Odotan että

mä vaan

tulet vielä viereeni, ihan liki. En ole pyytänyt Luojalta tätä kokemusta, mutta olen pyytänyt että jos tällä ei ole tarkoitusta niin loppukoon alkuunsa ja kuolkoon tunteet pois. Mutta koska näin ei ole tapahtunut, ei voi olla merkityksetöntä kaikki tämä. Jos en pääse nyt kirjoittelemaan niin haluan että et unohda minua, minä en takuulla unohda siellä minne tänään menen :( Sinussa ei ole mitään sellaista piirrettä jota en kaipaisi, sieluni on myyty. Rauhallista Juhannusta, pidä itsestäsi ja sydämestäni hyvää huolta.

naiselle

18

1328

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miehelle

Kaunista. Ihastukset mene ja tulee, niihin ei jää kiinni. Liima puuttuu. Mutta silloin kun se osuu, sen voi tietää jo aika pienestä ja tunne vaan on.

Itse en häntä unohda, ja rauhallisesti luultavasti juhannukseni vietän. Sydämessäni hän on, ja taitaa myös pysyä ;-)

• ei enää nähdä

olipas ihanasti kirjoitettu. Olisipa tämä minulle.

• ex tempor

............tai minulle..=)

• Uusi aamu tullut

Aloittajan viesti hellytti täysin.Kiitän ja ilahduin kovin. Toivotukset auttoivat ja myrskyn jälkeen aurinkoinen aamu kutsuu. Kaikki hyvin, ainakin hetkittäin. Luontoon, pois koneen ääreltä. . .

Hyvää Juhannusta jokaiselle.

• Tarkoitettu niin

match-made-in-heaven?

Saat melkoisen määrän vastauksia tämmöiseen viestiin :)

• En voi unohtaa

Kuulostaa ihanalta....
      Tulisin mielelläni jos olisit hän ja tietäisin sinun ajattelevan noin :)
      Voisin samoin sanoin sinulle kertoa tunteeni.

• Miettimismyssy

Täysin järjetöntä tekstiä!

• Älä ikinä tee

sitä virhettä, että menet näyttämään tämän kirjoituksen sille unelmiesi naiselle. Siinä tapauksessa nimittäin et tule enää koskaan pääsemään tästä naisesta eroon. Naiset vain sulavat tällaisille - tiedän koska sain itsekin tilapäisen mielihäiriön tätä lukiessa :) Ihana

• Siis hei

Menet minne?

• Nainen vaan

Ihana viesti mihin päin menee.

• Sydän täynnä rakkaut

Ei ole minulle, mutta vastaavin ajatuksin kuljen.
      Jos tällä mitä tapahtui, ei ole mitään tarkoitusta niin se on vaan hyväksyttävä.
      Hänenlaistaan olen kyllä rukoillut jo pitkään elämääni saapuvaksi ja niin hän tulikin.
      Mutta vain käymään ja lainaksi.
      Muistan hänet aina ja odotan salaa sydämessäni, ihmettä.

• jospa kuitenkin

Voi minäkin odotan ihmettä täällä. Jospa sen saisin. On niin vaikeaa koska ajatukset kiepuvat vain hänessä. Mieli on raskas ja musta. On niin ikävä.

• Jotain meidän välill

Toivottavasti tämä oli minulle. Ehkä joskus tanssimme tangoa auringon laskiessa. Olet mielessäni ja vieläkin sattuu..

• jotain on

tangoa ;)

• sR

no moi,minuako kaipailet,minä en ole sinua unohtanut,halusta tulisin taas viereesi

• Tämä on ihana,

enkä ihmettele plussien määrää. Hitsi, että joku kirjoittaa noin..

• kysyätahdon

huhu huh.. Todella kaunista!

Sinua on siunattu kynän kärjellä.

Toivoisin itsekin, että tämä olisi minulle kirjoitettu..

Nainen, uskovainen

• tummalle pohjanmaall

Kaunista! Kyllä jeesus viel vastaa sun rukouksiin ja mun :D -J

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      60
      3639
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      43
      3546
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2811
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      46
      2546
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      54
      1973
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1629
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1493
    8. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      1469
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1317
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1251
    Aihe