Saako huoltokirjaan halutessa leimat kaikissa huoltamoissa (nyrkkipajoissa) tai ainakin jotkut merkinnät, että vaihtaessa se puoli on kunnossa? Merkkihuollossa ja valtuutetuissa maksaa aivan liikaa ja 2005 P12 Primerassa takuut eri kuitenkan ole enää voimassa. Entä jos tekee huollot itse, niin riittääkö että on huoltokirjan mukana tarvikekuitit että vaihtarihinta ei tipu?
Huoltokirjan leimat
3
359
Vastaukset
- Huumperi
Kannattaa hankkia korjaus- ja huolto-ohjekirja esim. www.ago.fi ja tehdä kaikki helpoimmat huollot itse. Suurin osahan on erilaisten nestemäärien vaihtoa ja tarkistusta. Ne, mitä ei ohjeiden mukaankaan tunne osaavansa, voi jättää sitten jonkun hyvän korjaamon tehtäväksi. Tee lista, anna se korjaamoon, ja sovi heidän kanssaan, että suorittavat siinä nimetyt työt ja antavat leiman huoltkirjaan. Omalla kohdalla tämä on toiminut erinomaisen hyvin, olen käyttänyt lähintä Autoasi-korjaamoa. Monet pitävät sen leimoja parempina kuin joidenkin ns. merkkikorjaamojen, jotka vain iskevät leiman kirjaan ja rahastavat, mutta jättävät työt tekemättä.
- Kolle-L
Juuri näin, kaikki mahdolliset huoltotyöt kannattaa tehdä huolto-oppaan avulla, ja vaikeammat tai jotain erikoislaitteita edellyttävät säädöt ja tarkistukset korjaamolla. Leimat olen aina saanut huoltokirjaan teetetyistä töistä. Pääasiahan on se, että auto on ja pysyy moitteettomassa kunnossa.
- aasipaasipakana
Kukahan esimerkiksi pitää auoaasin leimoja parempina kuin korjaamon? Miksi et itse laita leimaa kirjaan? Kaupaoista saa leimaisimia ja niistä voit tehdä kotikölli & autoaasi leiman, jolla vakuutat ostajat romunsi ominaislaadusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944