sinua nyt ja on helpompi päästää irti kun ymmärtää etteivät meidän tarpeemme kohdanneet. Joskus asiat vain ovat niin. Silti voi pitää ihmisestä paljonkin. Mutta ikävä, se kieltämättä jää vähän vaivaamaan. :)
Ymmärrän
15
330
Vastaukset
- :)
Millaiset tarpeet ovat sinulla??
- hellyyttä sekä
rakkautta kiitos. :)
- samoin
niin... toisille se on helpompaa, ei tarpeet voi kohdata, jos aina kaartaa kaukaa sehän on itsestä kiinni ja vielä kun ei edes ole kuullut toisen tarpeista. Mutta ymmärrän niitä, yl. naisia, jotka kyllä tunnistavat puhumattakin omat ja muiden tarpeet. Miehillä ei sellaisia taitoja ole kaikilla ja hyvä niin kai ...
no kai tuo "päästää irti" on vaan sanonta, mutta oletko sitten pitänyt kiinni hänestä ja nyt olet päästämässä irti?
Mä taas en ole edes saanut minkäänlaista otetta eräästä Naisesta - iiiin
mulla on ainakin PALJON ikävä siihen ei mikään vähä riitä
eikä kenenkään sanomiset
ja jatkossa pyrinkin jutteleen hänen kanssaan IRL koska täällä näyttä tulevan väärinkäsityksiä - Jotenkin en
osaa sanoa muuta kuin, että usko rakkauteen..kaikki järjestyy vielä.
http://www.youtube.com/watch?v=HtWvNvcTFys&feature=related - iiiin
Tässä minun tuntemukseni häntä kohtaan
http://youtu.be/j_Tbn4i0Chc - ikävä on
Kyllä tästä voi ottaa vieläkin selvää ja purkaa ikävä ja sitten irtautua sovussa omille teillemme. Näinkin voi tehdä.
- selviämässä
Niin.
Voi olla paljon yhteistä, ihan poikkeuksellisen paljon... Silti ne tarpeet eivät kohdanneet meilläkään. Jos toinen rakastaa paljon vähemmän kuin toinen, sellainen suhde ei onnistu. Yhdelle riittää läheisyydeksi kumppanin kanssa tapaaminen kerran tai kaksi kuukaudessa. Minulle se ei riittänyt vaan repi minut rikki.
Ikävä vieläkin välillä, mutta ymmärrän kyllä. Niin suuresta pettymyksestä on ollut vaikea selvitä. Toivon joskus vielä kohtaavani ihmisen, jolle olisin tärkeä oikealla tavalla. - mnmmm
Sulla taitaa sitten olla aika erikoiset tarpeet?
- kiinnostaa kovasti
Mitä ne teidän erilaiset tarpeenne olivat?
Aiotko löytää ihmisen, jonka kanssa kaikki tarpeet osuisivat aina yksiin ja kaikki muukin olisi hyvin? Onko se edes mahdollista?
Pitäisi löytää ihminen, jonka kanssa voisi olla yhdessä huolimatta niistä erilaisista tarpeista. Eli että kumpikin tulisi vastaan sen verran, että suhde voisi onnistua.
Noissa tarpeiden perään huutelussa on sellainen haisu, että vaatii toiselta juuri sitä mistä itse unelmoi. Se ei onnistu, sillä tarpeet tulevat aina muuttumaan. Siksi sitä joustavuutta ja kompromissien tekokykyä tarvitaan.- semmosta....
jep, kompromissien tekoa,mutta kummankin pitäisi olla valmis sitten antamaan omistaan periksi, eikä odota vaan toisen joustavan :)
- thunderbirdie
semmosta.... kirjoitti:
jep, kompromissien tekoa,mutta kummankin pitäisi olla valmis sitten antamaan omistaan periksi, eikä odota vaan toisen joustavan :)
Henkinen yhteys tai sen puute ratkaisee.
Fyysinen kipinä tai sen puute ratkaisee.
- samat tunnelmat
Ei se maantieteellinen välimatka mitään merkkaa, jos on halua yrittää tosissaan. Henkinen yhteys tai sen puute ratkaisee. Kaikki muu on hoidettavissa, jos tahtoa löytyy. Tsemppiä!
- vaihtoon
Sä et tiedä mun tarpeista yhtään mitään. Vai oletko joku ajatustenlukija? Vaihda kristallipallosi, koska meni pahasti pieleen.
- Keskustelitteko kahd
niistä tarpeista, oikeasti ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062481Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441845- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141413- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011124Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81928