Moikka, olen Lissu. Surullista, kun mieheni ei ole saanut sähköasentajan töitä vaan pelkkää varasto työtä vaan vuodesta toiseen. Hän on todella innokas tälläkin palstalla neuvomaan muita, mutta kukapa tuota huru ukkoa uskoo, en edes minä. Nuo seksi sivustot ovat sitten tuon raukan toinen heikkous. Minultapa ei ainakaan seksiä saa, koska minulla on salainen rakastaja ja hän on ammatiltaan SähköDiplomiinsinööri eikä mikään ihan oikea sähkäri.
ihan oikean sähkärin vaimo
ihan oikean vaimo
2
131
Vastaukset
- ihan oikea sähkäri
tässähän meinaa aikuinen mies vallan herkistyä, kun hämmästelee omaa vaikutustaan tälle palstalle.
fanilaumasta on juttujen tason ja kirjoitusasujen perusteella kasvanut hämmästyttävän suuri, ihan vaan nimimerkki-valinnan ja muutaman viestin pohjalta.
hyvää juhannusta kuitenkin, ihan kaikille identiteetin lainaajista tosifaneihin. - ihan oikea sähkäri
Älä mussuta, et ole ihan oikea sähkäri, olet jokin hinttipuli tekstistä päätellen, sinua ei kukaan fanita. On täällä oikeitakin sähkäreitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944293Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10969
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780