joo eli onko teillä kenelläkään muulla semmosta tunnetta ollut, että olette valmiita vaikka heti jos oikea olisi nurkan takana?? tietenkään en aio hypätä suin päin sänkyyn ym. säästän sitä sitten sille oikealle, aikaahan minulla on koko elämä.En oo varma että osasinko oikee selittää mutta keronpa enemmän : Eli normaali tyttö mielestäni olen :pituus n.159cm paino 48kg rinnat 85B , En polta, mutta alkoholia silloin tällöin HYVÄNMAUN merkeissä, eli en tee mitään hätiköityä humalassa.
Hiukseni ovat vaaleat :) Tapasin erään pojan, hän on mukava, huomaavainen, jopa romanttinen! (joskin sitä siksi voi tässä iässä sanoa?), ei vonkaa, kehuu paljon ym. Hän on todella vienyt sydämmeni ... kuvioissa pyörii myös toinenkin poika :S hän polttaa, juo, kehuu vain silloin tällöin, ei kehtaa olla julkisesti ... mutta silti tunnen vetovoimaa häneenkin... ??!1 haluaisin mielipiteitä itsestäni sekä tytöiltä, että pojilta milloin te menetitte neitsyytenne?? pliis neuvoja tässä kinkkisessä tilanteessa :) kiitos jo etu käteen!
15-tytön neitsyys
7
339
Vastaukset
- u7yguhi
veikkaan että se polttaja on pelimies..eli unohda hänet, ellei hän sitten tee jotain mikä todistaa rakkauden sinua kohtaan..mutta toi julkisuusjuttu on semmonen et kyl pitäs kehdata olla
itse en ole mikään "helppo nakki" noissa sänkyhommissa, vaan kaipaan lämmittelyä pitkän aikaa= en ekaan moneen viikkoon edes harkitse ..
pojan pitää tehä alote, koska oon ite nii ujo yms- MarikaKa
joo-o siltä tuo toine vähän vaikuttaakin ... kummasti joku siinä silti vetää puoleensa. En minäkään siis mikään helppo ole, mutta tuo toinen on aivan hirveän suloinen! Hän mm. sanoo haluavansa kokata minulle, helliä minua, viedä syömään, ja katsella minua muuten vaan... eli taitaa olla aika jättipotti :)
itsekin olen ujo, mutta noiden kanssa on jotenkin helppo puhua :s eli oon aika umpikujassa itseni kanssa, koska en oikein tiedä mitä haluan... - Iida.
MarikaKa kirjoitti:
joo-o siltä tuo toine vähän vaikuttaakin ... kummasti joku siinä silti vetää puoleensa. En minäkään siis mikään helppo ole, mutta tuo toinen on aivan hirveän suloinen! Hän mm. sanoo haluavansa kokata minulle, helliä minua, viedä syömään, ja katsella minua muuten vaan... eli taitaa olla aika jättipotti :)
itsekin olen ujo, mutta noiden kanssa on jotenkin helppo puhua :s eli oon aika umpikujassa itseni kanssa, koska en oikein tiedä mitä haluan...Jos yhtään osaan ennustaa annat pillua sille juopolle ensin, johon tunnet vetoa, niin on käynyt monelle.
- ei hyvä tai paha
Se polttava jätkä saa sun pilluas ihan juuri, ei kysymystäkään ja tämä huomaava ja romanttinen poika jää yksin. Sitten sua harmittaa kun ensiksi mainittu hakkaa ja pettää sua.
Mut niin se vaan menee teillä tytöillä, oon nähnyt usein, etenkin nuoremmilla tytöillä. En itse ole "pahis" tai "kiltti" poika, tai vähän riippuu tilanteesta ja ihmisistä. - neitsyys ja pojat
Sanonpa vaan minäkin, että säästä neitsyytesi sille huomaavaiselle pojalle :) Se kannattaa!!
- neitonen---
nyt kyllä täytyy sanoa! Säästä se neitsyys sille huomaavaiselle pojalle, ET TULE KATUMAAN! Jätä se polttava playeri omaan arvoonsa ja anna mennä!
- Miia:)
Jos jätkä ei kehtaa liikkuu sun kans julkisest, ni lopet se suhde saman tiä. Ei mitää järkee, pillun peräs noi miäs puolise yleens juoksee.. okei ei kaikki mut, suurinosa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2719427- 756412
- 286056
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni965870Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv435719Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h995604- 625043
- 434727
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on574066- 493695