Onko Macissani virus?

No heipparallaa, tämä Mac on vasta 12 tuntia sitten ostettu ja nyt friikkailen jo viruksesta.
Kyseessä on siis MacBook.
Nelisormisesti kun hipaisee hiirialustaa ja aukaisee käynnissä olevien ohjelmien yhteenvedon, siellä seassa on 'nimetön', ilman kuvaa, ja sitä klikatessa muut ohjelmat palautuvat ruudulle muttei mitään mikä näyttäisi tuolta ylimääräiseltä mystiseltä nimettömältä.
Oonko onnistunut jo saamaan itelleni viruksen vai mistä kiikastaa? Niitähän taitaa tälle alustalle olla heikonlaisesti liikenteessä mutta mua vähän epäilyttää.
Joku asiasta tietävä, olisitko kiltti ja auttaisit? Oon uusi tän koneen kanssa.
085
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset

Vanhimmat

Ei viela vastauksia.

Kommentoi aloitusta

Mäkkipöllö kirjoitti:

No heipparallaa, tämä Mac on vasta 12 tuntia sitten ostettu ja nyt friikkailen jo viruksesta.
Kyseessä on siis MacBook.
Nelisormisesti kun hipaisee hiirialustaa ja aukaisee käynnissä olevien ohjelmien yhteenvedon, siellä seassa on 'nimetön', ilman kuvaa, ja sitä klikatessa muut ohjelmat palautuvat ruudulle muttei mitään mikä näyttäisi tuolta ylimääräiseltä mystiseltä nimettömältä.
Oonko onnistunut jo saamaan itelleni viruksen vai mistä kiikastaa? Niitähän taitaa tälle alustalle olla heikonlaisesti liikenteessä mutta mua vähän epäilyttää.
Joku asiasta tietävä, olisitko kiltti ja auttaisit? Oon uusi tän koneen kanssa.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu