Mitä haluaisit sanoa nyt
Juhannusta
49
632
Vastaukset
- hyvät jussit vaan
Mä en viitti sanoa ihan kaikkea mitä tekis kyllä mieli sanoa.
- Välitän susta
Annathan anteeks et oon ollut vähän pahalla ja paskamaisella tuulella ja sä oot saanut ottaa sen kaiken vastaan. Selvitetään ja sovitaan jos sulle käy.
Eräälle ihanalle naiselle.- Kivat terkut jolleki
Taitais useempi nainen ilahtua tommosesta viestistä :))
- kultaiselle miehelle
Tämä nainen toivoo, että mies huomioisi häent/minut siis..
rakastan häntä - eräs ihana nainen
JOO
- eräs ihana nainen
JOO
- eräs ihana nainen
JOO
- Käytä aivoja
Kivat terkut jolleki kirjoitti:
Taitais useempi nainen ilahtua tommosesta viestistä :))
Ilahtuako tommosesta viestistä?
Eihän tuo tarkoita muuta kuin että voi jatkaa samaa älyvapaata porsastelua.
Ajattele aivoilla!
- Rakastan rakastan
Haluan , haluan.
- sivusta nähty
Toivottavasti saatte toisenne, sinä ja aurinkosi. Sovitte niin hyvin yhteen kaikinpuolin :)
- n>m
Usko tai älä:
Haluisin sanoa:
HAISTA PAS*A TAI PITKÄ VI**U!!
Sitä haluisin nyt sanoa,
huomenna vois olla eri sävel korvissa.
Sais luvan loppua koko tyhmä kaipaus. - ei saa suuta auki
En mitään. Hiljaa vaan ihmettelen itsekseni.
- kt.
Mikä tän susitarinan pointti siis on?
urheus?
- Jii.
Tahtoisin sanoa hänelle nyt, että hyvää juhannusta, ja hyvää nimipäivää myös Janille...
- jiipä
Taidatko olla se saakelin sama sammakko, prinsessa likaisessa lammikossa! kerron toki terveisesi.
- Jii.
jiipä kirjoitti:
Taidatko olla se saakelin sama sammakko, prinsessa likaisessa lammikossa! kerron toki terveisesi.
Ei ole nuo nimitykset mulle tuttuja, mutta jos olen uudenlaisia arvonimiä saanut tässä matkan varrella, niin kiitos. Saa kyllä ihan henk.koht. tuollaisetkin asiat ilmaista. Sitähän aina halusinkin, että sanotaan suoraan miten asiat on, eikä jätetä ilmaan roikkumaan ja tarkoitan siis henkilökohtaisesti, eikä esim. täällä -vaikka sulla vahva arvaus henkilöllisyydestäni olisikin, niin et voi olla varma olenko juuri se sammakko, vai joku ihan muu.
- jiipä
Jii. kirjoitti:
Ei ole nuo nimitykset mulle tuttuja, mutta jos olen uudenlaisia arvonimiä saanut tässä matkan varrella, niin kiitos. Saa kyllä ihan henk.koht. tuollaisetkin asiat ilmaista. Sitähän aina halusinkin, että sanotaan suoraan miten asiat on, eikä jätetä ilmaan roikkumaan ja tarkoitan siis henkilökohtaisesti, eikä esim. täällä -vaikka sulla vahva arvaus henkilöllisyydestäni olisikin, niin et voi olla varma olenko juuri se sammakko, vai joku ihan muu.
Taisi se sammakko mennä lumpeen alle piiloon...no oletko?
- Jii.
jiipä kirjoitti:
Taisi se sammakko mennä lumpeen alle piiloon...no oletko?
No olenko mitä/kuka? En ymmärrä mitä oikein kysyt.
- jiipä
Jii. kirjoitti:
No olenko mitä/kuka? En ymmärrä mitä oikein kysyt.
Perääntyy sammakko sadussaan ..-ko??? Oletko se joksi sinut samaistan I.T.?
- Jii.
jiipä kirjoitti:
Miten voin vastata tuohon, kun mulla ei ole sitten niin pienintäkään käsitystä siitä, keneksi minua oikein luulet.
- Jii.
jiipä kirjoitti:
Luuletko minua joksikin, jonka nimikirjaimet on I.T. vai mitä nuo tarkoittaa? Ei ole mun nimikirjaimet, vaan etunimeni alkaa j -kirjaimella, kuten jo nimimerkistä voi arvata. Keneksi sitten oikein luulet mua?
- juupas ja eipäs
En minä tiiä enää. Vähän on/off olo. Hän haluaa tutustua ja ei halua. Tunnistaa ja ei tunnista. Täällä roikkuminen hänen takiaan kannattaa ja ei kannata. Tämä johtaa tai ei johda mihinkään. Toivoa on tai ei. Silti pidän susta kamalasti senkin paskiainen.
- keskikesää
Leppoisaa juhannusta! Toivottavasti kaikki on hyvin?
- mansikkainennainen
onnea kalamiehelle
ja hauskaa juhannusta :D
nauti lomasta - Taustalta..
No vaikkapa sellaista et en oikein tiedä mitä ajatella.. En taida uskaltaa laittaa sinulle sitä tekstiviestiä. Koko eilisen päivän mietin kaikkea.. Ja niin.. En tiedä..
Kun jokaikinen kerta se on sattunut yhtä paljon kun et ole vastannut viestiini.
En tiedä mitä ajattelet minusta ja miten tunnet minua kohtaan.. Vai tunnetko yhtään mitään. Enkä halua olla mikään häirikkö. Pahoillani olen niistä edellisistäkin viesteistä jos et ole niitä edes halunnut.
Mutta minä pidän edelleen sinusta.. Paljonkin.
Mukavaa juhannusta sinulle ja nimipäiväonnittelut samalla.. :)
Siis jos vain tuollaiset toivotukset kelpaa..
Menee siis Minnalta Juhalle.
Ps. Minulta on edelleenkin vain ne 3 aloitusta näillä palstoilla ja nekin kaikki tuolla Järki ja tunteet-palstalla (viimeisin menossa jo 10. sivulla). Eikä niitä tule enää ainuttakaan lisää. Ja tämä saa jäädä ainoaksi viestiksi minulta tänne, ainakin iltaan saakka. En tosin tiedä laitanko silloinkaan mitään tänne mut kuitenkin..- Jatkan et
Ja nämä terveiset ei mene todellakaan kenellekään s:lle. Huomasin vain tuon palstahörhön höpinät tuossa alapuolellani.
Nyt menen.. Heippa! - Vielä..
Jatkan et kirjoitti:
Ja nämä terveiset ei mene todellakaan kenellekään s:lle. Huomasin vain tuon palstahörhön höpinät tuossa alapuolellani.
Nyt menen.. Heippa!kurkkaamaan tulin..
Tosin en tiedä käyttääkö jotkut tuota nimimerkkiä (s...) sellaisena 'yleisenä' nimimerkkinä jonka taakse on helppo piiloutua. No ihan miten vain..
Mut ihan hyvä vinkki sinällään.. Ei siinä mitään..
Menen taas.. - Vieläkin..
Vielä.. kirjoitti:
kurkkaamaan tulin..
Tosin en tiedä käyttääkö jotkut tuota nimimerkkiä (s...) sellaisena 'yleisenä' nimimerkkinä jonka taakse on helppo piiloutua. No ihan miten vain..
Mut ihan hyvä vinkki sinällään.. Ei siinä mitään..
Menen taas..Kurkkaus tänne..
Kun kotiin palasin..
Sellainen hellä halaus ja suukko poskelle sinulle jos satut huomaamaan tämän viestin.. Ei minulla sen ihmeempää.. :)
Menen taas..
Ps. En ole sit kommentoinut tänään muihin ketjuihin kuin tähän ja tuohon yhteen toiseen ketjuun juuri äsken (tällä samalla nimimerkillä) kun joku tuli jotain irvistelemään (ihan oudosta syystä ja väittää jotain sellaista mitä en edes ole missään maininnut) tällä palstalla. - :D
Vieläkin.. kirjoitti:
Kurkkaus tänne..
Kun kotiin palasin..
Sellainen hellä halaus ja suukko poskelle sinulle jos satut huomaamaan tämän viestin.. Ei minulla sen ihmeempää.. :)
Menen taas..
Ps. En ole sit kommentoinut tänään muihin ketjuihin kuin tähän ja tuohon yhteen toiseen ketjuun juuri äsken (tällä samalla nimimerkillä) kun joku tuli jotain irvistelemään (ihan oudosta syystä ja väittää jotain sellaista mitä en edes ole missään maininnut) tällä palstalla.Ehkä sun ei kannattais puhua palstahörhöistä yhtään mitään...
- :D
:D kirjoitti:
Ehkä sun ei kannattais puhua palstahörhöistä yhtään mitään...
:D
- Taustalta..
Vieläkin.. kirjoitti:
Kurkkaus tänne..
Kun kotiin palasin..
Menen taas..
Ps. En ole sit kommentoinut tänään muihin ketjuihin kuin tähän ja tuohon yhteen toiseen ketjuun juuri äsken (tällä samalla nimimerkillä) kun joku tuli jotain irvistelemään (ihan oudosta syystä ja väittää jotain sellaista mitä en edes ole missään maininnut) tällä palstalla.Siis jos vain kelpaa..
Kauniita unia sit kun sen aika on..
Menen taas..
Ps. Tässä ja siinä mainitsemassani kejussa ovat ainoat viestini näille palstoille tänään (siinä ketjussa taisi olla jotain kyselyä ihastuksen/kaivatun ihmisen piirteistä).
Pps. Ja nuo irvistelijät jätän täysin omaan arvoonsa. Jos elämä pyörii tuollaisen ilkeilyn ympärillä vain niin ei taida kovin hyvin pyyhkiä sellaisella tyypillä omassa elämässään. - Taustalta..
Hyvä on.. Perun kaikki nuo mukavat ja hyvät sanat jotka olen ehtinyt kirjoittaa tähän ketjuun.
Et sinä minusta välitä. Ymmärrän sen nyt paremmin kuin hyvin.
Mut parasta tässä on se etten ehtinyt laittaa sinulle sitä tekstiviestiä. Se olisi ollut jo kaiken huippu.
Eli ei sit mitään Juhannuksen toivotuksiakaan tässä tapauksessa.
Omasta puolesta tämä tuli nyt päätökseen. Olisi saanut kyllä selvitä helpommalla tavalla kuin näin.
Menen..
Ps. Tämä oli sit eka viesti minulta näille palstoille tänään. - ja anna
Taustalta.. kirjoitti:
Hyvä on.. Perun kaikki nuo mukavat ja hyvät sanat jotka olen ehtinyt kirjoittaa tähän ketjuun.
Et sinä minusta välitä. Ymmärrän sen nyt paremmin kuin hyvin.
Mut parasta tässä on se etten ehtinyt laittaa sinulle sitä tekstiviestiä. Se olisi ollut jo kaiken huippu.
Eli ei sit mitään Juhannuksen toivotuksiakaan tässä tapauksessa.
Omasta puolesta tämä tuli nyt päätökseen. Olisi saanut kyllä selvitä helpommalla tavalla kuin näin.
Menen..
Ps. Tämä oli sit eka viesti minulta näille palstoille tänään.olla vika
- Taustalta..
ja anna kirjoitti:
olla vika
Vastaan kun vielä satun olemaan tässä..
No sellaista en mene lupaamaan..
Minusta ennemmin tuollaiset asiattomat toisten viestien arvostelijat ja mollaajat joutaa näiltä palstoilta pois. Samoin sinä jolla ei tunnu olevan edes sitä kaipauksen kohdetta täällä.
Siltä se hyvin usein tuntuu kun lueskelee näiden sivujen juttuja. - 889ui67ty45t
Taustalta.. kirjoitti:
Minusta ennemmin tuollaiset asiattomat toisten viestien arvostelijat ja mollaajat joutaa näiltä palstoilta pois. Samoin sinä jolla ei tunnu olevan edes sitä kaipauksen kohdetta täällä.
Siltä se hyvin usein tuntuu kun lueskelee näiden sivujen juttuja.Vaikka et usko sitä itse, ohikulkevat ihmiset haluavat parastasi. Heillä voi olla enemmän elämänkokemusta, näkemystä, ikää kuin sinulla.
Olet haikaillut kauan kohdetta, joka tuskin edes käy näillä palstoilla. Vaikuttaa, että kohde ei ole kiinnostunut sinusta. Sinulle tekisi hyvää mennä eteenpäin, välillä, tutustua uusiin ihmisiin. Älä jätä kaikkea yhden unelman varaan. - sinä mollaat
Taustalta.. kirjoitti:
Siltä se hyvin usein tuntuu kun lueskelee näiden sivujen juttuja.ihmisälykkyyttä tuolla sun tekstilläsi. varsinkin toi ylempi etkö ymmärrä? moni luulee ton olevan itelleen koska siinä ei oo mitään tunnisteita ja moni pahoittaa siitä mielensä mutta eihän se tietenkään käynyt sulla mielessä. mitä täällä jauhaa jostain ihme tekstiviesteistä ihan kuin se jotain auttaisi. taustalla tulet aina olemaankin tolla sun asenteellasi.
- Taustalta..
889ui67ty45t kirjoitti:
Vaikka et usko sitä itse, ohikulkevat ihmiset haluavat parastasi. Heillä voi olla enemmän elämänkokemusta, näkemystä, ikää kuin sinulla.
Olet haikaillut kauan kohdetta, joka tuskin edes käy näillä palstoilla. Vaikuttaa, että kohde ei ole kiinnostunut sinusta. Sinulle tekisi hyvää mennä eteenpäin, välillä, tutustua uusiin ihmisiin. Älä jätä kaikkea yhden unelman varaan.No sitä on todella vaikea näillä palstoilla enää uskoa.
Koska täällä on ollut sellaisia kirjoituksia keväänkin aikana et oli siinä ja siinä etten tehnyt niistä ilmoitusta Suomi24:n ylläpidolle ja poliisille.
Ja tuosta ikäasiasta en ole kyllä samaa mieltä. Olen itsekin yli 30 v.
En jätäkään.. Minulla on suunnitelmia.. Olen ajatellut lähteä heti opintojen jälkeen Ruotsiin. Et siinäpä.. - että mä
Taustalta.. kirjoitti:
No sitä on todella vaikea näillä palstoilla enää uskoa.
Koska täällä on ollut sellaisia kirjoituksia keväänkin aikana et oli siinä ja siinä etten tehnyt niistä ilmoitusta Suomi24:n ylläpidolle ja poliisille.
En jätäkään.. Minulla on suunnitelmia.. Olen ajatellut lähteä heti opintojen jälkeen Ruotsiin. Et siinäpä..huokasin. pysy siellä. ei pahalla. kaikkea hyvää.
- 87iu756uy
Taustalta.. kirjoitti:
En jätäkään.. Minulla on suunnitelmia.. Olen ajatellut lähteä heti opintojen jälkeen Ruotsiin. Et siinäpä..No onhan täällä kaikenlaista. Ilkeät kirjoitukset ei tule aina tutuiltasi, usko pois. Ihmiset, jotka kirjoittavat ilkeästi, kirjoittavat niin mihin tahansa väliin, kenelle hyvänsä.
Ruotsiin lähteminen kuulostaa hyvältä idealta, saat uutta ajateltavaa. - Taustalta..
Taustalta.. kirjoitti:
En jätäkään.. Minulla on suunnitelmia.. Olen ajatellut lähteä heti opintojen jälkeen Ruotsiin. Et siinäpä..Unohtui..
Ja siellä ei ole ketään miestä.. Minulla on sukulaisia siellä. Ja toivon mukaan löydän töitä sieltä.
Mutta menen nyt.. - 87iu76uya
sinä mollaat kirjoitti:
ihmisälykkyyttä tuolla sun tekstilläsi. varsinkin toi ylempi etkö ymmärrä? moni luulee ton olevan itelleen koska siinä ei oo mitään tunnisteita ja moni pahoittaa siitä mielensä mutta eihän se tietenkään käynyt sulla mielessä. mitä täällä jauhaa jostain ihme tekstiviesteistä ihan kuin se jotain auttaisi. taustalla tulet aina olemaankin tolla sun asenteellasi.
Heipä hei, eipä sun omassakaan viestissä ole mitään tunnisteita.
Ihmisälykkyyden puutetta on ottaa kaikki viestit henkilökohtaisesti itselleen. - Taustalta..
sinä mollaat kirjoitti:
ihmisälykkyyttä tuolla sun tekstilläsi. varsinkin toi ylempi etkö ymmärrä? moni luulee ton olevan itelleen koska siinä ei oo mitään tunnisteita ja moni pahoittaa siitä mielensä mutta eihän se tietenkään käynyt sulla mielessä. mitä täällä jauhaa jostain ihme tekstiviesteistä ihan kuin se jotain auttaisi. taustalla tulet aina olemaankin tolla sun asenteellasi.
Jaa.. No kyllä minä tuolla mainitsin et ajatukset menee Juhalle Minnalta (08-alueelle rannikolle, samassa kaupungissa asutaan).
- s....
tekstiviestillä uskaltaa kyllä jos siinä on nimi perässä ja on muuten outo numero. Muuten ihan turha haaveilla viestitellä tuntemattomana. siinä että vaikka tekstaa toiselle puhelimeen viestin hyvää juhannusta ei pitäisi olla mitään väärää? pvastoin
haluan vain kaunista ja hyvää sanoa ja tehdä kanssaihmisilleni, en ilkeää ja rumaa, mutta joskus on pakko niitäkin sanoja viljellä takaisinpäin....
- t,
Haluaisin sanoa että miksi avaisin keskustelun fb:ssä kun et vastaa edes sähköpostiin, ei ole mitään syytä olettaa että haluaisit puhua kanssani ollenkaan.
Täytyy olettaa tästä ettet vaan ole kiinnostunut minusta, ehkä jopa inhoat minua. Jätän pallon sinulle, minä nimittäin vastaan kaikkiin sähköpostiviesteihin. Olen hyvin huono keksimään puhelimessa sanottavaa, siksi käytän mieluummin sähköpostia. - s....
tulipa ukonilma. sähköt meni poikki hetkeksi.
- Erakkoäijälle
Olit paska kun et vastannut juhannustoivotukseeni! Mitään pahaa en sulle tehnyt, munt unohdit heti kun uuden löysit!
Vaikka kaipaan niin toivon että käyt läpi jossain vaiheessa elämää tämän saman helvetin! - juhannusliekki
toivon paljon hyvää ja kauniita asioita hänelle ihanalle Naiselle, meillä jäi juttu viime kesänä vaiheeseen mutta olkoon se kaunis muoisto vain... , pus pus..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996074
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804792Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv973049Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282853Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262115Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774