puheopastus?

............

heippa! Edelleen tästä c5-03 on kyse....olen kokeillut nyt navigaattoria hiukan ja valitsin puheopastuksen katujen nimillä.. joskus toimii, mutta aina ei. Eikö sen pitäisi lähteä opastamaan jos valitsen kohteen ja sitten ajaen!
Ja toinen juttu, nyt on pari kertaa tehnyt sen, että navigaattorin ollessa päällä ja sit kun olen poistumassa siitä sovelluksesta, näyttö himmenee, sit pimenee kokonaan ja puhelin ei ihan sammu, mutta kohta ilmestyy NOKIA näyttöön ja se tavallaan käynnistyy uudelleen. Tää on tietty taas joku vika vai?

13

121

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se katujen nimellä opastus on kävelynavigointia varten. Ovi kartat sovelluksessa on jokin vika, jos se kerran käynnistää puhelimen uudestaan.

    • ...........

      Siis katujen nimellä tapahtuvaa opastusta ei kannata yrittää ees käyttää ajaen? Tänään se kuitenkin toimi! Sen sai valikosta valittua kuitenkin siihen ajaen kohtaan...

    • 5230,.

      Se toimii ihan automatiikalla,ei siinä tartte tehä mitään, ajaen tulee ääni opastus, kävellen katujen nimillä

    • 5230,.

      Siis nyt tajuan mitä ajat takaa,toki voit ajaa kavely navilla tai mennä fillarilla mopolla sillon se toimii kyllä,ite oon ajellu fillarilla kävelyopastuksella ja toimii se hyvin,toi autoilu pitää vielä testaa kerkeekö se niin kovaa tahtia niitä katuja opastaan mutta eiköhän,ajaen ei taas kannata alkaa käveleen.Voiha esim Sports Trackeriäkin käyttää autossa mitä usein teenkin huvikseen kiva sitten jälk päin tutkia nopeuksia korkeus eroja reittiä ja niitä käyriä mitä se piirtää,huvinsa kullakin

    • Nokia N86 8MP

      Onko tuo kävelyopastus katujen nimillä suomeksi edelleen tarjolla? Nimittäin päivitin juuri eilen uusimman Ovi Kartat -version vanhaan nokialaiseeni N86 8MP, mutta en pystynyt kuin valita enään 'Ei mitään', 'Peeps and vibrations', 'English (UK)' tai 'German'. Ajo-opastukseen löytyy kuitenkin kaikki laajan valikoiman tarjoamat kielet Suomi mukaan lukien niin miehen kuin naisen äänellä..?

      • Minulla Nokia N8 löytyy se kävelyopastus. Sen voi ladata Nokia Ovi suitella.


    • 5230,.

      Kyllä se on ihan Suomen kielellä siinä nytkin

    • .......

      Siis mie valitsiin ihan "aja" ja se selosti katujen nimillä kaupungista minut kotiini...
      mutta toimiiko se yleensä siis paremmin jos on vain pelkkä puheopastus ajaessa, ilman katujen nimiä?

    • 5230,.

      Kuules sähän ootki oikeessa, tästä uudesta 3.06 versiosta löytyykin Ajaen: suomi-katujen nimillä; suomi-mies; suomi-nainen; kun rupesin katteleen
      en oo edes testannu tota katujen nimillä koska nyt vasta huomasin sen,huomenna aamusta testaan onko siinä mitään eroo, tuskinpa..tosi nopee ja tarkka on tuo pelkkä ääni op.ainakin voi pitää puhelinta taskussa kuunnella ja vaan ajaa ohjeiden mukaan

      • Toimiikohan taskussa kuin avoautossa?

        Tuon puhelimen "sammumisen" navigoitaessa sanottiin johtuvan puhelimen
        viasta ja pyydettiin viemään huoltoon. Karttapäivitys 3.06:teen ei auttanut.


    • Minä olen yleensä käyttänyt Nokia N8 puhelimessa Ajo opastuksessa miehen tai naisen ääntä ja kävelynavigoinnissa sitä katujen nimillä. Minusta tälleen on kätevämpi.

    • Nokia N86 8MP

      Noniin, nyt minullekin ilmaantui taas laaja valikoima äänikävelyopastukseen kieliä Suomi mukaan lukien. Taisi olla vain jokin väliaikainen bugi... (mitkä eivät Symbianeissa ole kovinkaan harvinaisia)

    • Uskaltaisin jopa väittää että tässä LG puhelimessa on enemmän bugeja...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1852
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1354
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1308
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      340
      854
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      744
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      684
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      663
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      644
    Aihe