Olimme kavereiden kanssa yläasteella kiinnostuttu yhistä pojista ja tosi ihastuneita heihin. Niistä pojistaki huomas saman, eli kaikki kiinnostuksen ja ihastumisen merkit ja vielä enemmän!! Monesti ysiluokan viimekuukausina kuultiin kun he jotain keskusteli että kuka tekee alotteen ja yrittivät omien kavereidensa turvin tehdä alotetta, tulla juttelemaan ja pyytää samaan porukkaan mukaan jne. Kesäloma alkoi ja me jouduimme vaihtamaan koulua. Siihen tämä kaikki jäi, yritettiin sen jälkeen monesti tehdä aloitetta mutta pojat eivät enää vaikuttaneetkaan kiinnostuneilta. Nyt yksi niistä (minun ihastukseni) on tulossa syksyllä samaan kouluun ja pelkkä ajatuskin siitä sattuu, sillä yläasteella tämä kaikki mitä meidän välillämme oli, oli niin ihanaa ja nyt meidän välillämme ei enää ole mitään. Nytkin vielä muistan kuinka hän hymyili minulle ja katsoi pitkään yms kaikkea ihanaa, ja yhtäkkiä tämä kaikki onkin jo kadonnut ja sen takia hänen näkemisensä sattuu. MIKSI he eivät enää olleetkaan kiinnostuneita meistä eivätkä halunneetkaan mitään!?
Miksi näin käy?
sattuu niin!
1
67
Vastaukset
- bumpbump
bumpbump
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974309Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351358
- 10979
- 141958
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780