Cause

I love u

14

157

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei varmasti...

... Mulle, mutta kiitos, että kerrankin joku linkitti tänne hyvän piisin... :)

• _________________

Mitähän joz "dracastaizit" välillä yotain toizta? Voiz olla caicille helpompaa.

• vitustako sinäkin

tiedät kenelle toi meni? en tehnyt aloitusviestiä mutta jos olisit HÄN, niin vedä vaikka ittes hirteen!

• ?

Miten noin voi sanoa? Ethän sinä tiedä kuka tuo on... Miksi kyseenalaistat hänen tunteensa laittamalla lainausmerkkeihin?

• ____________________
        ? kirjoitti:

Miten noin voi sanoa? Ethän sinä tiedä kuka tuo on... Miksi kyseenalaistat hänen tunteensa laittamalla lainausmerkkeihin?

No voihan sitä assholeksi sanoa ja rakastaa, kai

• Jii.
        ____________________ kirjoitti:

Entä jos se on tarkoitettu sillain hellästi -tyyliin; rakastan sua senkin pikku paskiainen! :D

• ap.
        ____________________ kirjoitti:

Kyllä voi. :) Ja mun mielestä on hyvä että pystyy tuntemaan rakkautta silloinkin kun toinen tuntuu assholelta. :) Mutta anteeksi jos se loukkasi.

• ap.
        ap. kirjoitti:

Kyllä voi. :) Ja mun mielestä on hyvä että pystyy tuntemaan rakkautta silloinkin kun toinen tuntuu assholelta. :) Mutta anteeksi jos se loukkasi.

Aivan Jii. Ja mua ei haittaisi vaikka hän sanoisi mua pissaliisaksi jos voisin kuulla noi sanat rakastan sua muuallakin kuin haavemaailmassani häneltä. Kunhan nyt laitoin tuon kappaleen ja hellittelynimen kun tuli sellainen fiilis. Toi on muuten yksi mun lempparikappale vaikka en tuon ajan muusikista muuten perusta.

• ei rakastettava

Hyvä biisi, mutt ei mullekaan. Ei mua kukaan rakasta ja enkä rakasta ketään :)

• eräs nainen

Tää on kyllä niin hieno kipale. Saa ainakin itsessäni aikaan ihan merkillisiä fiiliksiä.
      Jos hän osoittaisi mulle tuollaisen, niin alkaisin varmaan itkeä onnesta.

• Jii.

Olen aika varma, että tuo on kuitenki naiselta miehelle -niinhän melkein kaikki tällä palstalla... :) Loistava kappale tosin, ja kiva että kerrankin hyvää musiikkia linkitetty tänne... :)

• eräs nainen
        Jii. kirjoitti:

Olen aika varma, että tuo on kuitenki naiselta miehelle -niinhän melkein kaikki tällä palstalla... :) Loistava kappale tosin, ja kiva että kerrankin hyvää musiikkia linkitetty tänne... :)

Melko varmasti on suurin osa viestiestä naisilta, tiedän.
        Sen takia en suoraan osoittanutkaan ap:lle sanojani vaan puhuin hänestä tarkoittaen ikäväni kohdetta.
        Harvoin oikeastaan linkkejä availen, kun on havainnut jo, että musiikkimaku on pääasiassa ihan erilainen. Mutta makunsa kullakin :)

• ap.

Kiitos. Juu mäkin olen nainen ja halusin kuvata tällä ristiriitaisia mutta vahvoja tuntemuksia joissa ei ole mitään järkeä ja silti ne ovat. Tuo asshole nyt vaan oli sellainen hellittelynimi tässä tapauksessa. Ja joo en vedä itseäni mihinkään toivottavasti ei kukaan muukaan.

• ap.

Anteeksi, ei olisi kai pitänyt laittaa tätä tänne ei mun tarkoitus ollut loukata.:( En mä taida osata sulle puhua täällä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2721
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2541
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2239
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1443
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1433
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1155
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1134
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1053
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      938
    Aihe