sinä minulle

haistatellako?

Ajattelinpa kirjoittaa aikani kuluksi. Ärsytät minua tahallasi tai tahattomasti. Voinko kirjoittaa mitään stalkkaamatta? .akhfkahfakhfakhuf, siinä on paljon järkeä, tarkista vaikka. Et tiedäkään sitä väkivallan määrää, mikä sairaassa tai terveessä päässäni liikkuu. Mies haluaa huoran, nainen haluaa olla huora. Kaikki loukkaantuu jos sen sanoo ääneen. Juutalainen haluaa katkaista peniksen pään, muslimi naisen pään ja silpoa vitun. Miksei Jeesus sanonut, että kivittäkää syntiset toisenne niin pääsee teistäkin eroon, ensimmäinen syntinen aloittakoon. Julma huvi on monien huvia. Minusta se ei ole hauskaa. Nauran jos se osuu sille joka saa vuorostaan itkeä pitkästä ilosta. Onko koskaan liipannut läheltäsi?
Vahvin tunteeni ikinä on ollut iljetyksen tunne. Se kumpuaa miehistä ja niljakkaista naisista. Kuvottavaa. Sen jälkeen suurin on ehkä puhdas ilo. Nykyään sitä on harvemmin, joka syö sisältä.
Yleensä olen vain pitkästynyt ja tylsistynyt. Numerot pitää liikkeellä, iljetyksen esto rituaalit pitää järjissä.

0

50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
        Maailman menoa
        229
        5398
      2. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
        Ikävä
        195
        2775
      3. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
        Ikävä
        60
        2038
      4. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
        Ikävä
        15
        1615
      5. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
        Ikävä
        67
        1602
      6. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
        Tuusniemi
        138
        1345
      7. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
        Ikävä
        108
        1326
      8. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
        Maailman menoa
        167
        1289
      9. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
        Ikävä
        87
        1232
      10. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
        Ikävä
        109
        1204
      Aihe