Saitko lapsivapaata

Sieluun koske

Kun nyt vietät railakasta Juhannusta, tulevatko pienet lapsesi mieleenkään missään vaiheessa, tunnetko ikävää.

Onko tämä villi meno sinulle kaikki kaikessa, lapsesi varmaankin ikävöivät sinua, mahdollisesti jopa soittavat sinulle, oletko humalassa vastatessasi ja kehut kuinka hauskaa sinulla on. Äiti kuinka voit tehdä tämän.

13

177

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hauskaa Jussia kaiki

Minä ainaskin vietän Jussia railakkaasti, lapseni on mummun ja papan kanssa mökillä, ei äitiys merkitse sitä, että sitä ollaan lapsien kanssa kaikki vapaa-aika omaa kivaakin pitää olla joskus, sitte taas jaksaa lasten kanssa koko kesäloman, välillä on hyvä ladata akkuja ihan joka ikisen.

• kaikilla ei hauskaa

Semmoisia ne jotkut isät ovat, örveltää vaikka lapset oottaa.

• +++++

Äiti kuinka voit tehdä tämän..........

• wilma60

Myös lähivanhemman on hyvä joskus saada vapaata ja viettää aikaa itsekseen tai aikuisessa seurassa. Ja kun tietää että lapset ovat tutun ja turvallisen ihmisen luona niin miksi ei viettäisi sellaista vapaa-aikaa kuin haluaisi. Harvoin ne lapset edes soittaa kun ovat etävanhemman luona.

Itse kannoin kaupasta ruokaa selkä vääränä jotta riittää lapsilla, minulla sekä rakkaallani juhannuksena syömistä. Eikä tarvitse lähteä enää huomenna kaupan kassajonoihin seisomaan.

• jokaiselle jotakin

Hyvin pyyhkii, ovat olleet meillä nyt kolme viikonloppua putkeen, koska äidillänsä oli jotain tähdellisempää tekemistä, jussiviikonloppu vietetään ihan aikuisten kaksistaan ja seuraavana vkonloppuna paukkaavatkin jo 2,5 vko:n putkeksi, se jokavuotinen kesäloma lasten kanssa. Jää tästä meille onneksi viikko kesälomaa ihan kaksinkin.

• yxmuzi

Voihan sitä äidillä tosiaankin olla joskus jotakin tähdellisempääkin tekemistä, ihan niin kuin sinullakin.
        Jos olisitte pysyneet yhdessä, saisitte viettää jokaisen viikonlopun ja viikon yhdessä lapsienne kanssa. Sellainen on normaalia lapsiperheen elämää.

• Just joo juupas ei

Kannattaisi sinunkin joskus ottaa rennosti, niin ei pää kävis noin ylikierroksilla kokoajan.

• Vishyä

Apn mielestä on parempi kieltää lapsilta isä ja viettää itse Juhannus lastensa kanssa aina ja kaikki pyhät, viikonloput jne. Se on hienoa se vaikka itsensä uuvuttamisenkin ja mielen loppuunpalamisen uhalla. Ole siinä sitten hyvä äiti.

Ja aivan kuin humalakäyttäytyminen liittyisi siihen onko lapsensa kanssa, yh, ydinperheen äiti, exä, nyksä jne, äitipuoli tms.

• Retale elämääkö

Valitettavasti lapsilta vapaana aikana on se humalakäyttäytyminen aika yleistä.
      Ydinperheessä ymmärrän hyvin vanhempien tarvitsevan aika ajoin kahden keskisiä aikoja, joita varmasti monet isovanhemmat voimiensa mukaan mielellään suovat, hoitamalla rakkaita lapsenöapsiaan.

Eronneen perheen lapset ovat niin kovilla jo, että heitä tulisi kaikin tavoin auttaa elämässä, eikä viskellä sinne ja tänne, omien vapaiden saamiseksi.
      Uskon kyllä isien hoitavan lapsiaan tässä nykyyhteiskunnassa ihan yhtä hyvin kuin äitienkin.

Mutta eronnut äiti tai isä, väsytätkö itsesi loppuun näillä vapailla ajoilla, juoksemalla sitä elämätöntä elämää kiinni, että lasten tultua luoksesi oletkin aina väsynyt ja ärtyisä.
      Pitääkö olla kapakoissa huuhaata puhumassa ja nuramassa tyhjänpäiväistä. Jokaiselle toivon iloa elämään, mutta aitoa, en tuota retale elämää.

• työssä jussina.

Etkö sinä lissu päässytkään ex anopin mökille??
        Taitaa nyt sun exäsi olla mökillä vaimoineen.?.?

• hahaa!
        työssä jussina. kirjoitti:

Etkö sinä lissu päässytkään ex anopin mökille??
        Taitaa nyt sun exäsi olla mökillä vaimoineen.?.?

Tää oli hyvä :D

• hyvän tähen

"Mutta eronnut äiti tai isä, väsytätkö itsesi loppuun näillä vapailla ajoilla, juoksemalla sitä elämätöntä elämää kiinni, että lasten tultua luoksesi oletkin aina väsynyt ja ärtyisä.
        Pitääkö olla kapakoissa huuhaata puhumassa ja nuramassa tyhjänpäiväistä. Jokaiselle toivon iloa elämään, mutta aitoa, en tuota retale elämää."

Voi hyvän tähden mitä syyllistämistä. Aivan käsittämätöntä suorastaan.

Lapseni ovat vuoroviikoin isällään ja minulla.Tällä viikolla on juhannus, ja juuri tämän viikon lapset sattuvat olemaan isällään. Enkä koe olevani yhtään paska äiti, vaikka lähdenkin ystäväporukan kanssa mökille juhannusta juhlimaan, enkä jää yksin kotiin kyhjöttämään. Saatammepa illan päälle pyörähtää kapakassakin, hyi minua syntistä!

Kyllä minua "lapsettomilla viikoilla" väsyttää enemmänkin rankat työpäivät kuin irtiotto-illat viikonloppuna, joita on max. kerran kahdessa kuukaudessa, jos sitäkään. Teen vuorotyötä usein myös viikonloppuisin, ja hui kamala kun nyt juhannus sattui vapaaksi, niin tämä eronnut retale-äiti lähtee kapakoihin huuhaata puhumaan ja nauramaan tyhjänpäiväistä, ja ehkäpä jopa juoksemaan kiinni sitä elämätöntä elämää, mitä lie tällä sitten ikinä tarkoitatkaan!

Minä en ole koskaan juonut yhtä olutta enempää lasten seurassa. Ja sen yhden olen voinut ottaa, lapsetkin oppivat että voi ottaa yhden, ei tarvitse vetää änkyräkännejä. Puhelimessa olen puhunut lähes teini-ikäiseni kanssa parin siiderin jälkeen, enkä näe siinä mitään pahaa. Harvemmin enempää otankaan, ja harvemmin lapset ovat enää kapakka-aikaan hereillä minulle soittelemassa!

Kuulostat aloittaja hieman tiukkapipoiselta. Hellittäisit hieman hyvä ihminen, ota pyhimyksen kruunu pois päästäsi ja relaa.

• lissun aloitus?

Tiiätkös, ei tule mieleen pienet lapset eikä ikäväkään.Oma lapsi festareilla nauttimassa nuoruudesta ja mamma vetelee sumppaa nassuun;)Ja se sattui soittamaan mulle jo aamulla ja on varmaan itse pienessä sievässä eiä silloin soittele.Joten meillä oikein hyvä jussu,toivottavasti muillakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe