Siitä on aikaa noin vuosi kun katsoin häntä silmiin hieman pidempään baarissa. Tunsin jonkun muljahduksen sisälläni ja ne siniset silmät ovat siitä asti kummitelleet mielessäni. Siinä katseessa oli jotain erityistä, en tiedä tunsiko hän samoin. Hän istui niin lähelläni, että erotin jopa söpöt pisamat kasvoista. Voiko yksi tälläinen pieni katse horjuttaa muuten niin järkevää naista? Voi!
Olemme tavanneet satunnaisen epäsäännöllisesti eri yhteyksissä ja toisinaan tunnen vahvaa sähköä välillämme. Pelkään vain että sähkö on pelkästään minusta lähtöisin, ja kuvittelen kaiken. Ilma suorastaan rätisee kehojemme välillä kun hän ohittaa minut.
Hän saa minut avautamaan itselleen vaikka olen yleensä hyvin tarkka siitä kenelle paljastan heikkouksiani. Häntäkin on elämä haavoittanut, joskus haluaisin vain halata häntä ja ottaa puolet pois kaikesta murheesta.
En tunne häntä kovinkaan hyvin, emme ole käynneet pitkiä kahdenkeskisiä keskusteluja, mutta silti tuntuu siltä, että tunnen hänet jo jostain toisesta elämästä.
Olemme hipaisseet toisinaan toisiamme vahingossa ja iho muistaa edelleen nuo tahattomat eleet. Pelkään että hän huomaa mielenliikkeeni, sillä välillä hakuden hänen seuraansa jonkin typerän verukkeen varjolla.
Joka kerta kun saan viestin puhelimeeni, niin toivon että se olisi tältä mieheltä. Surullista odottaa jotain, varsinkin kun ei ole mitään tietoa siitä ajatteleeko hän minua lämmöllä.
Elämäni on ihan hyvä näin ja olen saanut paljon asioita joita olen aina halunnut, mutta silti tuntuu, että kaipaisin tältä mieheltä huomiota itselleni. Tämä oli lähinnä omaa oloa helpottamaan, jotta jaksan taas seuraavan viikon töissä ahertaa.
SGF
L47
0
58
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062481Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441845- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141413- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011124Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81928