Odottavatko muslimit,

että Suomen

kansa kääntyy Islamiin?Tai edes suuri osa.Onko se realistista?

12

94

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • reed wilders

..suomi on kylla taynna idiootteja.... ei haittais vaikka joku liittyisikin ja lahtisi
      saman tien pois pysyvasti..
      .en haluaisi asua heidan kanssaan..

• .......

En usko, että suomalaisten enemmistö tulee koskaan kääntymään islamiin... Mutta monet tulevat kääntymään. Muutamia tuhansia suomalaisia on jo nyt kääntynyt muslimeiksi. Lisää kääntyy koko ajan. Brittien saarilla käännynnäisiä on jo sata tuhatta, ja tuhansia kääntyy vuosittain.

Tosin samaan aikaan yhä useammat eurooppalaiset ovat entistäkin vihamielisempiä islamia kohtaan - erityisesti maanosamme nuorempi sukupolvi. Ns. äärioikeistopuolueiden kannatus kasvaa koko ajan, samoin vaikutusvalta. Myös maistream-poliitikot ovat entistä kriittisempiä islamia kohtaan.

Maanosamme täydellisen islamisaation sijasta on realistisempaa, että väestö menee puoliksi, muslimit & heidän tukijansa vs. ei-muslimit. Britanniassa muslimit ja muslimien puolustelijat ovat jo useita kertoja ottaneet yhteen anti-islamistien kanssa...

• Viimeisin tieto,

minkä minä olen kuullut,on että Suomessa on 800 kääntynyt muslimiksi,200 miestä ja 600 naista.Se ei ole paljon.Sellaisia,joilla on omia arvoja tai vakaumus,ei helpolla käännetä Islamiin.

• Minä en usko,
        Viimeisin tieto, kirjoitti:

minkä minä olen kuullut,on että Suomessa on 800 kääntynyt muslimiksi,200 miestä ja 600 naista.Se ei ole paljon.Sellaisia,joilla on omia arvoja tai vakaumus,ei helpolla käännetä Islamiin.

että Suomessa tulee koskaan mitään suurta kääntymystä Islamiin tapahtumaan.Se ei ole realistista.

• että Suomen

Miksi Kristityt idiootit vastavat "lauseenpala nimimerkkinä" tyllin, vitun hankala lukea niiden sössötyksiä..

Ilmiannoin juuri 59 sellaista viestiä poistoon.
      Toivoen, että Suomen

• Miksi pitää olla

otsikko?On vaikea keksiä otsikoita.Useimmiten se ei edes mahdu siihen varattuun tilaan.Kaikki eivät halua myöskään laittaa mitään nimimerkkiä,vaan kirjoittaa vain asiasta.

• Onko se

syy poistaa viesti,jos ihminen haluaa olla anonyymi?Ei ole asiatonta olla anonyymi.Täältä on myös poistettu sellaisiakin viestejä,joissa sanotaan nimimerkillä,että pitää Allahia mielikuvitusolentona.Onko tällä palstalla uskottava Islamiin ja Allahiin,ennen kuin saa kirjoittaa tänne?Eikö Suomessa ole uskonvapaus?Nythän ollaan Suomessa eikä Iranissa,missä ihmiset pakotetaan Islamiin,vaikka eivät edes uskoisi koko asiaan.

• neuvostovaltuutettu

viestissasi ei ollut aloitetta!
        ilmoitan poistoon..

• -.-.-....-...--

Ilmiannatko jatkuvasti myös videoita,joita tälle palstalle laitetaan?Nehän ovat muslimien omasta uskonnosta ja elämästä.He myös esiintyvät itse niissä videoissa.Mikä niissä on sellaista,että ne täytyy poistaa?Vai halutaanko poistamisella salata,minkälainen on todellinen Islam?

• Pitkämuistinen

että Suomen-nimimerkillä kirjoittajalle

Tunnut olevan kirjoitushäiriöisen lisäksi lukihäiriöinenkin kun käytät uskis-nimimerkin käyttämiä "lauseenpalasia"

Kenen antamalla valtuudella ja millä perusteilla sinä alat vaatimaan poistettavaksi täältä kirjoituksia.

Uskallatko tuoda esille perustelusi ?

• innostunut vx

haluan tavata taman *****hankalan. olen kiinnostunut islamista.
        sano paikka ja aika niin tavataan..!

• lll-

Nähtävästi hän katsoo omistavansa tämän palstan,koska on muslimi ja kyseessä on muslimipalsta.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      103
      6603
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      87
      5007
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      108
      3258
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      31
      3128
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      27
      2308
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1676
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1301
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      339
      1262
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1166
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      944
    Aihe