Heips!
Mulla on ollut ongelmana jo tässä kahden kuukautiskierron aikana myöhästelemisiä, ja aikaisemminkin on ollut samanlaisia, ja välillä kierron pituus on ollut normaali (n 30 päivää). Nyt kuitenkin viime kuukautiskierto oli 55 päivää ja nyt on menossa tämän kierron 38 päivä (kohta huomenna siis 39). Raskauden mahdollisuutta ei ole.
Itseäni huolestuttaa tämä jatkuva myöhästely. Samalla itseäni pelottaa onko mahdollista, että olisin perinyt äidiltäni tällaisen taudin (en tiedä sen nimeä, joten yritän kuvailla sen). Äidillä oli kohdussa kananmunan kokoinen verihyytymä, eikä voinut saada lapsia ilman että otti vahvoja lääkkeitä, jotta hyytymä pysyisi poissa. En tiedä onko tauti edes perinnöllinen.
Olen lähdössä ulkomaille loppukesäksi ja tilanne hiukan huolestuttaa.On kamalaa kun ei tiedä milloin menkat voi tulla ja ne voivat alkaa epämiellyttävässä tilanteessakin.
Menkat usein myöhässä
bereadyaustralia
0
111
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1084711Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293443No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452400- 491524
- 361423
- 381246
- 141162
- 1641050
- 271048
- 6954