Elän kaukosuhteessa, koska mieheni asuu Saksassa. Hän on syntyperäinen suomalainen, vaikkakin on asunut siellä jo yli 40 vuotta. Tapasimme pari vuotta sitten hänen vieraillessaan suomessa ja rakastuin oikopäätä häneen ja luulen hänenkin rakastuneen minuun.
Koska näemme olosuhteiden pakosta vain kerran kuukaudessa, niin sydäntäni vaivaa epäilys, onko miesystäväni minulle uskollinen?
Itse olen pettänyt häntä vain kaksi kertaa, mutta en siedä sitä samaa häneltä. Hän ei tiedä syrjähypyistäni, enkä niistä aio hänelle koskaan kertoakaan.
Jos hän pettää minua niin jätän hänet heti.
Kerro, onko hän minulle uskollinen?
Keski-Yö
6
50
Vastaukset
- Keskiyö
Voi kyllä hän on uskollinen!
saksassa on kankeampaa kuin suomessa, mies on jo omaistanut saksalaisen mentaliteetin melko pitkälle.
mutta kerran kuukaudessahan on paljon! olethan sinäkin sitä mieltä?
älä koskaan lipsauta syrjähypyistäsi, ja koita olla tekemättä lisää, jos tämä mies on rakkautesi arvoinen.
vaan eläessään suurimman osan elämästään saksassa mies ajattelee jo monista asioista eri tavalla kuin suomalainen.
miehen mieltä nakertaa ajatus suomeen paluusta, mutta hän myös pelkää niin suurta askelta. käytännössä olisi helpompaa jos sinä menisit saksaan.
ole avoin tunteistasi ja puhu hänen kanssaan kaikesta, mitä sinä tunnet ja mitä sinä toivot.
siihen mies ei ole tottunut uudessa kotimaassaan.
mies on varmasti sinulle uskollinen, hän elää jotenkin kahden vaiheilla, on hämmästynyt tästä teidän suhteestanne.
minusta tuntuu vahvasti, että sinä saat päättää, mihin tässä ryhdytään!- Elvi 55
Mies on ehdottanut minulle lukuisia kertoja, jotta muuttaisin Saksaan, mutta se veisi vapauteni. Miehellä on oma asunto ja siellä olisi tilaa molemmille. En vain tahdo lähteä toisten nurkkiin asumaan ja antaa naapureille sitä iloa, jotta he saisivat kytätä tekemisiäni.
Jos mies rakastaa minua, hän muuttaa luokseni ja voin määrätä, kuinka asunnossani eletään.
- Keskiyö
no mutta, rakastatko sinä häntä?
mitä se rakkaus sitten on?
ainakaan rakkaus ei tunne sanontaa "joko tai"
minusta tuntui jo äsken, että sinä olet se, joka päättää asioista loppupelissä.
mitä sinä tahdot?
sen sinä saatkin.- Elvi 55
Tahdon miehen muuttavan luokseni ja hän ulkomaalaisena olisi ohjauksessani. Voisin jatkaa elämääni, kuten ennenkin ja minulla olisi mies, jota voin hallita ja hänen on oltava pelkästään kanssani.
- ällöttävää
Elvi 55 kirjoitti:
Tahdon miehen muuttavan luokseni ja hän ulkomaalaisena olisi ohjauksessani. Voisin jatkaa elämääni, kuten ennenkin ja minulla olisi mies, jota voin hallita ja hänen on oltava pelkästään kanssani.
Elvi 55, sinä olet itsekeskeinen, kylmä, tunteeton ja tyhmä nainen. Et ansaitse tuota miestä! Toivottavasti älyää pysyä poissa, eikä joudu sinun kurimuksen alle.
- Keskiyö
ei hän uskalla tulla, jos aistii tarkoituksesi.
ja sellainen kulttuuri, kuin saksakin on, on vielä tänä päivänäkin miesten käsissä.
valitettavasti näin on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1137792
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1275339Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p303576Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1223563Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352594Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191896Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3571544Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?971540Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?701406Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311376