mitäs pelleilyä tämä nyt on.

nopeaa kaistaa

nopeuteni ei ole noussut yhtään vaikka nyt pitäisi olla palvelimien nopeutta nostettu. vaadin selitystä tähän.... minulla nopsa ja nopeus on edelleenkin samaa tasoa eli noin 4 megaa.

16

171

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joo ei täälläkään

ole nopeus noussut yhtään. olen yrittänyt soittaa asiakaspalveluun, mutta jonotusta on sen verran ettei läpi pääse.

• fazerina 111

eikä täälläkään ole mitään muutosta huomattavissa. onko yleensä kellään????

• nousevan nopeude maa

nopeus ei ole noussu täälläkään ja pääsin yhteyteen asiakaspalveluun josta sanoivat vain että mahdollisesti palvelinta ei olisi aktivoitu vielä toimimaan maximi kapasiteetillä jos huolto toimet ovat vielä kesken.

• tiedote VIP-sivulla

lukekaa hyvät ihmiset niitä VIP-sivuja sillä siellä on ajankohtaista tietoa asiasta.

" elisa oyj suoritti nopuden nosto ja kapasiteetti lisäys huoltoa tiistai ja keskiviikko illalla. nyt kuitenkin on asiakkailtamme tullut runsaasti vikailmoituksia yhdeyden hidastumisen ja pätkimisen johdosta. nopeus ei siis ole jostais syystä noussut laisinkaan. tutkimme asiaa ja ilmoitamme lisää tietoa kun sitä tulee"

• jklh
        tiedote VIP-sivulla kirjoitti:

lukekaa hyvät ihmiset niitä VIP-sivuja sillä siellä on ajankohtaista tietoa asiasta.

" elisa oyj suoritti nopuden nosto ja kapasiteetti lisäys huoltoa tiistai ja keskiviikko illalla. nyt kuitenkin on asiakkailtamme tullut runsaasti vikailmoituksia yhdeyden hidastumisen ja pätkimisen johdosta. nopeus ei siis ole jostais syystä noussut laisinkaan. tutkimme asiaa ja ilmoitamme lisää tietoa kun sitä tulee"

kyllähän me luettaisi niitä VIP-sivuja jos ne olisi kaikkien luettavissa, mutta kun ne ei ole niin mistäs sitten luet?

• jklh
        jklh kirjoitti:

kyllähän me luettaisi niitä VIP-sivuja jos ne olisi kaikkien luettavissa, mutta kun ne ei ole niin mistäs sitten luet?

jos ja kun ne lisätiedot joskus sitten tulee, niin nekin sitten tulevat kai vain niille VIP-sivuille. olisi kyllä mahdottoman mukava asia jos joku ne sitten näillekkin sivuille viitsisi laittaa.

• 0Avk)z#t

Operaattorit ovat valtion erityissuojeluksessa toimivia rikollisjärjestöjä. Turha sellaiseta on mitään rehellisyyttä odottaa.

• vip-sivut

vip-sivuille on tullut uutta tietoa: "viiimeviikolla suoritettu nopeudennosto ei ole nopeuttanut asiakkaiden nopeutta koska lähettimien tekniikka ei ole tarpeeksi hyvää yli 5 megan nopeudelle. tekniikkaa tullaan päivittämään 28.6 klo 21-0.00 ympäri suomea. kyseisenä ajankohtana internet toiminnot saattavat hidastua lakata tomimasta kokonaan. itse tekniikan päivitys ei nosta nopeutta vaan nopeuden nosto suoritetaan lähettimillä 4.7 klo 20-01 jona aikana saattaa esiintyä vakavia ongelmia mobiililaajakaista yhteyksissä"

• jklh

kiitos tiedoista. varmaan moni muukin kuin minä olemme tyytyväisiä kun joku viitsii laittaa tietoja tänne siitä mitä niillä VIP-sivuilla aina ilmoitetaan, taas sitten kärvistellään pari iltaa ja toivotaan parasta, että nyt Elisa onnistuisi hommissaan.

• E K K.

Elisa tiedottaa :

Ei meitä kiinnosta teidän toteutuneet nopeudet, ei tekään pidä kiirettä laskujen maksamisen kanssa.

Elisan yhteysneuvoja: Kaisa Kettunen.

• gids

Ahaa, reisille meni päivitykset. Varmaankin noi kerrostalojen katolla olevat tukiasemat kiukuttelee ... antakaa niille kaistaa :P

• njuytfrgvbn

Sitähän tämä on, kun yhteys on lähes nollassa, eli tämänkin lataaminen kesti minuutteja. Ei ihan sitä mistä maksan. Saa olla viimeinen mokkula.

• piut-paut

no, onkos jollain se nopeus nyt sitten noussut?? eipä mulla ainakaan.

• ei ole noussut

saunalahti huijaa asiakkaita. paska mikä paska. nopeus ei ole noussut ja eikä se nouse ilman valtiolta tulevia apurahoja!

• säälittävää

eivät kuulema voi nostaa nopeutta koska tukirahat eivät tällähetkellä riitä.

• hahhjh

Tyhjän saa pyytämättäkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      89
      3738
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      92
      1969
    3. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      87
      1783
    4. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      144
      1652
    5. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      162
      1483
    6. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      65
      1478
    7. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      98
      1463
    8. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      167
      1412
    9. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      100
      1334
    10. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      86
      1287
    Aihe