macusa

nälkä jäi

Olipa reilusti pienentyneet annokset melkonen pettymys macusalla. Ennen sai jopa ähkyn ja rahalle vastinetta mutta nyt jäi nälkä. Voi olla ettei enää tartte käydä macusalla ja kannan mielummin rahat karvakäsille joitten ravintoloista saa sentään rahalle vastinetta vaikka välillä ruokaa tilatessa sekoittavat veden ja maidon. Vituttaa ku piti jopa maksaa vielä täys hinta macusan sapuskoista.

40

1332

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gdgd

tai sitten olet lihonut niin valtavaksi ettei normaali annos enää täytä

• greensis

gdgd: Hih :)
      Mutta se on kyllä totta että välillä saa turhan pienen annoksen, riippuu myyjästä.

• PutkiPoika

Kyllä macusa on se viimeinen vaihtoehto.

• ikolpo

Ei saa haukkua.Siellä on töissä mun vakipano :)

• Merkki90

Annoksien kokoon saattaa vaikuttaa se kun työntekijät saa ikinä palkkaa tilipäivänä, ja kaikki muu ihanuus...

• suosikaa kotimaista

itse käyn macusalla n. 2-3krt/kk..ja lähes 20v ajan jakson verran..siitä kii miten jaksaa enää rellestää kaupungilla. ei mitään valittamista laadusta, annoskoosta tai henkilökunnasta..en suosi karvakäsivaan mielummin suomalaista yrittäjyyttä. (pitza enrico youtubesta) oikeastaan pakottaa kotimaisen puolustamiseen. viimeksikävin 25 ja 26.6, kummallakin kertaa eri myyjä ja hamburger ja kebab potut todella hyvin tehty ja maittavia annoksia. hyvää kesän jatkoa macusan porukalle, ketjun aloittaneen suurin ongelma taitaa löytyä kyseisen hlön peilistä..

• PutkiPoika

Hain nyt juhannuksen aikana ko. paikasta kokolihahampurilaisen. Pippuria oli sen verran kovasti että jäi hampurilainen syömättä.

Paljonkohan pippuria olisi ollut pippuripihvihampurilaisessa.

• mais4

Ainahan sitä voi ilmaista, jos ei pihvimaustetta halua tai jos haluaa vähän. :) Myyjätkään tuskin robotteja on jotka saavat laitettua aina sen "sopivan" määrän. Itse rakastan macusan kokolihapihvejä juurikin sen takia, koska ne maistuvat joltain muulta kuin kumilta, mitä useimmat grillit kutsuvat kokolihapihviksi.

• pihvipalanu

itse olen nyt kaks viimesintä kertaa saanu hampurilaiseeni palaneen pihvin. muuten ihan ok ruoat

• helli_88

joskus tuntuu että siellä vaihtuu myyjät liian usein ja ei ole sellasta tuttua taattua laatua annoksissa. ja usein myyjällä liian kiire palvella kaikkia, kaverimyyjä vois auttaa asiaa.

• guttenberg

Macusan ruuat on hunoja

• bergmannn

pikkasen kuuma siellä näkyy olevan, kuinkahan asteet pysyy alle määrätyn? ei ainakaan taukoja näy olevan...jos myyjät paahtuu, saattaa pihvitkin palaa...

• PutkiPoika

Jättihampurilaisessa kyllä on sämpylällä kokoa, mutta pihviä ei tahdo löytää sieltä välistä se on niin pieni.

On vähän huijauksen makua, kun sämpylä vaan isonee.

• E.lmonen

Saman todennut jos ottaa kokolihahampurilaisen, se pitää pyytää pienillä sämpylöillä että edes tuntuu hampurilaiselle, tai ottaa iso kokoliha joka maistuu pilaantuneelta koiranjauhelihalta, sitkeä ja päältä palanut jotta saa sisältä kypsän.

• hyvää on, macusalla

tänään viimeksi hain hampurilaisen ,,hyvä ja riittoisa annos, ei grillit itse leivo sämpylöitä ja vatkaa jauhelihasta sämpylöitä, ne tulevat niille valmiiksi tehtyinä joten käy rohkeasti antamassa kioskin henkilökunnalle palautetta jos haluat muutoksia annoksiin,

• kirotusvire
        hyvää on, macusalla kirjoitti:

tänään viimeksi hain hampurilaisen ,,hyvä ja riittoisa annos, ei grillit itse leivo sämpylöitä ja vatkaa jauhelihasta sämpylöitä, ne tulevat niille valmiiksi tehtyinä joten käy rohkeasti antamassa kioskin henkilökunnalle palautetta jos haluat muutoksia annoksiin,

eiku vatkaa jauhelihasta pihvejä...kirjottajalla liikaa alkoholia veressä... hyvää jatkoa.

• EI OMISTA ITSI

TE MENE SYÖMÄ TURKEPIPURI SILÄ OLE HYVA RUOKAA MINE KÄY MONASTE JA AINA HYVE OIZZA OLE TERVWTULO

• suosi suomalaista

muistakaa aina ...annoksiin sisältyy TALON MAJONEESI:

• f

Eikö se ole joka grillillä niin, että sämpylöitä ei tehdä paikan päällä vaan ne kuljetetaan eri konditoriosta? Konditorioissakin sämpylät tehdään käsin joten kommenttia niiden koosta voi laittaa jollekin muulle palstalle ku tänne..

• sampylapihvi

Ja helpoin tosiaan pyytää pienillä sämpylöillä. Ja vaikka isolla pihvillä niin ei ainakaan pihvi huku sämpylään ;)

• Ellunen89

Millanen työpaikkana tuo makusa? Kokemuksia? Taas lähtee osa myyjistä pois, varmaan tulee paikkoja hakuun..?

• hyi yök

Juu eipä tule enää syötyä macusan ruokia.. Viimeks kun jonotin luukulle, niin rottia vilisi grillin takana heti useampia..

• itse nähnyt

Macusan ulkovarastossa säilytetään sämpylät ja piirakat joihin rotilla on vapaa pääsy...

• hohhoijaa
        itse nähnyt kirjoitti:

Macusan ulkovarastossa säilytetään sämpylät ja piirakat joihin rotilla on vapaa pääsy...

aivan,,,ja kun kiinalaiset tuli paikkakunnalle niin kulkukoirat katosivat ykan katukuvasta, koitahhan jo keksiä uusi valheellinen juoru kirjoittamasi tilalle, iänikuinen vale jota jaksat levitellä.

• Kari-71-

Kyllä minä ainakin sain torstaina niin suuret ja makoisat makkaraperunat että tiukkaa teki jotta jaksoi syödä :D

• jekkk

Eipä tartte käydä, ranskalaisetki aina aivan saatanan suolasia!

• TiimaIasi

Eipä ku raakoja :(

• miumau2

ei maksa kuulemma laskujakaan tavarantoimittajille,eli ei hyvältä näytä...

• Niinhän se on

Vanhoilis lestadiolaiset syrjii myös kyseistä paikkaa.

• pettynyt3

Järkyttävä hinnannousu tapahtunut (mm. euron luokkaa aterioihin) ja vieläköhän koittavat periä korttimaksusta ekstraa. Kysyttäessä, että perusteita niin kuulemma raaka-ainehinnat noussu ja näin muuallakin, itse vain en kyllä ole moista havainnut, jotta ihan pötyä puhelevat.

Laatu ja määrä mennyt alaspäin. Hinnat on ravintolatasoa mutta annokset jotain muuta. Mikähän järki leikannut muuten aterioita suunnitellessa. Pakolla joutuu ottamaan jonkin pehmiksen mukaan ja mites kele tommosen tunkee kotipakettiin kun ei mitään kantta mukaan.

No onneksi on vaihtoehtoja niin tarvi tuonnekkaan enään.

• kele666

ennen sai vielä rahalla vastinetta. nykyään annokset on ihan olemattomia ja hinnat hypänneet toista euroa ylöspäin.

• Entinen asiakas

Macusan annokset ovat laskeneet kuin lehmän häntä. Pihviä ei löydä hampurilaisesta, vain kuoret ovat suurentuneet. Mausteita on vain ohuesti, ei mitään muhkeita ja herkullisia. Pihvi usein palanut ja kaukana mehevästä ruoasta.

Olen pettynyt nyt niin monta kertaa macusan ruokiin, hintojen nousuun ja rahalle ei enää saa vastinetta että lopetin ostamisen sieltä. suosittelen myös muita vaihtamaan grilliä niin ehkä macusa ymmärtää arvostaa asiakkaitaan ja tehdä kunnollisia annoksia sen jälkeen kun asiakkaat kaikkoavat.

Myös palvelu on ollut epäystävällistä, vaikka kokemuksesta se tuskin on kiinni...enemmän asiakaspalvelusta.. sitte muuta?!?

• mac usa
    • Rakentaja889

No onneksi tämäkin grilli puretaan kohta kerrostalojen tieltä, niin ei tarvi enää märistä annosten koosta.

• gggggggggggggg55

Mistäs tämmöistä tietoa on tullut?

• blätty

Eikai niistä annoksista mitään muuta tuukkaan ku sanomista jos töissä on porukkaa jotka ei omaa minkäänlaista ruoka-alan tuntemusta.

Ja ainakun menet jotakin sieltä ostamaan niin "ei oo."

• Kärkkäisen annokset oisi ihan hyvä burgerissa mut viileitä...

• smeagol1 kirjoitti:

Kärkkäisen annokset oisi ihan hyvä burgerissa mut viileitä...

Korjaan hampurilaiset ja macuusassa on aina ollut hyvät Ruuvat...

• jopi-1

Eihän suursyömäreille riitä mikään. Minulle annokset oikein sopivia ja hinta kohdallaan. Syö kotona perunaa ja leipää lisäksi. Voit syödä niin paljon kuin haluat ja ei ole kallista.

• Nälkä lähtee syömäll

Jos ruoka ei miellytä niin syöppäs sitten vaikka kotona:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2711
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2481
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2229
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1845
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1433
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1413
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1145
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1124
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      928
    Aihe