lapsia meille, koska on niin mustasukkainen mulle. Haluaa koskaa lapsillaan katkeroitumisensa.
Minusta on hyvä, ettei tulekkaan, emme me kaipaa lapsia, kun eivä vielä ole edes minun. Ei mun kuulu heitä passata ja huoltaa. Kyllä se huoltaminen ja muu kuuluu äidille.
Kaikkea se mustasukkaisuus tekee. En ole hänelle tehnyt mitään pahaa, muutin vaan hänen avo exän kanssa yhteen ja halusin pitää huolta hänen lapsistaan.
Miehen avo exä ei anna
ei arvostusta yhtään
1
99
Vastaukset
- lissun sadut 8
lopeta lissu tuo satuilu ja relaa, ota lääkkeesi ,sekä pottu kossua ja rauhoitu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984466Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293313No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341143
- 371086
- 131054
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872