Olen muuttamassa pois todella mukavasta naiskommuunista heinäkuun alussa ja etsin tilalleni naishenkilöä, joka saisi tästä ihanasta omakotitalosta uuden kodin.
Talo sijaitsee Espoon Olarissa, tarkemmin sanottuna Piispankalliolla, aivan länsiväylän varrella ja 5 min. kävelymatkan päässä kauppakeskus Isosta Omenasta. Läheltä menee todella hyvät bussiyhteydet eripuolille Espoota. Lisäksi sieltä menee bussit Kamppiin 15 minuutissa.
Talo on 1960-luvulla rakennettu omakotitalo, jossa on nätti piha, mikä jatkuu metsäksi. Eli aivan loistavalla paikalla, jos rakastaa luontoa. Taloon kuuluu 4 makuuhuonetta, iso olohuone, keittiö, ruokatila, vessa, kylpyhuone (jossa suihku ja kylpyamme), puusauna ja pannuhuone. Talossa asuu tällä hetkellä minun lisäkseni kolme muuta naista ja 6-vuotias (erittäin hyvätapainen) poika.
Talossa on karkeasti arvioituna yhteensä 160 neliötä, joista yhteistä tilaa n. 90 neliötä. Huoneessa, josta olen luopumassa, on n. 10 neliötä. Huone on tällä hetkellä kalustettuna, mutta ne voidaan viedä tarvittaessa pois.
Vuokra on 400 e/kk ja siihen kuuluu vesi, lämmitys, sähkö ja langaton netti.
Ota yhteyttä mahd. pian julia.wang(a)netti.fi tai soita 050-5710678
Huone naiselle OKT-talosta Espoon Olarissa
Naiskommuuniin
1
144
Vastaukset
- Naiskommuuniin
Huone meni jo, Kiitos kaikille kiinnostuneille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721974
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,771432Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821384Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta101117Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita391036Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!210963- 94824
- 38805
- 85795
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49755