkänen edes tämä yksi ristiriita noissa saduissasi.

• Shahov

Pitkänen jatkaa toiminnan selvistystä mm. näin:

"Klubin tarjoaman valuuttakauppaohjelman lataaminen ja käyttöönotto klubin internet-sivulta, josta jo edellä on selvitys. Käyttöoikeus oli kaikilla jäsen- ja käyttöoikeusmaksunsa maksaneilla jäsenillä."

Niin varmasti olikin. Jos eläkeläinen Paavo Pipsille olisi kerrottu Hannun ja Sponsorin suulla että, pääsäksesi lukemaan kerhon säännöt maksa 1000 euroa.

Päästäksesi itse treidaamaan maailman kilpailuimmilla markkinoilla, isoja institutionaalisia sijoittajia vastaan nollasummapelissä, missä 95% ihmisistä menettää sijoituksensa, sinun on maksettava ohjelman käyttöoikeudesta 1000 € / 6 kk.

Tämän jälkeen, maksettuasi min. 3000 euroa olet omillasi. Muista että asiantuntijat kehottavat käymään demokauppaa väh. 0.5- 1 vuotta ennen kuin siirryt oikeaan rahaan.
      Jos jostain ihmeen syystä onnistut tekemään voittoa, muista että Kailajärvi ottaa päältä 20% ja verottaja 28 %.

Olisiko Paavo Pipsi laittanut säästönsä tällaiseen bisnekseen?

• jjjdd88d8d

Professori Puttonen on sanonut että valuuttakauppa on kolikonheittoa.

Miksi vitussa täällä käydään tätä keskustelua valuuttakaupasta? Täällä puhutaan talousrikoksista.

• Stoppia ja lossia

Kyllä minä siihenkin uskon, että joku tahkoaa voittoa valuuttakaupassa. Tähän toimintaa kuitenkin pätee vanha sananlasku, että tyhmän eväät syödään ensin. Voittajia eivät olleetkaan Hannu ja Tiina kaikki Winkkarin wanna-be-treidarit.

Mutta saahan sitä ihminen haaveilla. Joku sijoitaa lottoon muutaman euron viikossa, ei se kallis hinta haaveista ole. Capinautit sijoittivat Winkkariin, ne haaveet olivat turhan kalliita, näin luulen.

• Shahov
        Stoppia ja lossia kirjoitti:

Kyllä minä siihenkin uskon, että joku tahkoaa voittoa valuuttakaupassa. Tähän toimintaa kuitenkin pätee vanha sananlasku, että tyhmän eväät syödään ensin. Voittajia eivät olleetkaan Hannu ja Tiina kaikki Winkkarin wanna-be-treidarit.

Mutta saahan sitä ihminen haaveilla. Joku sijoitaa lottoon muutaman euron viikossa, ei se kallis hinta haaveista ole. Capinautit sijoittivat Winkkariin, ne haaveet olivat turhan kalliita, näin luulen.

" Capinautit sijoittivat Winkkariin, ne haaveet olivat turhan kalliita, näin luulen."

Joo kallista oli. En ymmärrä sitäkään mikä Hannun tuotekehittelyssä saattoi maksaa niin että stiä varten täytyi kerätä miljoonia. Mailmalla sadat harrastelijat kyhäävät robotteja kengännauhabudjetilla.

Voisi kait sanoa että Hannu oli yksi hemmotelluimista " koodareista" maailmalla. Tuosta työstä, jota asiaan perehtyneet väittävät olevan sen verran yksinkertaista, että aloittelevakin koodari siihen pystyy. Tästä työstä Hannu otti itselleen palkkiona 1.4 miljoonaa.

No entäs se kehitystyö. Aika vankka usko oli pihtiputaan mummolla ja kaverreilla Hannun nerouteen, jos he syytivät yhteensä 100 000 000 miljoonaa raision ammattikoulusta valmistuneelle tee se itse koodarille rahaa siinä toivossa että pääsevät kohta itse kokeilemaan valuuttakauppaa. Siis kaikki tämä ennen kuin koko ohjelma oli edes kunnolla valmis.

Jos Pitkänen olisi käyttänyt puoli päivää netissä tutustuen valuuttatreidaukseen, eikä olisi hökeltänyt kertomaan ettei Wincapitassa ole mitään rikollista, saattaisi ääni kellossa olla eri. Esimerkiksi hän olisi löytänyt sen faktan, että treidaus demolla ja oikealla rahalla on kaksi eri maailmaa. Ja kaikkihan me tiedämme mitä tapahtui kun Hannu harrasti jälkinmäistä.

Siinä nyt taisi käydä niin ettei Hannu ihme signaali toiminut kuin demoamalla ja siksi piti keksiä miten homma saadaan jatkumaan. Mukaan tuli ihmeelliset lisenssit, poolit, ym. Mihin hittoon niitä tarvii jos signaalli tahkoaa livenä satojen prosenttien voittoa.

Ja mitä tulee tuohon väitteeseen että Hannu maksoi omista varoistaan, niin jotenkin ei tuokaan toimi. Ilman kirjanpitoa on tietysti helppo jälkikäteen väittää mitä vain. Hannu sai ns. tuloja käyttöoikeusmaksuista, jäsenmakuista, provikat lisenssipörssitä. Onko kukaan viitsinyt edes teoriassa laskea mikä osuus niillä oli kokonaisuudesta.
        Arvaan ettei niillä kovin pitkää makseltu virtuaalisen treidauksen voittoja. Voi hyvin olla että Hannun karttuisa käsi kävi myös niillä kuuluisilla jäsenten hallinnoimilla tileillä hakemassa täydennystä kassaan. Ja kun sekään ei enää riittänyt kotiutuksiin, käsi hakeutui töpselille.....

Tämä on tietysti olettamusta, mutta sitä samaa on tuo Pitkäsen satuilu.

• pipppsssiiit

En tiedä ymmärtääkö treidauksesta mitään mutta väittää mielestäni selvästi että wc:n asiakkaat (tunkit ja sponsorit) ovat käyneet valuuttakauppaa voitollisesti wc:n ohjelmistolla mutta syyllistyneet petokseen koska eivät ole maksaneet hk:lle ja wc:lle 20% provisioita. Onkohan tämä väitetty rikos jo vanhentunut kun wc ja hk eivät ole viekä tehneet rikosilmoituksia tunkeista ja sponsoreista?

• sdfbh

kiinnostaa taas ihan vitusti

• niinpätiniin

Pitipä vaan kommentoidakin.

• EOK:n Pitkäsen setä ymmärtää huuli pyöreänä olevien WinCapita-jäsenten lypsämisen hyvin. Ihan oikeesti tekee pahaa, jotta miten helposti uunotetut ovat vietävissä.

Ja mitaan ette voi...

• homokyttä

jahas tällä ollaan olutu taas päivähoidossa milloin sinä Raili meet oikeisiin töihin?
      Tiedän, että en saa vastusta, koska aine on niin arka sinulle. Minullehan sinä kerran sanoit, että sun mies elättää sut

• Äläpä puhu taas sitä ihteäs. Sen olen varmaankin sanonut, että meidän huushollissa mun on ymmärrettävä, että ukkoni tekee pitkää päivää (pakko se on yrittäjän yrittää ja tehdä silloin, kun töitä on tarjolla) ja se silleesti takaa osaltaan leivän meidän pöytään. Minä kyllä hoidan kotihommat ja eväät pöytään silleen, että se kotio tullessaan saa levätä ja koota voimiaan. Ja ihan varmasti sen ei tartte stressata kotihommissa itseään. Se on sitä tasa-arvoa, mikä todellakaan ei tarkoita sitä, että toinen elättää toista. Sitä en ole koskaan sanonut, että jonkun siivellä eläisin. Kyllä mulla on omaa rahaa sen verta, että ettei tartte kinuta muilta.

Ja mitaan ette voi...

• MOT.

Kuka vielä väittää, etteikö homokyttä nikin takana piilottele vanha tuttumme nukkumishakuinen Cluso626?

• Eli toisin...
        RailiSuominen kirjoitti:

Äläpä puhu taas sitä ihteäs. Sen olen varmaankin sanonut, että meidän huushollissa mun on ymmärrettävä, että ukkoni tekee pitkää päivää (pakko se on yrittäjän yrittää ja tehdä silloin, kun töitä on tarjolla) ja se silleesti takaa osaltaan leivän meidän pöytään. Minä kyllä hoidan kotihommat ja eväät pöytään silleen, että se kotio tullessaan saa levätä ja koota voimiaan. Ja ihan varmasti sen ei tartte stressata kotihommissa itseään. Se on sitä tasa-arvoa, mikä todellakaan ei tarkoita sitä, että toinen elättää toista. Sitä en ole koskaan sanonut, että jonkun siivellä eläisin. Kyllä mulla on omaa rahaa sen verta, että ettei tartte kinuta muilta.

Ja mitaan ette voi...

sanoen elät siivellä. Tulihan se sieltä.

• Eli toisin... kirjoitti:

sanoen elät siivellä. Tulihan se sieltä.

Ei se ole siivellä elämistä, jos toinen jelppii toista. Mä siivoon ja puunaan meidän yrityksen tiloissa ja pidän huolen siitä, että väki viihtyy. Kait mä nyt saan huseerata samassa osoitteessa olevan sponsorini yrityksessä mm. siivoomalla ja paistamalla silloin tällöin sponssilleni vaikkapa munkkeja iltapäiväkahveen lisukkeeksi. Sano nyt, jotta mikä laki kieltää mua paistamsta munkkeja/lihiksiä/oopperavoikkosleipiä yms., sellaista ukolleni.

PS. Vieläkö olet Rieska-Paikan Saulilla töissä?

Ja mitaan ette voi...

• homokyttä
        RailiSuominen kirjoitti:

Ei se ole siivellä elämistä, jos toinen jelppii toista. Mä siivoon ja puunaan meidän yrityksen tiloissa ja pidän huolen siitä, että väki viihtyy. Kait mä nyt saan huseerata samassa osoitteessa olevan sponsorini yrityksessä mm. siivoomalla ja paistamalla silloin tällöin sponssilleni vaikkapa munkkeja iltapäiväkahveen lisukkeeksi. Sano nyt, jotta mikä laki kieltää mua paistamsta munkkeja/lihiksiä/oopperavoikkosleipiä yms., sellaista ukolleni.

PS. Vieläkö olet Rieska-Paikan Saulilla töissä?

Ja mitaan ette voi...

en ole koskaan ollutkaan Saulilla töissä mä, vaan autoin sitä kun hän perusti sen firman. En ole kuulu vuoden 2007 jälkeen käynytkään Lapissa. Ei mikään laki sitä sun hommaa kiellä se, vaan haisee. Nykysin jos et tiennyt olen jo 6 kk vähintään asunut täällä Epsaniassa

• Voihan huoh taas kerran. Olen kertonut, että cluso ei saa ottaa muhun yhteyttä. Se pelkää hoitohenkilökuntaa ja poliisia, mutta haluiltaan se ei kuitenkaan pysty pidättelemään/hallitsemaan itseään. On se varmaankin rajua tuollainen sairaus. Tälleen se sitten saa niitä orkkuja, kun keskustelee näin mun kanssa. Ymmärtänette siis, että Ada auttaa sitä vastailemalla sille siksi, ettei se mene riehumaan kaduille.

Ja mitaan ette voi...

• homokyttä

siis "kotityöt" k,yrpien pesu?imentä ja pulun jakaminen tääkö on sitä kotityötä?
      väitätkö raili, että et nauti mistään yhteiskunnan tuista. mm ansiosidonnainen? kelan eri tuet?

• Väitän. Eipähän tartte käydä ruikuttamassa sossulta tukia, kuten sinä joudut tekemään.

Ja mitaan ette voi...

• homokyttä

". Olen kertonut, että cluso ei saa ottaa muhun yhteyttä. Se pelkää hoitohenkilökuntaa ja poliisia" tämä ei todellakaan pidä paikkaansa kukaan ei ole tollasia ehtoja mulle latonut. Ymmärrät kai itsekkin, että ei tuollaisia ehtoja voi kenellekkään ihmiselle asettaa

• Älä viitti urpo lässyttää. Kokeilehan kerrankin vielä lähettää mulle sähköpostiviestiä, niin katotaan. Jos kerrankin yrität ottaa muhun vielä yhteyttä, niin sitten musta ei löydy enää ymmärtämään sairautta. Eli elä sen kanssa ja oikeesti eti joku muu säälimän sua. Multa sympatiapisteitä sulle ei enää heru.

Ymmärsitkö, että olen nyt varoittanut sua julkisella forumilla. Jos et usko, niin se on oma häpeäsi.

Ja mitaan ette voi...

• homokyttä
        RailiSuominen kirjoitti:

Älä viitti urpo lässyttää. Kokeilehan kerrankin vielä lähettää mulle sähköpostiviestiä, niin katotaan. Jos kerrankin yrität ottaa muhun vielä yhteyttä, niin sitten musta ei löydy enää ymmärtämään sairautta. Eli elä sen kanssa ja oikeesti eti joku muu säälimän sua. Multa sympatiapisteitä sulle ei enää heru.

Ymmärsitkö, että olen nyt varoittanut sua julkisella forumilla. Jos et usko, niin se on oma häpeäsi.

Ja mitaan ette voi...

kerroppa miksi vaivautusin lähettämään kärttyselle akalle postia? Sitä postia saat kuule oottaa

• homokyttä kirjoitti:

kerroppa miksi vaivautusin lähettämään kärttyselle akalle postia? Sitä postia saat kuule oottaa

Toivon mukaan.

Ja mitaan ette voi...

• homokyttä

"Väitän. Eipähän tartte käydä ruikuttamassa sossulta tukia, kuten sinä joudut tekemään. Minä en voikkaan täällä käydä missään sossussa. kerroppa mistä sinä sit rahaa saat? kerta et ole olllut työelämässä ainakaan viimeiseen 10 vuoteen nämä vuodet olet viettänyt näillä forumeilla, etkö vieläkään tiedä sitä arvotusta kellä on ruskea villapaita päällä ja vaalean ruskeat hiukset ja silmälasit?:)

• Ymmärätkö, että nyt sä levität musta taas täysin väärää tietoa? Tilinauhassa (mikä tulee kahden viikon välein), lukee, että työsuhteeni on alkanut 1998).

Eipähän kiinnosta pätkääkään, kellä mitäkin on päällänsä.

Ja mitaan ette voi...

• homokyttä

Ihan kuule miten vaan missäs välissä olet töissä? Ai lasketko töiksi sen lehtijutun? Ja sinähän täällä levität perättöntä tietoa minusta. 1. Minä en ole käynyt Lahdessa poliisikuuluisteluissa kuten sinä olet antanut ymmärtää. Minä en käynyt poliisikuulusteluissa ollenkaan, mutta jaka ihmeessä ja mene itkemään sille poliisille.

• homokyttä

ja levität väärää tietoa, että pummaisin sossulta tukia mikä ei pidä yhtään paikkaansa

• Kerropa meille, jotta missä olen sanonut, että olet ollut Lahdessa kuultavana? Ite kerroit olevasi Lahteen matkalla, koska poliisi oli ollut suhun yhteydessä.

Kyllä se lehdenjakaminen on työtä siinä kuin mikä muu työ tahansa. Sun kannattas alkaa ymmärtämään, että kaikki ei halua olla yhteiskunnan elättejä ja käydä sossusta hakemassa toimeentuloaan. Ja etenkin sun kannattas sisäistää sellainen juttu, että joillakin saattaa olla senverta rahaa, ettei tartte enää revittää työelämässä itteään. Et varmaankaan ymmärrä, että kaikista ihmisistä ei ole joutenmakaamaan puolillepäivin ja odottamaan yhteiskunnan tarjoamia palveluja tarjottimella. Jotkut haluaa tehdä jotain vaikkapa siksi, että nauttii autolla ajamisesta haasteellisissa keleissä, vaikkei liikennemerkkejä tunnistakaan. Sä oot kylläkin väärä ihminen autolla ajelusta juttelemaan, koska sulla tuskin on edes ajokorttia ja toisekseen sä et ole koskaan siinä kunnossa, että auton rattiin edes saisit tarttua.

Jotkut vaan tykkää loisia (sinä) ja jotkut tykkää tehdä edes jotain.

Ja mitaan ette voi...

• homokyttä

Joo joo on minulla ajokortti ja varmaanki korkeampi kuin sulla ABCE-Kortti
      ja autokin mulla on täällä vaatimattomasti keltainen Lamborgine. Sinun pikku rahasi ei kuule ketään kiinnosta:) Eikö treidaaminen ole sitten työtä.

• Taisi kirjoittaja vaihtua.

Ja mitaan ette voi...

• Tarkoititko kenties kuitenkin tätä (kato nokkapellistä, jos et muuten osaa kirjoittaa edes nimeä oikein)?

http://fi.wikipedia.org/wiki/Lamborghini

Paljonko sait vaihdossa taivaan sinisestä Jaguarista jotain vm-2005-2007? On siinä okeesti sellainen valehtelija, että toista en tiedä. Keskusteltiin cluson kanssa joskus autoista ja sanoin, että jos mulla olis rutosti rahaa, niin ostaisin metallihohto taivaan sinisen - Jaguaarin. No tottahan ymmärrätte, että clusoltahan heti löytyi sellainen tallin perätä. Kehtas vielä tulla tänne leuhkimaan, että turvakiellon takia kukaan ei voi tarkistaa ajoneuvokeskukselta jutun paikkansa pitävyyttä.

Ja mitaan ette voi...

• homokyttä

ei vaihtunut sinä et vaan tiedä mitä mulle nykysin kuuluu

• 4+12

No mutta kaikkihan tietää mitä homokytälle kuuluu, hän tekee päivät pitkät kauppaa DAX-indeksillä

• Näin on

Cluso on ainakin viettänyt paljon aikaa nukkumassa ja Sirkka-äitiä muistelemassa.

• Ei vois vähempää kiinnostaa, jotta mitä sulle tai sun verensokereille kuuluu. Ei kiinnosta sekään, jotta voitko raahautua kunttikselle tai minnekään muuaallekaan kunnostasi huolta pitämään. Pääkoppan kunto sulla tusikin on ehtinyt parantua talven ja kevään aikana.

Ja mitaan ette voi...

• Ei edes tarvitse

Ymmärtääkö Shahov treidauksesta mitään?

Ei ymmärrä, mutta ei sen tarvitsekaan. Shahovhan on tavallinen suolimuro.

• homokyttä

Tämä on teille vätyksille ja Raili Suomiselle olette tosi v,ittumaisia "ihmisiä"
      päivät jauhetaan pa,skaa forumilla ja iloitaan ihmisten virheistä. vittui,llaa,n
      ihan avoimena kuka kuikin keksii mitä v,ittumaisen jutun forumilla. Ja ada luulee tietävänsä jotain yrityselämästä, vaikka ei itse ole yrittänyt yhtään mitään. Kytille heti itkemäässä jos itse häneen kohdistuu joitain juttuja hän saa v,ittuilla, mutta hänelle ei saa. Menes ada viestittään sille WinCapitalaiselle jonka kanssa sinä käyt e-mail vaihtoa?

• Alas mennä jo

Nyt Cluso äkkiä nukkumaan siitä!

• homokyttä

ada aattele silloin kun oli se poliisi-juttu niin mailasin lääkärilleni sun kirjoituksia se sano, että on mielisairaan kirjoitusta? ja erittäin epävakaan personan kirjoittelua

• homokyttä

Heh naurettiin tänään kaverin kanssa tota Railia on se sellainen emäntä pylly että:)

• kyykyttäjä

Heh vai on sulla muka kaveri :)

• jos se

on semmonen virtuaali

• juntu ja kavo

ei ymmärrä pätkä treidauksesta eikä paljon muustakaan mitään.
      eikä eeuukoo kusetusjärjestössä tarvitse mitään ymmärtääkään.

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      40
      3057
    2. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      80
      2781
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      182
      2403
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      36
      2155
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      18
      1476
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      23
      1403
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1386
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10
      1274
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      13