Olen ollut työttömänä 1.6.2010 alkaen;milloin minulle tulee 500 työttömyyspäivää täyteen?
Täytän työssäoloehdon,mutta en saa ansiosidonnaista työttömyyskorvausta.
En maksa liittojen mafiamaksua.EU:n tasavertaisuuslainsäädännön mukaan
kaikille pitää maksaa ansiosidonnainen kuului liittoon tai ei.
500 työttömyyspäivää ,miten lasketaan?
5
490
Vastaukset
- Tarkkuutta termeihin
Kaikille maksetaankin ansiosidonnainen, vaikka ei kuulukaan liittoon. Täytyy vain olla työttömyyskassan jäsen (ja täyttää työssäoloehto). Liitto ei ole sama asia kuin työttömyyskassa. Voi olla pelkästään kassan jäsen!!
- 19+7
En ole kassan enkä liiton jäsen.
- kolminkerroin saat
sitten tietenkin saat sekä liiton että loimaankassan pv.rahat yhteenlaskettuna, eli kaksinkertaisena, lähetä vaan hakemus molempiin ja tietysti myös sossuun.
- 8+6
EU:n tasavertaisuuslainsäädäntö kumoaa Suomen lainsäädännön eli
ansiosidonnainen on maksettava kaikille työssäoloehdon täyttäville vaikka
ei kuulu liittoon tai kassaan. - kela
Hei nimimerkki 13 9,
Kiitos kysymyksestäsi!
Peruspäivärahaa maksetaan 5 päivältä viikossa, myös arkipyhiltä. Kysymyksesi on muuten henkilökohtainen ja 500 päivän täyttymisen arvioimiseksi voit olla yhteydessä Kelan Työttömyyajan tukien palvelunumeroon 020 692210. Palveluaika on ma-pe klo 8-18.
Ystävällisin terveisin,
Kirsi Kelasta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917355- 373907
- 453470
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402622- 2302615
- 402403
- 1292349
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292229Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202065- 451922