Pahoitit mieleni, kun et vastannut eiliseen tekstiviestiini : ( Hyvää kesää sinulle. Minulla on sellainen tunne että pitkä suhteemme on loppu. Näinkö sen halusit päättää ? Minä olisin tehnyt sen toisin.
Sinä M*****
3
163
Vastaukset
- Tsemppiä sulle
Markus, Martti, Markku. Onko muita? Maarit-osastolta voisi löytyä.
Kuule, kyllä ne suhteet loppuu jos kirjoittelet tuollaisia vain tänne. Sun pitäisi kirjoitaa tuo hänelle itselleen. Ei kukaan voi lukea toisen ajatuksia. Täytyy pystyä olemaan avoin suhteissaan. MItä se ottaa? Pelottaa ehkä paljastaa itseään, mutta onko sulla vaihtoehtoja? Meillä on vapaus valita, itse teemme elämämme.
Miksi et soittaisi hänelle ja keskustelisi noista asioista ihan kasvotusten?- Vanhaneitinen
:-) minä kirjoitin hänelle. Hän on aina menossa tai tulossa jonnekin. Ei osaa pysyä paikallaan, vetoaa kiireisiin. Sanoo, että haluaa tavata. Olen sitä mieltä, että jos haluaa, niin ei kiireet sitä estä. Ei kenelläkään voi olla niin kiire, kun välimatkakin on mitätön. Kenties vielä kerran yritän ja sitten hän saa jäädä. Jää vain paha maku :-( En jaksa enää olla itse se aktiivinen osapuoli.
- joku neiti myös
Ikävää toimintaa kumppanilta. Minun suhteeni loppui samaan ongelmaan. Nimestä vain yksi tähti pois... Jos kaikki muu menee kumppanin edelle, silloin ei ole hänelle tärkeä. Sille ei voi mitään jos toinen ei rakasta tarpeeksi.
Koita etsiä itsellesi tekemistä. Minä tein sen virheen, että jäin odottamaan milloin hänelle sopisi ja omat tekemiseni jäivät hoitamatta. Jos en olisi päivystänyt, emme olisi tavanneet ollenkaan tai sitten kumppani olisi joutunut joustamaan (eli ei)... Epäilen kuitenkin, että suhde olisi loppunut jo aikaisemmin siinä tapauksessa.
Ainakin tuli katsottua se tie loppuun saakka. Sattuu, mutta näin vaan joskus käy :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925941
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv943011Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262790Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252046Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125950- 48764