On se nyt pkele jos ei pian törmätä jossain! Ja sinä et sitten millääään suostu kilauttamaan mulle,etpä tietenkään,se olisi liian helppoa aloittaa tämä juttu niin.Sori mun eilinen kirj,iltaisin kun on oikein väsynyt,niin tulee mietittyä kaikkea tyhmää ja joskus vähän kompuroi :( kun tämä elämä ei ole mennyt ihan niin kuin itse haluisi sen menevän........jospa se nyt lähtisi oikealle uralle...sun kanssa:) Öitä.
Kierrellyt ja kaarrellut
35
436
Vastaukset
- sama se
Tee niin. Mä en enää edes odota mitään
- jaa että sama se?
:(
- höpsis, höpsis
jaa että sama se? kirjoitti:
:(
Älä nyt loukkaannu tuosta sama se vastauksesta ethän voi tietää onko se sulle vai ei. Jos tää ei olisi tai olisi mulle niin en mä rohkene soittaa. Miksi pitäisi soitaa eikö viesti riittäisi aluksi. Mutta on se kumma että täällä pienessä kaupungissa joihinkin törmää kokoajan ja ihminen johon haluaisi törmätä häntä näkee liian harvoin ja kun näkee jähmettyy ujoudesta. Mutta öitä, miten ihmeessä tähän aikaan aina piristyykin.
- :( :I :) :D
höpsis, höpsis kirjoitti:
Älä nyt loukkaannu tuosta sama se vastauksesta ethän voi tietää onko se sulle vai ei. Jos tää ei olisi tai olisi mulle niin en mä rohkene soittaa. Miksi pitäisi soitaa eikö viesti riittäisi aluksi. Mutta on se kumma että täällä pienessä kaupungissa joihinkin törmää kokoajan ja ihminen johon haluaisi törmätä häntä näkee liian harvoin ja kun näkee jähmettyy ujoudesta. Mutta öitä, miten ihmeessä tähän aikaan aina piristyykin.
juu kyllä viestikin kelpaa,olisi todella toivottu viesti jos nyt olet just se ja se :) Kun seuraavan kerran nähdään niin ei sitten jähmetytä ........itsestäni en voi mennä takuuseen,se kun tekee mitä mielessä pyörii :PP Ei mut oikeesti,molempia ujostuttaa ja molemmat sen tietää,menköön senat sakaisin tai kieli solmuun,mitä sen on väliä:) naureskellaan sille sitten joskus kiikkustuolissa :) pakko nyt koittaa nukkua,olis pieni keikka vielä aamulla ennen juhannus "lomaa"
- höpsis, höpsis
:( :I :) :D kirjoitti:
juu kyllä viestikin kelpaa,olisi todella toivottu viesti jos nyt olet just se ja se :) Kun seuraavan kerran nähdään niin ei sitten jähmetytä ........itsestäni en voi mennä takuuseen,se kun tekee mitä mielessä pyörii :PP Ei mut oikeesti,molempia ujostuttaa ja molemmat sen tietää,menköön senat sakaisin tai kieli solmuun,mitä sen on väliä:) naureskellaan sille sitten joskus kiikkustuolissa :) pakko nyt koittaa nukkua,olis pieni keikka vielä aamulla ennen juhannus "lomaa"
En tiedä olenko se ja se. Tuo keikka hämää, hän ei käsittääkseni keikkaile (soita) ammatikseen. Mutta olet oikeassa kaipa se pitäisi ottaa vähän itseironisempi asenne. Vaikka ne kädet vähän tärisee ja ääni vapisee eikä saa suutaan yhtään järjellistä lausetta mitä sitten.:) Mutta hyvää juhannuslomaa sinne.
- höpsis, höpisis
höpsis, höpsis kirjoitti:
En tiedä olenko se ja se. Tuo keikka hämää, hän ei käsittääkseni keikkaile (soita) ammatikseen. Mutta olet oikeassa kaipa se pitäisi ottaa vähän itseironisempi asenne. Vaikka ne kädet vähän tärisee ja ääni vapisee eikä saa suutaan yhtään järjellistä lausetta mitä sitten.:) Mutta hyvää juhannuslomaa sinne.
Siis tiedän mitä hän tekee ammatikseen kun olen kohdannut hänet työpaikallaan. Mutta nyt menen höpsimään sänkyyn itsekseni.
- ei natsannut :(
höpsis, höpisis kirjoitti:
Siis tiedän mitä hän tekee ammatikseen kun olen kohdannut hänet työpaikallaan. Mutta nyt menen höpsimään sänkyyn itsekseni.
Hyvää juhannusta kuitenkin
- Kauniita unia...
höpsis, höpisis kirjoitti:
- tunteet pelissä ;)
:( :I :) :D kirjoitti:
Minä tunnistin. Halunnut olen törmätä minäkin.
- Tunnistitko?
tunteet pelissä ;) kirjoitti:
Onko meidän sovittava tapaamisesta täällä :O no ei sentäs,kyllähän me nähdään :)
- tunteet pelissä
Tunnistitko? kirjoitti:
Onko meidän sovittava tapaamisesta täällä :O no ei sentäs,kyllähän me nähdään :)
Sun puhelinnumerosi viimeinen numero olisi 9 jos olisit hän. Miten on?
- höpsis, höpsis.
tunteet pelissä ;) kirjoitti:
No meidän täytyy sitten törmätä.:) Vaikka jossain kesäisessä tapahtumassa tai näyttelyssä.
- höpsis, höpsis
höpsis, höpsis. kirjoitti:
No meidän täytyy sitten törmätä.:) Vaikka jossain kesäisessä tapahtumassa tai näyttelyssä.
Ei ole ei. Sori. Se on 0. Sellaista se on täällä. Nyt mun on pakko mennä nukkumaan.
- Ei oo
tunteet pelissä kirjoitti:
.
- iiiin
Hei mun puh,nro viimmeinen nro on 9
ja mä haluun n
tavata sut huomenna soitanko sulle huomenna ?vai soitatko sä mulle ?tai laita viestiä? mutta mä haluun tavata sut huomenna - tunteet pelissä
iiiin kirjoitti:
Hei mun puh,nro viimmeinen nro on 9
ja mä haluun n
tavata sut huomenna soitanko sulle huomenna ?vai soitatko sä mulle ?tai laita viestiä? mutta mä haluun tavata sut huomennaMun viesti meni naiselle. Minä siis en ole nainen.
- tunteet ymmärtää
Mun viesti meni naiselle. Minä siis en ole nainen.
eikä pelaa, eikä ainakaan pelkää. rohkealla mielellä
- iiiin
tunteet ymmärtää kirjoitti:
eikä pelaa, eikä ainakaan pelkää. rohkealla mielellä
mä olenkin nainen
- 4-n->5-m
kelle menee N? M?
- Kompurointi
ei haittaa- autan sut jaloillesi
- suht koht hyvin jo:)
joskus vaan tulee heikkoja hetkiä mutta kyl ryhti paranee kun vaan saisin erään kulkemaan samaa polkua:)
- iiiin
suht koht hyvin jo:) kirjoitti:
joskus vaan tulee heikkoja hetkiä mutta kyl ryhti paranee kun vaan saisin erään kulkemaan samaa polkua:)
Tämä on totta minun osaltani
http://youtu.be/j_Tbn4i0Chc
- Ehkä hän haluaa
kulkea omaa polkuaansa, ehkä se kohtaa sinun polkusi jossain vaiheessa :)
- samaa olen miettinyt
mutta ei ei,en usko että tämä kaikki olisi tapahtunut jos hän ei olisi tosissaan.Miksi olisi antanut jotain aihetta ymmärtää että jotain..... ja jättäisi odottamaan?
- Koita nukkua
samaa olen miettinyt kirjoitti:
mutta ei ei,en usko että tämä kaikki olisi tapahtunut jos hän ei olisi tosissaan.Miksi olisi antanut jotain aihetta ymmärtää että jotain..... ja jättäisi odottamaan?
välillä, minäkin menen peiton alle... huomenna on uusi päivä
love will find a way
http://www.youtube.com/watch?v=1a65b9JDG0I&feature=related - huoh.
samaa olen miettinyt kirjoitti:
Mikä kaikki? lupautuiko hän naimisiin kanssasi?
- erossa tiet
Minäkin haluan kulkea omaa polkuani, mutta en halua, että se kohtaa hänen kanssaan.
- iiiin
tunteet pelissä
mulla on se numero- hyvä !
tiedät mitä tehdä
- koita nukkua
kaikki tuntuu helpommalta sitten.
http://www.youtube.com/watch?v=gTXVMGbpVRw&feature=related - tunteet pelissä
Kolme viimeistä numeroasi on yhteenlaskettuna 22?
- iiiin
Tämä on totta
http://youtu.be/j_Tbn4i0Chc - AP:LLE
ÄLÄ KAARTELE VAAN LAITA VAIKKA HYVÄT JUSSIT VIESTI!!
- -----
Kuka Sä sitten olet, vai haluatko, että kaikki jotka ovat palstalla, huomioisivat Sinut; vain ja ainoastaaan Sinut???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 14010506
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485393Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p404070Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323612Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352664Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191906Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3591582Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?981567Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?731428Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311386