Kaverini ei pysty pitämään 2 rottaansa allergian takia, ja mä taas olen aina haaveillut rotista! Noi rotat on jo vanhoja ja kukaan ei halua niitä, eli on menossa lopetettavaksi :((
Mulla on iso, varmaan reippaasti yli 200 litranen terraario. Kannet puuta ja reunoissa 4cm ilmaraot :) Oli ennen gerbiileillä.
Voisinko ottaa ne tohon, vai olisiko parempi että kaverini tappaisi ne kun että "joutuu" elämään terraariossa?
Ku eihän rotat luonnossakaan missään häkissä kiipeile vai häh? :D
Kysyin jostaan rottafoorumilta ja heti tuli kaikkea ELÄINRÄÄKKÄÄJÄ!11!!!!! ROTTIA EI TERRAANN!!11!!! KUOLE
Rotat terraarioon
5
65
Vastaukset
- Rattatoule
Terraario on huono, koska sen ilmanvaihto ei riitä rotalle ja rotat rakastavat kiipeilyä jota on hankalaa järjestää terraarioon.. Lisäksi kaikki puu-osat alkavat haista kamalalle aika nopeasti.. Pystyisitkö hommaamaan siihen jatkoksi jonkun häkkiosan päälle? terra menee hyvin pohjaosana jos siihen virittelee korkeutta häkistä.. Rautakaupasta saa suht edullisesti myyrä tai minkkiverkkoa jostai voi tehdä häkkiosaa vaikka itsekkin sen terran päälle.. Pelkkä terraario on kyl huono, kun rotat tarvii hyvän ilmanvaihdon kun ovat herkkiä sairastumaan hengitystie sairauksille :(
- ,;SuklaaRotta;,
olen valitettavasti samaa mieltä Rattatoulen kanssa =( Pystytkö hankkimaan esim. nimenomaan HÄKKIÄ? i'm sorry....=(=(=(=(((
- rottisfani
Juu, ei rottia mielellään terraarioon. Etkö saisi kaverilta häkin rottien mukana..?
- aloittaja...
en saa niilläkin terraario jopa hiukan pienempi eikä kumpikaan sairastellut, eli näemmä parempi vaan että kaveri tappaa ne, näemmä
- Sedä
Tai sitten meet ihan vaan kauppaan ostamaan jonkun kunnollisen häkin tai teet itse ;) Rotta muuten menee läpi 4cm ilmaraosta ihan kevyesti, ja hyppää yli metrin ilmaan, että eipä sun terraariosta paljon hyötyäkään olisi ellet paikkailisi, ja sit taas ilmanvaihto on entistäkin huonompi... Rotan pitäminen on muutenkin melko hintavaa varsinkin kun se sairastuu, joten jos sulla ei ole varaa ostaa kunnollista häkkiä, ne kannattaa myydä eteenpäin jollekulle jolla on varaa. Voithan tottakai ottaa ne itsellesi vaikkapa kunnes löytävät kunnollisen kodin. Meneehän nuo terrassakin väliaikaisesti (josseivät karkaa), mutta vaativat sitten ainakin valtavasti vapaanapitoa. Minkä mittainen häkkisi on? Ainakaan alle 80 cm en pitäisi vaikka olisi häkkikin, ja terran pitäisi olla rutkasti pidempi kun siinä ei ole tuota korkeutta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760