Silmät

aukesi?

Mulle taitaa sopia paremmin sellainen mies, jolla riittää enemmän ymmärrystä ja joka ei heti vedä herneitä nenuunsa. Taidat olla ylpeä ja aika pitkävihaista sorttiakin, sellaisen kuvan susta olen saanut. Ehkä meillä ei olisi toisillemme paljoa annettavaa. Mä tarvitsen jotain mitä sä et halua antaa ja päinvastoin. Mä tarvitsen miehen, joka on luonteeltaan kärsivällinen, hellä, ymmärtäväinen, ei tuollainen kylmän kopea ja turhan ylpeä ja tunteitaan sekä minua häpeilevä. Sä varmaan laskisit tiskitkin sen mukaan, että mä olen nyt tiskannut kaksi kertaa, se on sun vuoro nyt tiskata seuraavat kaksi kertaa. Mä tarvitsen sellaisen kypsemmän miehen, jossa on vähän isällisiä piirteitä, siis just sitä, että on pitkä pinna ja löytyy ymmärrystä ja halua ymmärtää toisen mieltä ja jolla on jo jonkinlaista ennakkokokemusta naisen psyykestä. Sellainen, jota ei naisen pms:t sun muut heiluttele, vaikkei mulla sellaisia vaivoja pahemmin olekaan :D Ja joka ei heti lannistu. Sellainen, johon voin luottaa ja joka ei hylkää heti ensimmäisen vastoinkäymisen takia.

7

303

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mun vuoro tiskata

Eli kun nainen järjestää vastoinkäymisiä, riitelee turhasta tai oirilee PMS:iä ja purkaa sitä mieheen niin miehen tulee kypsänä ja hellänä miehenä vain ymmärtää naista?

Oliskohan sinulla se kypsymisen paikka jos on tarvetta tuollaiseen oireiluun sekä niiden vastoinkäymisten järjesteämiseen?

Vaikuttaisi että sinä olet se joka siirtää ne vastoinkäymiset miehen harteille kun et itse niitä kestä ja jos mies ei jaksa sinua niin se on tietysti miehen luonteen vika.

Ei mitään uutta naisilta tietysti joten ole rauhassa, et ole "ongelmasi" kanssa yksin.

Mihinkä sitä pitkää pinnaa tarvitaan? Sinun kanssa elämiseenkö?

• ap.

Tässä oli hyvä esimerkki miehestä, jonkalaista en halua. Tekee oletuksia ja luulee olevansa oikeassa.

• Mun vuoro tiskata
        ap. kirjoitti:

Tässä oli hyvä esimerkki miehestä, jonkalaista en halua. Tekee oletuksia ja luulee olevansa oikeassa.

Sieltähän se sönkötys alkoikin.

Eli "älä oleta minusta mitään" (vaikka juuri kerroit mitä et halua ihan itse) ja "sä kuvittelet olevas aina oikeassa" (tässä asiassa olenkin kultaseni oikeassa).

Siinä on esimerkki naisesta jota moni mies ei jaksa, mukaanlukien minä.

Jos elämä ei muuten ole paskaa niin nainen varmasti kantaa ja kaivaa sen tavalla tai toisella sen sonnan esiin.

• Jii.
        Mun vuoro tiskata kirjoitti:

Eli "älä oleta minusta mitään" (vaikka juuri kerroit mitä et halua ihan itse) ja "sä kuvittelet olevas aina oikeassa" (tässä asiassa olenkin kultaseni oikeassa).

Jos elämä ei muuten ole paskaa niin nainen varmasti kantaa ja kaivaa sen tavalla tai toisella sen sonnan esiin.

Elekää tapelko! :D Mää tiskaan, nii ei teijän tartte!! Hyvvää Juhannusta kumpaisellekki, ja rauha maasa!!

• :)
        Jii. kirjoitti:

Elekää tapelko! :D Mää tiskaan, nii ei teijän tartte!! Hyvvää Juhannusta kumpaisellekki, ja rauha maasa!!

rauhantekijöitä lisää tähän maailmaan:)

iloista juhannusta sulle!

• ap.

Kerroit ilmeisesti kokemuksistasi ex-tyttöystäväsi kanssa? Mutta kun mä en ole sun exäsi, eikä mulla ole tuollaista luonnetta, joista kerroit esimerkkejä, ääliö.

Olet tosiaan erittäin hyvä esimerkki miehestä, jonka luonteista en missään nimessä halua: negatiivinen, naisvihamielinen, ennakkoluuloinen ja sulla on oikeassa olemisen tarve. Sun kaltaisiasi löytää 13 tusinasta tuolta sinkku-palstalta, jota olen joskus käynyt vilkaisemassa. Kiitos ei, olen mieluummin yksin.

• ap.

Tuon pms:n oli tarkoitus symboloida niitä asioita, joiden takia ihminen on välillä pahalla tuulella, vaikkei se johdu toisesta ja silti olla ärtyinen sille rakkaimmalle ihmiselle. Se ei silti oikeuta kohtelemaan toista täysin kohtuuttomasti, mikä nyt on itsestäänselvää. Ajatus siellä pohjalla on se, että toinen ihminen tajuaa, että joskus pahalla tuulella olo on normaalia, eikä kiinnitä siihen liikaa huomiota tai provosoidu siitä kehittämään tyhjästä jotain periaatteellista kynnyskysymystä tai muuta turhanpäiväistä riitaa. Totta kai se koskee molempia, eikä vain miestä. Eli arjen psykologista silmää kaipaan mieheltä. Sä reagoit juuri niin kuin ei pitäisi eli provosoiduit kehittämään riidan, koska ymmärsit aloituksen omalla tavallasi ja oman entisen elämäsi pohjalta eli takerruit johonkin vittumaisen exäsi pms-oireisiin. Eli tästä päästäänkin takasin aloituksen sanomaan: juuri sun tavallasi reagoivaa miestä en haluaisi elämääni, vaan kaipaa miestä, jolla on kypsempi tapa suhtautua naiseen. Ei millään pahalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2711
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2481
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2229
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1845
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1433
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1413
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1145
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1124
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      928
    Aihe