Eli missäs kauppiksissa yleisesti on tiedossa, ettei täydennysopintoja tarvitse juuri tehdä kun jaktaa maisteriohjelmassa KTM:ksi? Ilmeisesti Aallossa vaaditaan jopa kanditutkielman teko, mutta taas esim Turussa ei vaadita juuri ollenkaan täydentäviä opintoja?
Suunnitelmissa hakea jatkamaan ensi vuonna KTM:ksi, pitää vaan keksiä mihin sitä hakis ;)
Missä kauppiksessa vähiten täydennysopintoja tradenomille?
4
303
Vastaukset
- T
Bolognan prosessin mukaan eivät voi vaatia juurikaan enempää maisteriohjelman valituksi tullulta tradenomilta (alempi korkeakoulututkinto Bolognan prosessin mukaan) kuin valituksi tullulta kauppatieteen kandidaatilta (myös alempi korkeakoulutukinto Bolognan prosessin mukaan). Yleensä ainoastaan tieteellisen kirjoittamisen kurssi (tämänkin voi helposti tapella itselleen vapautetuksi, sillä myös tradenomitutkintoon kuuluu vastaava kurssi/tiedot/taidot.
Tietysti, jos hakisit perusopiskelijaksi, et saisi tradenomin tutkinnostasi hyväksilukuja juuri mitään. Hence, gotta love that EU:=)
http://fi.wikipedia.org/wiki/Bolognan_prosessi - Maiggggu
Mulle tuli 25 op täydentäviä opintoja Itä-Suomen yliopistossa.
- mdöafhpai
Mulle samasta paikasta 36op.
- 2+22
Onko Jyväskylässä vastaavaa linjaa? Siellä ollaan oltu melko joustavia, ja lain mukaan ihan oikeasti, vaikka hakisit perushaulla yliopistoon voit saada hyväksiluetuksi kandin tutkinnon AMK papereiden perusteella. Mitä ihmettä se Bologna siihen kuuluu, ei mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855030- 473392
- 1033283
- 1992483
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj332457- 1332049
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️231987- 201786
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51669- 1821658