Ikävä oireilee fyysisesti

unettomanakuihdun

Millaisia fyysisiä oireita ikävä aiheuttaa teille? Minä kärsin unettomuudesta, väsyttää muttei vaan pysty nukkumaan. Töissä olen jaksanut vain jotenkuten hirveän kahvimäärän ja kolajuomien avulla. Kohta pääsee onneksi lomalle ikäväänsä kärsimään.

21

187

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MM

Mua itkettää ja ajattelen häntä jatkuvasti :(

• naisen sydän kärsii

Mulla pumppu potkii. Ei ole kiva, huolestuttaa:(

Vai lihaskramppejako?

• Ikävä nyyh..

Mulla ikävä oireilee tolkuttomana lenkkeilynä ja ruoan kontrolloimisena.
      ON-off meininkinä. Yleisenä levottomuutena sekä nettiroikkumisena.
      Oiskohan tässä tarpeeks?

Ei kai kukaan tällasta kaipaa?

• Outoa on

Alaltoilevaa, vihlovaa kipua koko kropassa. Outoa, eräs kipupiste on keskellä kämmentä. Aivankuin siihen pistettäisiin neulalla. Se sattuu todella.

• Tämä auttaa

Voisin hieroa vähän niskaasi,istuhan viereeni.

• Outoa on
        Tämä auttaa kirjoitti:

Voisin hieroa vähän niskaasi,istuhan viereeni.

Hieronnan ottaisin vastaan milloin vain. En kuitenkaan keneltä tahansa.

• Eiköhän nuo

edellämainitut johdu lähinnä nettiriippuvaisuudesta, ikävä on vain tekosyy ;)

• ikävä kova

höpö höpö sulle

• Outoa on

Höpö höpö. Luule mitä luulet.

• ummessa

Mulla ei toimi enää ees vatsa. Ummettaa.

• naistaKaipaavaMies

tukala on olo,kun p*** pomppaa pystyyn aina kun häntä ajattelen ja sitä tapahtuu usein.Pitää vähän väliä käydä vetämässä käteen.Ja unet on täynnä seksiä.

• tällasta tää sitte o

No sulla on varmasti käsikin jo kipeä, ylirasittunut. Käy vaan siellä vessassa,parempi kun kaikenlaisia tuntemattomia aina. Kyllä se siitä jossain vaiheessa... :)

Hyvää Jussia pusseilles :)

• melko rankkaa:)

Ehkä sun pitäisi sitten tehdä jotain sen eteen, että pääset vetäisemään häntä:). Jos noin tukala on tilanne. Ehkä hänkin odottaa sitä. Ei voi tietää.

• ............

Väsymys, vieläkin välillä tulee sellasia ikävä/itku kohtauksia ku kukaan ei nää. Tuijotusta, jään ajatuksiini. Yritän kääntää ajatukset väkisin toisaalle, keksiä iloista ajateltavaa, hymyillä. Mut toinen puoli sydämestä on hiljaa.
      Se vanha tunne, millaista oli olla rakastunut, tulee välillä ihan täysillä pintaan. Sitten happi loppuu ja meinaa tulla itku. Täytyy tosissaan keskittyä, että saa lopetettua sen.

On päiviä jolloin on helpompaa ja on päiviä joita ei meinaa jaksaa.

• :(

Voimia sulle...

• ..........
        :( kirjoitti:

Voimia sulle...

Kiitos ja kuin myös. Onneksi on nää palstat, mut tänne ei sais jäädä.
        Pitäis osata lopettaa ikävöinti ja sureminen. Kyl tää tästä, niin olen päättäny

• Hyvää Juhannusta!!!
        .......... kirjoitti:

Kiitos ja kuin myös. Onneksi on nää palstat, mut tänne ei sais jäädä.
        Pitäis osata lopettaa ikävöinti ja sureminen. Kyl tää tästä, niin olen päättäny

Joo ylös, ulos ja lenkille (kuvainnollisesti) -> liveen vaan heti kun mahdollista :)
        Tää oli meille kaikille :)

• ............
        Hyvää Juhannusta!!! kirjoitti:

Joo ylös, ulos ja lenkille (kuvainnollisesti) -> liveen vaan heti kun mahdollista :)
        Tää oli meille kaikille :)

Lenkit auttaa oikeasti. Suosittelen

Kävin jo treffeillä mutta se tuntu väärältä enkä pystyny vastaamaan ehdotteluihi. En ollu valmis vielä. Mut onhan sitä muutakin tekemistä...kuha pysyy liikkeessä

Jussia kaikille. Pitäkää sydän ja varpaat lämpiminä

• luonnon oikku?

Ikävä aiheuttaa sen että haluttaa vielä enemmän kun normaalisti? Miksi? Osaako joku vastata siihen?

• minä osaan

Ihminenhän haluaa aina sitä mitä ei saa.

• oisko näin

Luonto kai tekee sen että ettis joinkun siihen, ettei tarvis enää ilman olla.. Meniskös näin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      56
      4274
    2. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      291
      4154
    3. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      166
      3676
    4. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      93
      3563
    5. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      95
      3149
    6. Korpelanvaara

Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit
      Suomussalmi
      31
      2487
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      36
      1885
    8. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      68
      1783
    9. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      16
      1773
    10. Osaatko arvata

Mitä ajattelin?
      Ikävä
      37
      1690
    Aihe