Kaikille alkuväestöön kuuluville. Eläkää kunnolla ja elkää hukkuko ja tappele, niin kaikilla on sitten hyvä juhannus.
Oikeen hyvää Juhanusta
10
166
Vastaukset
- Syy juoda..
Juhannustaika miehille:
Kun juhannusyönä juo itsensä kaatokänniin, soutaa järvelle ja nousee sepalus auki seisomaan veneen reunalle, voi rannalla nähdä tulevan leskensä.
Hyvää juhannusta kaikille - Barba Baba
Miten kaatokännissä voi nähdä rannalle...? Tai voi tietenkin jos on metrin päässä rannasta, mutta siinä on jo se vaara, että leski pelastaa takasin elävien kirjoihin.
- raakaa julmaa
No..tää on kyllä ihan vakava asia. Tunsin aikoinaan ihmisen, jonka elämä päättyi matalaan rantaveteen. Käsitykseni mukaan oli sammunut siihen.
- lesken kans
Kerran hukkunu ja leski pelasti,hyvät on olot nyt.ei muutako junnuja vain kaikille.
- Pallo hukassa
Mulla on kerran avaimetkin hukkunut, mutta ne löyty poliisilaitokselta.
- m,m,m,m,
MIe olen monestikin ollut AIVAN hukassa,syystä jos toisestakin.
- jooooooooooookoooooo
m,m,m,m, kirjoitti:
MIe olen monestikin ollut AIVAN hukassa,syystä jos toisestakin.
niinpääääääääääääääää
- Nainen, Ihanainen
Meille naisille kaikki on yksinkertaisempaa. Vesillä ollessamma, joko sotu- tai moottoriveneessä, kyykistymme vain turvallisesti veneen pohjalle, otamme tapin pois ja pissaamme reiästä suoraan järveen !
Hyvää Juhannusta alkuperäisille, uusille ja muualle muutaneille kajaanilaisille! - Humaani.........
Vaan kun tämä alkuväestö viettää juhliaan juuri noin eli tapellen, ryypäten ja toisiaan tappaen. Opettakaa nyt ihmeessä ei-alkuväestökin maan tavoille, ompahan sitten taas joku jota syyttää kun itse mokaa
- sösses sentään...
tämä alotti jo päivää ennen juhannusta,eikä ollut etes sotkamolainen vaan häpeäksemme kajaanilainen ja valitettavasti ihan alkuperäinen sellainen
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/mies-riehui-lomakylassa---loi-potki-ja-uhkaili-puukolla/art-1288397635902.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1096676Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M884311L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa453629TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a133030Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu6261630- 661048
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja551023Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?1991004- 9999
Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j47969