onko kenelläkään täällä pyörivistä ikävöivoistä tilannetta, että ikävä alkaa helpottaa ja pääsee vähitellen yli tästä toisen aiheuttamasta tuskasta -jos suhde on siis sellainen ollut??
Miltä uusi ihmisuhde/ihastuminen on tuntunut sen suuren myrskyn jälkeen?
Meille on tullut työpaikalle uusi ihminen ja hän on hyvin...mielenkiintoinen ja näyttää vähän pelottavasti siltä että hän suhtautuu minuun eritavalla kuin muihin. Hän on aina mua kohtaan kohteliaan hienotunteinen ja olen kyllä huomannut että hän katselee minua erityisen pitkään... Pelottavasti vaan tuntuu siltä että se tuntuu hyvälle tuo kun katseemme kohtaa ja molemmat on selvästi vähän vaivaantuneita tai ainakin hän on jäätyään kiinni....
Oon itsekin aika uusi tuolla ja oon siitä syystä aika tunari kaikkien loistavien ja taitavien ihmisten joukossa ja mua muutenkin vähän rökitetään siellä nyt mutta siitä huolimatta tää yksi tapaus ei niinkään ole ainakaan kiinnittänyt huomiota siihen että mun hommat ei aina mene niin putkeen. tai hän ole ainakaan siitä välittänyt kun on mulle aina vaan tosi kiva.
No, joka tapauksessa tämän aikaisemman tapauksen jälkeen musta tuntuu, että olen tullut aivan äärimmäisen herkäksi kaikelle, jossa vähänkään olisi merkkejä molemminpuolisesta ihastumisesta. Voi kun nämä tunteet mitä nyt ehkä heräisi pysyisi piilossa, en haluais toisaalta olla tylyn oloinen, puhuessa sen kyllä jo huomaa että katsookin hieman tarkemmin toista...äh, ei jaksa!!!
No, kai se on vaan mentävä päivä kerrallaan ja pidettävä pää kylmänä. En ainakaan aio ruokkia mitenkään tätä juttua. Kuka nautii ihastumisen tunteesta? En ymmärrä!
No niin,
2
320
Vastaukset
- lämmintätuhkaa
Joo.. niin se menee. Ei voi sanoa mitään yksittäistä syytä, miksi juuri kaksi ihmistä alkaa kiinnostaa toisiaan, onneksi näin on ja kaikille tai melkein kaikille löytyy se oikea. Joku puhuu kemiasta. mutta se on aika naturalistinen tapa ajatella kun kyse on tunteista eikä ihmine ole pelkkää kemiaa kuten eläimet usein on. Tunteet on ja vaikuttaa ja se on usein molemminpuolista.
Työpaikoilla kannattaa todellakin pitää pää kylmänä mutta olla kuitenkin ystävällinen ja avoin. Olet jo alkanut ruokkimaan sitä juttua kun kirjoitit tänne.
Tsemppiä vaan sinulle ja yritä selvitä, ei siihen oikein osaa mitään neuvoja antaa.- ap
No kiitti vaan vastauksesta, kaikki tunteet on kyllä perusteellisesti analysoitu ja koettu tämän exän kohdalla.
Mä en mielestäni tuota mitenkään ruoki vaikka sitä kuvailinkin. Tuntuu vaan niin ihmeelliseltä, että joku muu ihminen saa jotakin tuollaista heräämään. Se on jotakin sellaista, mitä en halua kokea. Mä olen toinen jalka haudassa tuon exän takia enkä tiedä ja ajatuskin siitä että pitäisi käydä jotakin tunnetasolla läpi saa minut uneliaaksi. Todella.Tulee tarve vain nukkua :/No onneksi tämä ei ole mitään sen vakavampaa enkä edes halua että se menee yhtään sen pidemmälle. Oloni on vain helpottunut kun hän poistuu samasta tilasta ://
Ainakin itsetuntemus on kasvanut edes hieman, mä en ole niitä ihmisiä jotka pistää uutta matoa koukkuun edes laastari tarkoituksessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 14010166
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485393Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p404040Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323602Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352654Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191906Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3591572Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?981567Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?731428Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311386