Kertokaapa nyt kaikki naiset kenellä on varattua Aria ikävä? En ole hänen muijansa mutta kun keskusteluita seuraa niin kun Ari nimen mainitsee joku jossain niin sen jälkeen ei enää tule kommenteita yhtäään mitään? Elikkä onko tää Ari niin helvetin suosittu pettäjä mies?
Morjens
17
286
Vastaukset
- Se mies
ei lopeta ennenkuin saa sen mitä on etsinyt ja haluaakin....
http://www.youtube.com/watch?v=v0sMajI7tlM- oli, yks ari tuhanne
Olikohan tämä itse ari joka vastasi
- 20
oli, yks ari tuhanne kirjoitti:
Olikohan tämä itse ari joka vastasi
Yks Turengista taas
- yxmonista???????????
Se haluaa vaan panna kaikkee mikä liikkuu. Ei kiinnosta enää.Särki mun sydämen jokunen vuosi sitten.
- kaxmonista?
yxmonista??????????? kirjoitti:
Se haluaa vaan panna kaikkee mikä liikkuu. Ei kiinnosta enää.Särki mun sydämen jokunen vuosi sitten.
Mistäpäin?
- Yxmonista???????????
kaxmonista? kirjoitti:
Mistäpäin?
Pohjanmaalta
- menehän itseesi
Elikkä olet yksi niistä monista joka on varattuun Ariin kiimassa. Miksi et itse kerro tarinaasi ensin?
Kommentteja vois tulla paljonkin sen jälkeen kun kaikki hokaa ettei ollutkaan Arin ainut pano. - ihmettelevä immeinen
plussaa vaan pukkaa, eikä kukaan kuitenkaan uskalla ilmoittautua pettävää aria ikävöiväksi.
- ...
Hänellä on niin kovis akka että vois tulla turpaan jos kertoisin totuuden suhteestani Arin kanssa? Kyllähän se on huono juttu kun tietää tulleensa petetyksi...
- weeeeeeeeeeeeeeeeeee
Puolinainen totuusko vaimolla on jo tiedossa? Kait sitä rakkauden vuoksi voi vähä turpaankin ottaa, jos palkkana on ikuinen rakkaus.
Rohkeutta kehiin vai riittääkö pelkkä ajatus ja mielihyvä siitä että että olet tuntemallesi vaimolle pahan olon toiminnallasi aiheuttanut? - En minä!
weeeeeeeeeeeeeeeeeee kirjoitti:
Puolinainen totuusko vaimolla on jo tiedossa? Kait sitä rakkauden vuoksi voi vähä turpaankin ottaa, jos palkkana on ikuinen rakkaus.
Rohkeutta kehiin vai riittääkö pelkkä ajatus ja mielihyvä siitä että että olet tuntemallesi vaimolle pahan olon toiminnallasi aiheuttanut?Toivottavasti Arin "akka" sentään selvittää ensin ed. kirjottajan ip:n, ennenkö lähtee turpakäräjöimään... ettei osu vikaosoitteeseen.
- Samako mies?........
Mistäs suunnasta tämä Ari on? Onko kovis akka kovinkin suuri kokoinen?
- En muuten minäkään!
En minä! kirjoitti:
Toivottavasti Arin "akka" sentään selvittää ensin ed. kirjottajan ip:n, ennenkö lähtee turpakäräjöimään... ettei osu vikaosoitteeseen.
Toivottavasti näin tekee. Muuten, aika raukkamaista sekaantua toisten suhteisiin ja sitten nimettömänä muka paljastaa vähän. Tulee vähän sellainen tunne, että tämä henkilö on tai on ollut ihastunut ja nyt "paljastaja" haluaa vaan aiheuttaa riitaa kaikissa näissä perheissä, joissa Ari niminen mies, jos vaikka sattuisi oikeaan vahingossa sohaisemaan. Vielä inhottavampaa on jos todella tuntee vaimon henkilökohtaisesti.
Katkeralta kuulostaa.
- yx
No, lieneekö Janakkalasta? Vaimolla on puolinainen totuus kun yksi ihminen sattu näkemään jotain... Ei kovis akka suurikokoinen ole, enemmänkin pieni kokoinen mutta voimaa löytyy ja aseita ja kiukkua tarpeen mukaan. Ei varmaan ole kiva tulla petetyksi kun suhde on toiminut hyvin vuosikymmeniä, siis heidän suhteensa. Ja vitut meillä mitään varmaankaan suurta rakkautta ole kun ei olla tunnettukaan kun puoli vuotta mutta seksi näyttää miehille maistuvan välillä vieraankin kanssa vaikka hän kertookin rakastavan vaimoansa. Ota tästä nyt selvää sitten.....
- yyyyyyyykaaakooooooo
Päätit sitten kuitenkin uskaltaa paljastaa suhteesi tähän tyyppiin turpaan saamisen uhallakin? Kait se ukko sulle jotain sitte merkitsee.
- kiltti tyttö
Ja sinä saatanan luuseriko rakastelet mun mieheni kanssa silloin kun minä olen työssä???!!! Mut eipähän se yksin sun syytäs ole!? Enkä nyt varmaksi edes tiedä onko mun Arista kysymys mut ukko on ollut vähän ihmeellinen viime aikoina, kännykkä kiinni kotona tai äänettömällä ym. Onko täällä yhtään sellaista naishenkilöä joka vois antaa mulle neuvoja miten nyt toimin? Kiinni jos jää niin turpaan tulee...
- kiltti tyttö
Oliskohan mun pitänyt jo uskoa silloin vuonna 2004 kun yx muija sano mulle että mun mies on chatissa ja etsii sieltä pienikokoista ulkomaalaista naista? No, ei meillä päälle päin näy mitään että ukko pettäis mutta jos osaa olla tarpeeksi kiero ja petollinen???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h92781Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062621Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182317Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491894Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141473- 321463
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011154En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711005Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81958