Keskustelupalstojen kauhu

www.paarajahtaa.com

Mikähän helvetin tyyppi se on tämä nyt tässä nimeltä mainitsematon 19-vuotias mies Uudeltamaalta, joka vastailee ahkerasti keskusteluhin yleensä vain haukkuakseen muita! Oli aloitus mikä tahansa, niin tämän herran suusta ei kyllä kuulu mitään muuta, kuin halveksuntaa, haukkumista, vittuilua jne. En ole lukenut yhtään hänen kirjoittamaansa viestiä, joka olisi edes jollain tavalla positiivinen. Hän on aina oikea ihminen arvostelemaan muita ja hän on ilmeisesti omasta mielestään aina oikeassa. Mahtaa olla kurja elämä tällä 19-vuotiaalla pikkulapsen tasolle jäänellä kusipäisellä kiukuttelijalla, jos tämä keskustelupalstoilla provoileminen on hänen ainoa puuhansa vapaa-aikana.

29

203

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älä vittu inise.

Minä kerron asiat näille lapsukaisille sillä tavalla kun ne pitäisi kertoa. Ilman mitään kaunistelua tai muuta paskaa.

Jos he siitä ottavat itseensä, niin voi voi, sellaista se elämä joskus on.

Se on aika jännä miten te kaikki vedätte aina johtopäätöksen;
      Ilkeilee nettipalstoilla = No life

Onko se sitten parempi, että vuodattaa sydäntään jollekin saatanan nettipalstalle sen sijaan, että vuodattaisi sitä sydäntään sellaiselle ihmiselle, joka voisi ehkä ihan oikeasti auttaakin?

Voisin vaikka vannoa, että valtaosaa niistä, jotka tällä palstalla vierailee, ei voisi vähempää kiinnostaa se kuinka kurjaa jonkun elämä sattuu olemaan. Niiden vuodatusten lukeminen pönkittää vain omaa itsetuntoa kun voi sanoa, että vittu, onneks minä en ole noin säälittävä.

• jäit_kiinni

Niin, voit naurahtaa sille, että ihmiset kutsuvat sinua nolifeksi netissä, samalla sivuuttaen sen tosiasian, että viestiesi perusteella todellakin vietät suuren osan ajastasi Suomi24-palstalla provosoimalla. Jos ihminen paremman tekemisen puutteessa käyttäytyy sinun tavallasi netissä, mikä muukaan häntä voi vaivata kuin se, ettei elämässä todella ole mitään sisältöä?

• jäit_kiinni kirjoitti:

Niin, voit naurahtaa sille, että ihmiset kutsuvat sinua nolifeksi netissä, samalla sivuuttaen sen tosiasian, että viestiesi perusteella todellakin vietät suuren osan ajastasi Suomi24-palstalla provosoimalla. Jos ihminen paremman tekemisen puutteessa käyttäytyy sinun tavallasi netissä, mikä muukaan häntä voi vaivata kuin se, ettei elämässä todella ole mitään sisältöä?

Hohhoijaa, käydäänkö tämä keskustelu vielä useaan kertaan läpi?

Sillä mitä teen paremman tekemisen puutteessa ei korreloi millään tavalla elämäni sisällön kanssa.

Elämälläni voi olla vaikka kuinka paljon sisältöä siitä huolimatta, että käyn täällä muutaman kerran päivässä katsomassa mitä täällä on taas kirjoiteltu.
        Mutta mistäs te sen tietäisitte. Ette te minua tunne. Teillä on vain ne omat johtopäätöksenne, joita syljette tänne ja hirnutte sitten itseksenne, kun luulette, että joku arvauksistanne osuu edes lähelle todellisuutta.

• .,.,.,.,
        Tomegle kirjoitti:

Hohhoijaa, käydäänkö tämä keskustelu vielä useaan kertaan läpi?

Sillä mitä teen paremman tekemisen puutteessa ei korreloi millään tavalla elämäni sisällön kanssa.

Elämälläni voi olla vaikka kuinka paljon sisältöä siitä huolimatta, että käyn täällä muutaman kerran päivässä katsomassa mitä täällä on taas kirjoiteltu.
        Mutta mistäs te sen tietäisitte. Ette te minua tunne. Teillä on vain ne omat johtopäätöksenne, joita syljette tänne ja hirnutte sitten itseksenne, kun luulette, että joku arvauksistanne osuu edes lähelle todellisuutta.

:)

• alkuperäinen k.

No voi hyvänen aika sentään! :) Yksi ihminen tunnisti itsensä tekstistä. Tuon kirjoituksen perusteella tulin yhä vakuuttuneemmaksi siitä, että ainakin sinun tarkoituksesi on yksinomaan ihmisten provosoiminen. Myönnät itsekin ilkeilyn, eli se on ilmeisesti ainoa tapa ilmaista asiat. Mä en nimittäin käyttänyt tuota ilkeily-termiä aloituksessa.

Mä uskon, että näistä nettipalstoista on varmasti joillekin ihan oikeastikin apua, jos ei ole esimerkiksi mahdollisuutta puhua toiselle ihmiselle (sillä hetkellä), tai jos on vaikkapa ujo. Siitä oon sun kanssasi samaa mieltä, että tärkeintä olisi puhua ihan ihmiselle ''oikeassa elämässä'', eikä netissä. Kuitenkaan mä en näe yhtään hyvää asiaa, jota sä toisit käyttäytymällä ihmisille tuolla tavalla.

Että ihan vannomassa olet tuota, minkä kirjoitat viimeisessä kappaleessa? Olet tietenkin tehnyt tutkimusta asiasta ja sulla on joitakin todisteita pohjaamaan väitettäsi? Mä en tunnista kyllä tuota ajattelutapaa itsessäni, kuin ehkä korkeintaan kaltaisiesi provoilijoiden kirjoituksia lukiessani. Kyllä mä ainakin olen sen verran tunneihminen, että monet kirjoitukset herättävät itsessäni muun muassa myötätuntoa. Tunnevammaiset ihmisethän eivät kykene sellaiseen (ja tämä viittaamatta nyt tässä yhteydessä kehenkään yksittäiseen ihmiseen.) Ei ehkä kannattaisi yleistää valtaosaa ihmisistä noin kieroutuneiksi. Mä en tiedä, millaisia tuntemuksia sulla on, kun luet ne samat aloitukset ja päätät heittää jotain nasevaa.

Lopuksi haluan onnitella, mikäli provosoiminen todellakin on päätarkoituksesi. Mun kohdallani siinä tällä kertaa onnistuit =) Toivotan sulle kaikesta huolimatta hyvää jatkoa ja toivon, että kun vielä todennäköisesti kasvat ihmisenä (kuten me kaikki), ymmärrät asiat hieman eri tavalla, eikä tämä harrastuksesi ole sulle ainakaan enää niin tärkeää, kuin se tällä hetkellä tuntuu olevan. Hauskaa kesän jatkoa!

• Taitaa johtua siitä-

Meillä ihmisillä on vaan erilaisia tapoja sulattaa pettymyksiä ja elämän kolhuja.
      On meitä jotka yritämme huomata mitä olemme tehneet väärin ja tarvittaessa kysyä neuvoa/apua, jos ei sopivaa auttajaa löydy lähipiiristä, niin sitten netistä.

Sitten on näitä ihmisiä, jotka epäonnistumisien ja pettymysten sattuessa heittäytyvät maahan kiukuttelemaan ja saamaan itkupotku-raivareita, jottei kenellekkään jäisi epäselväksi että nyt vituttaa. En ole varma syystä, epäilisin että se johtuu kasvatuksesta ja siitä että nämä curling-vanhemmat ovat aina lakaisseet kaikki esteet ja pettymykset tieltä. Sitten kun vanhempien luuta ei enää auta, niin jäähän sormi suussa ihmettelemään että miksi elämä on niin julmaa. Tuollaiseen narsistiseen itserakkauteen on helppo heittytyä, onhan paljon helpompi syyttää muita ja kiukutella muille, kuin yrittää etsiä sitä syytä omiin ongelmiin.

• Jep, se miten käyttäydyn netissä on suoraan yhteydessä siihen millainen ihminen olen tosielämässä.

Loistavaa päättelykykyä jälleen!

• Ei...
        Tomegle kirjoitti:

Jep, se miten käyttäydyn netissä on suoraan yhteydessä siihen millainen ihminen olen tosielämässä.

Loistavaa päättelykykyä jälleen!

...vaan miten käyttäydyt netissä on suoraan yhteydessä siihen, millainen luonne sinulla on. Voit IRL (teeskennellä)olla maailman mukavin ja reiluin kaveri, mutta jos sun pitää netissä purkaa höyryjä käyttäytymällä kuin totaalinen mulkku, niin se tarkoittaa ettet oikeasti voi olla kovinkaan reilu tai mukava.

Itse en näe mitään muutakaan syytä tuollaiselle kakaramaiselle uhittelulle, kuin pahan olon. Oikeasti, mikä vittu sun päämäärä edes on? Parantaa maailma vittuilemalla kaikille?

Onnea yritykseen.

• Ei... kirjoitti:

...vaan miten käyttäydyt netissä on suoraan yhteydessä siihen, millainen luonne sinulla on. Voit IRL (teeskennellä)olla maailman mukavin ja reiluin kaveri, mutta jos sun pitää netissä purkaa höyryjä käyttäytymällä kuin totaalinen mulkku, niin se tarkoittaa ettet oikeasti voi olla kovinkaan reilu tai mukava.

Itse en näe mitään muutakaan syytä tuollaiselle kakaramaiselle uhittelulle, kuin pahan olon. Oikeasti, mikä vittu sun päämäärä edes on? Parantaa maailma vittuilemalla kaikille?

Onnea yritykseen.

Voi teitä internetin pikku psykologeja.

Se miten vietän aikani internetissä ei välttämättä ole millään tavalla yhteydessä siihen miten vietän aikani internetin ulkopuolella.

Kuka täällä mitään höyryjä purkaa? Minun elämäni on kaikin puolin täydellistä minun silmin, joten miksi minun pitäisi purkaa höyryjä? Se on yksi ja sama, että runkkaanko minä kädet rakoilla, katsonko televisiota, pelaanko pleikkaria, juoksenko maratonia vai käynkö ihmisten iholle keskustelupalstoilla silloin, kun tekemisestä on puute.

Voittehan te tietenkin vetää erilaisia johtopäätöksiä siitä millainen ihminen minä olen. Voin olla puolestanne vaikka joulupukki, jos se pönkittää jotenkin teidän itsetuntoa, mutta todellisuudessa te ette tiedä vittujakaan siitä kuka tai mikä minä olen.

Voin olla vaikka tietokone, joka on ohjelmoitu vittuilemaan teille kakaroille. Te ette voi tietää.

• Hmmmmm...
        Tomegle kirjoitti:

Voi teitä internetin pikku psykologeja.

Se miten vietän aikani internetissä ei välttämättä ole millään tavalla yhteydessä siihen miten vietän aikani internetin ulkopuolella.

Kuka täällä mitään höyryjä purkaa? Minun elämäni on kaikin puolin täydellistä minun silmin, joten miksi minun pitäisi purkaa höyryjä? Se on yksi ja sama, että runkkaanko minä kädet rakoilla, katsonko televisiota, pelaanko pleikkaria, juoksenko maratonia vai käynkö ihmisten iholle keskustelupalstoilla silloin, kun tekemisestä on puute.

Voittehan te tietenkin vetää erilaisia johtopäätöksiä siitä millainen ihminen minä olen. Voin olla puolestanne vaikka joulupukki, jos se pönkittää jotenkin teidän itsetuntoa, mutta todellisuudessa te ette tiedä vittujakaan siitä kuka tai mikä minä olen.

Voin olla vaikka tietokone, joka on ohjelmoitu vittuilemaan teille kakaroille. Te ette voi tietää.

Minusta tuntuu että jollakin toisella on täällä se tarve pönkittää sitä itsetuntoaan...

Joo, ei tiedetä ei, enkä usko että kovin montaa näillä palstoilla edes paljoa kiinnostaa... mielenkiintoinen tuo sinun aggressiosi muuten. Oletko muuten huomannut että ketään tällä palstalla ei kiinnosta vittujakaan se, mitä SINÄ teet elämäs kanssa(tuo sinun itsekeskeisyytesi on todellakin aika ongelmallista), vaan se, mitä nuo sinun viestit sisältävät. Monilla näitä sivuja lukevilla teineillä on oikeasti ongelmia itsetunnon ja muiden asioiden kanssa ja juuri tuollainen paskamainen päänaukominen ärsyttää kaikkia, sekä niitä ongelmaisia, että meitä jotka aivan vapaaehtoisesti, ilman minkäänlaista velvoitetta, pelkästään omasta ystävällisyydestämme yritämme auttaa.. Sillä, mistä sitä apua kysyy, kuraattorilta, terkkarilta tai neitistä ei ole loppujenlopuksi vittujakaan väliä, se avun/neuvojen kysyminen on juuri se ensimmäinen askel kohti sen avun saamista.

Suosittelisin sinuakin yrittämään. Voit toki uskotella netissä kaikille että sun elämäs on täydellistä, hyvä jos se pönkittää sinun itsetuntoasi, mehän kaikki täällä kuitenkin anonyymeinä kirjoitamme joten sitä on aika vaikeaa mennä toisin todistamaankaan, mutta tuo sinun suhtautumisesi kaikkiin muihin täällä kirjoitteleviin on melko häiritsevä. Oikeasti suosittelisin käymään tutkimuksissa kaikenlaista luonnevikojen yms. varalta.

• Ps.
        Hmmmmm... kirjoitti:

Minusta tuntuu että jollakin toisella on täällä se tarve pönkittää sitä itsetuntoaan...

Joo, ei tiedetä ei, enkä usko että kovin montaa näillä palstoilla edes paljoa kiinnostaa... mielenkiintoinen tuo sinun aggressiosi muuten. Oletko muuten huomannut että ketään tällä palstalla ei kiinnosta vittujakaan se, mitä SINÄ teet elämäs kanssa(tuo sinun itsekeskeisyytesi on todellakin aika ongelmallista), vaan se, mitä nuo sinun viestit sisältävät. Monilla näitä sivuja lukevilla teineillä on oikeasti ongelmia itsetunnon ja muiden asioiden kanssa ja juuri tuollainen paskamainen päänaukominen ärsyttää kaikkia, sekä niitä ongelmaisia, että meitä jotka aivan vapaaehtoisesti, ilman minkäänlaista velvoitetta, pelkästään omasta ystävällisyydestämme yritämme auttaa.. Sillä, mistä sitä apua kysyy, kuraattorilta, terkkarilta tai neitistä ei ole loppujenlopuksi vittujakaan väliä, se avun/neuvojen kysyminen on juuri se ensimmäinen askel kohti sen avun saamista.

Suosittelisin sinuakin yrittämään. Voit toki uskotella netissä kaikille että sun elämäs on täydellistä, hyvä jos se pönkittää sinun itsetuntoasi, mehän kaikki täällä kuitenkin anonyymeinä kirjoitamme joten sitä on aika vaikeaa mennä toisin todistamaankaan, mutta tuo sinun suhtautumisesi kaikkiin muihin täällä kirjoitteleviin on melko häiritsevä. Oikeasti suosittelisin käymään tutkimuksissa kaikenlaista luonnevikojen yms. varalta.

"teille kakaroille"

Kuvittelet varmaan olevas ainoa Suomi kaksnelosen yli 12-vuotias.

• ombkfndösgä
        Ps. kirjoitti:

"teille kakaroille"

Kuvittelet varmaan olevas ainoa Suomi kaksnelosen yli 12-vuotias.

"Kuvittelet varmaan olevas ainoa Suomi kaksnelosen yli 12-vuotias. "
        No ilmankos se viihtyy täällä kun luulee löytäneensä itselleen sopivaa seuraa.

• Jani-Petteri 5-v

ootte ihan munasta jotka ei tykkää tomeglesta. tomegle alatko?

• u9ytt78

mun mielestä tomegle vaikuttaa aika hyvältä tyypiltä..semmone sopivan sarkastinen, mutta tietyissä tilanteissa myöskin asiallinen ja totuudenmukainen.

voi olla että hän kirjoittelee ilkeitä, jos on vaikka paha päivä, mutta emme toisaan voi sitä tietää...ja itseasiassa hänhän voi olla vaikka 80v nainen turusta.
      mutta itse ainakin uskon että hän on ihan oikea ihminen, jolla on kavereita ja elämä

• Just joo..

Ja voihan se olla, että Tomegle myös itse kirjoittelee näitä "musta tomegle on ihan kiva"- viestejä... aika säälittävää todellakin.

• Just joo.. kirjoitti:

Ja voihan se olla, että Tomegle myös itse kirjoittelee näitä "musta tomegle on ihan kiva"- viestejä... aika säälittävää todellakin.

Minä kirjoitin ton "Just joo.." -nimimerkillä kirjoitetun viestin.

Oikeastaan kaikki viestit tässä langassa, jotka on kirjoittanut rekisteröitymätön henkilö, ovat minun kirjoittamia. Jopa aloitusviesti.

Taas teitä vietiin kuin litran mittaa!

• alkuperäinen k.
        Tomegle kirjoitti:

Minä kirjoitin ton "Just joo.." -nimimerkillä kirjoitetun viestin.

Oikeastaan kaikki viestit tässä langassa, jotka on kirjoittanut rekisteröitymätön henkilö, ovat minun kirjoittamia. Jopa aloitusviesti.

Taas teitä vietiin kuin litran mittaa!

No saahan sitä väittää, mitä haluaa. Alat, Tomegle, vaikuttaa jo aika psykopaattiselta. En tiedä, mitä viestejä Tomegle on kirjoittanut, mutta aloitustani hän ei valitettavasti tehnyt (nim. www.paarajahtaa.com), eikä kirjoittamaani toista viestiä nimimerkillä alkuperäinen k. Mikäänhän ei toki todista mitään Internetissä, mutta SINÄ, Tomegle, olet todella säälittävä. Se on vain ikävä tosiasia, että näitä nettihäiriköitä on ihan oikeasti ja heidän harrastuksensa on häiriköidä keskustelupalstoilla, chateissa yms., kuten on tämän Tomeglenkin, joka ei varmasti ole mitään, millaiseksi itseään väittää. Tomeglen oikea kirjoitusasu voisikin olla ''Tomegle'', koska tuntuu tämä ''mies'' olevan ihan läpeensä feikki. Kuinkahan monta rekisteröityä nimimerkkiäkin sinulla on tällä sivustolla, voi vain arvailla.

• alkuperäinen k. kirjoitti:

No saahan sitä väittää, mitä haluaa. Alat, Tomegle, vaikuttaa jo aika psykopaattiselta. En tiedä, mitä viestejä Tomegle on kirjoittanut, mutta aloitustani hän ei valitettavasti tehnyt (nim. www.paarajahtaa.com), eikä kirjoittamaani toista viestiä nimimerkillä alkuperäinen k. Mikäänhän ei toki todista mitään Internetissä, mutta SINÄ, Tomegle, olet todella säälittävä. Se on vain ikävä tosiasia, että näitä nettihäiriköitä on ihan oikeasti ja heidän harrastuksensa on häiriköidä keskustelupalstoilla, chateissa yms., kuten on tämän Tomeglenkin, joka ei varmasti ole mitään, millaiseksi itseään väittää. Tomeglen oikea kirjoitusasu voisikin olla ''Tomegle'', koska tuntuu tämä ''mies'' olevan ihan läpeensä feikki. Kuinkahan monta rekisteröityä nimimerkkiäkin sinulla on tällä sivustolla, voi vain arvailla.

Tämän viestinkin kirjoitti allekirjoittanut.

• alkuperäinen k.
        Tomegle kirjoitti:

Tämän viestinkin kirjoitti allekirjoittanut.

Voi ei! Taidat uskoa tuon itsekin. No mikäpäs siinä, elä vain mielikuvitusmaailmassasi, jos se oloasi helpottaa. Parempihan se on tekeytyä toiseksi henkilöksi purkaakseen jotain sisältään, kuin vaikkapa vuodattaa siitä suoraan keskustelupalstoille, sillä niinhän tekevät vain luuserit?

• 2345y6uyuyjthrge

en todellakaan ole sama ihminen kuin tomegle :DD
      ensinäkin olen tyttö, olen 18v ja asun huittisissa..no eihän toi mitään todista mutta what ever :D

satun nyt vaa tykkäämään tomeglen tyylistä..hän ei mielistele ketään tai ole tekopyhä niinkuin useimmat suomi24 olevat ovat

• Joo joo..

Ilman muuta.

• teeppäse

Tomegle, hanki elämä (:

• Teeppä se :)

• Vitun pahvi.
        Tomegle kirjoitti:

Teeppä se :)

Eikö jo noinkin kypsän ja mahtavan aikuisen tulisi jo osata oikeinkirjoitus?
        Se kirjoitetaan "teepä se", EI "TEEPPÄ SE"

• Vitun pahvi. kirjoitti:

Eikö jo noinkin kypsän ja mahtavan aikuisen tulisi jo osata oikeinkirjoitus?
        Se kirjoitetaan "teepä se", EI "TEEPPÄ SE"

Huomaa toki, että viestin kirjoittahan nimimerkki oli "teeppäse".

Leikkaako? Eikö leikkaa? Leikkaa? Ei leikkaa?

• Taas....
        Tomegle kirjoitti:

Huomaa toki, että viestin kirjoittahan nimimerkki oli "teeppäse".

Leikkaako? Eikö leikkaa? Leikkaa? Ei leikkaa?

Mikä on "kirjoittaha"?

Joo, ei leikkaa.
        Ainoa asia, minkä alhaisessa säälittävyydessäni leikkasin on sinun ongelmasi oikeinkirjoituksen kanssa.

• Kyllä se niin on

että kun lapsi ei saa äidiltään vauvana tarpeeksi huomiota ja huolenpitoa, hän pönkittää egoaan vielä 19-vuotiaanakin internetin keskustelupalstoilla. Jotkut ihmiset tunnistavat ja myöntävät ongelmansa, kun taas toiset, joihin tämä "suuri järjen ääni", Tomegle kuuluu, eivät ikinä kohtaa ongelmiaan vaan purkavat niitä muihin. Kenties Tomegle on vielä joutunut kiusaamisenkin uhriksi ja nyt rohkeana poikana päättää internetissä kostaa tämän muille tuntemattomille ihmisille.
      Tomegle hetken päästä vastaa taas, että hänen käytöksensä netissä ei mitenkään liity hänen elämäänsä netin ulkopuolella. Asia taitaa kuitenkin olla niin, että jos siellä netin ulkopuolella olisi herralla jotain elämääkin, ei tämä kyseinen herra joutuisi viettämään aikaansa netissä muiden riesana. Jos hänellä olisi oma elämä, häntä ei kiinnostaisi muiden asiat eikä hän sekaantuisi varsinkaan nimettömien, tuntemattomien henkilöiden elämään.

• "Asia taitaa kuitenkin olla niin, että jos siellä netin ulkopuolella olisi herralla jotain elämääkin, ei tämä kyseinen herra joutuisi viettämään aikaansa netissä muiden riesana."

Herää kysymys, että mitä sinä täällä siinä tapauksessa teet?

"Jos hänellä olisi oma elämä, häntä ei kiinnostaisi muiden asiat eikä hän sekaantuisi varsinkaan nimettömien, tuntemattomien henkilöiden elämään."

Olet aika ristiriitainen olento. Miksi siis sekaannut elämääni, jos sinulla kerran on oma elämä?

• 25degtger

Tää keskustelu kertoo jo siitä minkälaisia ihmisiä täällä käy. Te valitatte tolle tomeglelle et se on provonnu täällä jotain ihmisiä ja et sillä ei ole omaa elämää kun se puuttuu toisten elämään. Tota mitäköhän te teette just kokoaika? provootte tomeglee ja puututte sen asioihin :D Joskus ihminen on vaan tyhmä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      76
      4558
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3803
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      149
      3531
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      44
      2004
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      71
      1928
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1239
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      128
      1078
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      137
      1003
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      943
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      857
    Aihe