tajusin sen itsekin että mä olin todella tyhmä kun mä uskoin tähän kaikkeen ja sinuun ja johonkin v*tun ihmeeseen...
No tässä oli se opetus, että kovin helposti en luota ihmiseen enäää. Ehkä ihan hyvä niin, tai enpä tiedä.
Onneksi mä viimein
13
388
Vastaukset
- Lopun alku?
Tsemppiä sulle, tiedän tunteen ja olen itekin joskus kirjoittanut samaan sävyyn.
Itse olen menettänyt toivoni ystävyyssuhteen suhteen, vaikka pientä yritystä on ollut järjestää yhteistä aikaa, niin on aina tullut aika nopeita torjuvia kommentteja, et joutuu perääntymään ja yrittää olla cool, koska mitään toiveita ei ole annettu eikä anneta, on se täälläkin luettu monta kertaa, enkä edes ole pyrkinyt mihinkään sellaiseen, mutta pakko kai vaan hyväksyä, että kuilu on liian leveä ja syvä. Harmi, kun oli niitä jotain ... perrrrrrk...- sama(.)
..ja vielä piti lisätä, että tää alkaa olla sen verran kiusallista et en tiedä miten tästä eteenpäin :(
Sori, mut tämä ei koske aloittajaa, mutta sait vaan avautumaan, kohtalotovereita ollaan ehkä
- 4-n->5-m
Hei jos olet täällä kirjoitellut hänelle niin älä näitten palstojen juttuja usko vaan
IRL eikä siis edes kannata puhlimessakaan uskoa siinä voi nopeasti sanoa jotain mitä ei välttämättä edes tarkoita toiselle sanoa, varsinkaan jos toinen ei puhu tunteistaan mitään toiselle - Tähän kaikkeen ?!
Olethan huomioinut sen että sinä itse olet tasan puolet siitä kaikesta ?
Olitko sinä luotettava, saattoiko sinuun luottaa kuin kallioon, saattoiko sinuun uskoa ? Millaisen kuvan sinusta sai ?
Mahtaako koskaan olla niin että kahden ihmisen kohdalla vain toista voi syyttää kaikesta ja itse on täysin puhdas pulmunen ? Ainakaan itse en jaksa uskoa niin.
Mutta onhan se helppoa ajatella noin tavallasi että kyllä olikin paska tyyppi ja
jouti mennäkin. Mutta oletko oikeasti sitä mieltä, sielusi salaisimmissakin sopukoissa ?
Vai annatko tuolla tavalla itsellesi synninpäästön kaikesta ja syytät häntä kaikesta pahasta ? Kyllä jokaisessa ihmisessä jotakin hyvääkin on, uskoisin että hänessäkin jonka nyt poljit maan rakoon on omat hyvätkin puolensa.
Jos ei olisi muksi koskaan olisit halunnut olla hänen kanssaan ? - Miten ihmeessä sä
oot niin paskaan tyyppiin edes kompastunut ?
Joka tapauksessa kivat juhannusterveiset pistit menemään. - kiss my ass
Hyvä kun tajusit! Kun on tarpeeksi rikki mistään ei tule mitän,. ihmiset ei ymmärrä tai edes halua ymmärtää, korkeintaan materiaan, saatanan paskat
- On se hyvä
et on aloittajan tapaisia täydellisiäkin ihmisiä olemassa joissa ei itessä oo mitään vikaa koskaan vaan ainoastaan muut on niitä vittumaisia ja viallisia.
Vähän muakin ihmetyttää et miks alkaa niin kamalan ihmisen kanssa mihinkään
kuin hän kenelle nää aloittajan terveiset meni.! - Miten hän
konkreettisesti petti luottamuksesi ? Mitä hän teki tai jätti tekemättä ?
Ei halunnut olla yhteydessä, ei puhua, kommunikoida vai mitä ?
Nää tämmöset viha - vittuiluviestit tuntuu aina kovin ikäviltä. Eikö voi puhua sen
asianomaisen kanssa näistä asioista ? - Voihan sitä
halutessaan laittaa tällaisenkin juhannustervehdyksen jos pitää sitä tarpeellisena.
- hyvää juhannusta.
Pitää vielä sanoa et missä kohtaa tuossa aloituksessa muka sanoin et itse oon täydellinen???? niin en missään koska en niin väitä koskaan. Itse olen myös tehnyt virheitä elämässäni ja paljon sekä myös tässä asiassa mutta joka tapauksessa hän petti mun luottamukseni ja kun ette tilanteesta mitään tiedä niin ei kannata puuttua vain mua syyttelemällä. Molemmissa on vikaa myös MINUSSA.
- Tulee mieleen
että olisiko ollut parempi ettet olisi vittuillut ollenkaan tuota viestiäsi koska
jokainen vastaa juuri niinkuin itse tuntee. Jos siitä vetää herneet nenuun niin
pitää kirjoittaa tarkemmin tai olla kirjoittamatta kokonaan.
Jussia vaan. - Aika herkkänahkanen
oot vaikka tommosen alotuksen teit.
- Voi hyvät pojat :))
No oisit maininnut sen alotuksessasi ! Ei tarvis nyt porata kommentteja :))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770