Millaisia fyysisiä oireita ikävä aiheuttaa teille? Minä kärsin unettomuudesta, väsyttää muttei vaan pysty nukkumaan. Töissä olen jaksanut vain jotenkuten hirveän kahvimäärän ja kolajuomien avulla. Kohta pääsee onneksi lomalle ikäväänsä kärsimään.
Ikävä oireilee fyysisesti
21
187
Vastaukset
- MM
Mua itkettää ja ajattelen häntä jatkuvasti :(
- naisen sydän kärsii
Mulla pumppu potkii. Ei ole kiva, huolestuttaa:(
Vai lihaskramppejako? - Ikävä nyyh..
Mulla ikävä oireilee tolkuttomana lenkkeilynä ja ruoan kontrolloimisena.
ON-off meininkinä. Yleisenä levottomuutena sekä nettiroikkumisena.
Oiskohan tässä tarpeeks?
Ei kai kukaan tällasta kaipaa? - Outoa on
Alaltoilevaa, vihlovaa kipua koko kropassa. Outoa, eräs kipupiste on keskellä kämmentä. Aivankuin siihen pistettäisiin neulalla. Se sattuu todella.
- Tämä auttaa
Voisin hieroa vähän niskaasi,istuhan viereeni.
- Outoa on
Tämä auttaa kirjoitti:
Voisin hieroa vähän niskaasi,istuhan viereeni.
Hieronnan ottaisin vastaan milloin vain. En kuitenkaan keneltä tahansa.
- Eiköhän nuo
edellämainitut johdu lähinnä nettiriippuvaisuudesta, ikävä on vain tekosyy ;)
- ikävä kova
höpö höpö sulle
- Outoa on
Höpö höpö. Luule mitä luulet.
- ummessa
Mulla ei toimi enää ees vatsa. Ummettaa.
- naistaKaipaavaMies
tukala on olo,kun p*** pomppaa pystyyn aina kun häntä ajattelen ja sitä tapahtuu usein.Pitää vähän väliä käydä vetämässä käteen.Ja unet on täynnä seksiä.
- tällasta tää sitte o
No sulla on varmasti käsikin jo kipeä, ylirasittunut. Käy vaan siellä vessassa,parempi kun kaikenlaisia tuntemattomia aina. Kyllä se siitä jossain vaiheessa... :)
Hyvää Jussia pusseilles :)
- melko rankkaa:)
Ehkä sun pitäisi sitten tehdä jotain sen eteen, että pääset vetäisemään häntä:). Jos noin tukala on tilanne. Ehkä hänkin odottaa sitä. Ei voi tietää.
- ............
Väsymys, vieläkin välillä tulee sellasia ikävä/itku kohtauksia ku kukaan ei nää. Tuijotusta, jään ajatuksiini. Yritän kääntää ajatukset väkisin toisaalle, keksiä iloista ajateltavaa, hymyillä. Mut toinen puoli sydämestä on hiljaa.
Se vanha tunne, millaista oli olla rakastunut, tulee välillä ihan täysillä pintaan. Sitten happi loppuu ja meinaa tulla itku. Täytyy tosissaan keskittyä, että saa lopetettua sen.
On päiviä jolloin on helpompaa ja on päiviä joita ei meinaa jaksaa.- :(
Voimia sulle...
- ..........
:( kirjoitti:
Voimia sulle...
Kiitos ja kuin myös. Onneksi on nää palstat, mut tänne ei sais jäädä.
Pitäis osata lopettaa ikävöinti ja sureminen. Kyl tää tästä, niin olen päättäny - Hyvää Juhannusta!!!
.......... kirjoitti:
Kiitos ja kuin myös. Onneksi on nää palstat, mut tänne ei sais jäädä.
Pitäis osata lopettaa ikävöinti ja sureminen. Kyl tää tästä, niin olen päättänyJoo ylös, ulos ja lenkille (kuvainnollisesti) -> liveen vaan heti kun mahdollista :)
Tää oli meille kaikille :) - ............
Hyvää Juhannusta!!! kirjoitti:
Joo ylös, ulos ja lenkille (kuvainnollisesti) -> liveen vaan heti kun mahdollista :)
Tää oli meille kaikille :)Lenkit auttaa oikeasti. Suosittelen
Kävin jo treffeillä mutta se tuntu väärältä enkä pystyny vastaamaan ehdotteluihi. En ollu valmis vielä. Mut onhan sitä muutakin tekemistä...kuha pysyy liikkeessä
Jussia kaikille. Pitäkää sydän ja varpaat lämpiminä
- luonnon oikku?
Ikävä aiheuttaa sen että haluttaa vielä enemmän kun normaalisti? Miksi? Osaako joku vastata siihen?
- minä osaan
Ihminenhän haluaa aina sitä mitä ei saa.
- oisko näin
Luonto kai tekee sen että ettis joinkun siihen, ettei tarvis enää ilman olla.. Meniskös näin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse564274SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo2914154Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1663676Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky933563Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä953149Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit312487Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv361885Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575681783Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.161773- 371690