Olen niin yksin! Niin yksin! Kaipaan!
Penikseni sojottaa erektiossa, mutta yhtään ainoaa vaginaa ei ole lähelläni.
Voisivatko jotkut ystävälliset naiset antaa minulle sähköpostiosoitteensa, niin sitten voimme sopia tapaamisen. Sen jälkeen voimme viettää juhannusta yhdessä.
OLEN NIIN YKSIN! KAIPAAN!
13
260
Vastaukset
- veikko pano-veikko
SAMA ONKELMA TÄÄLÄ!
Mutta mä oon osannu varustautuu oikeen. Ostin pari viikkoo sitte seksitavarakaupasta Pumpattavan Parparan. Siis semmonen seksinukke. Sitä mä panen koko juhannuksen.
Hyvä pantava, ei kitise vastaan.- veikko pano-veikkö
Tai siis meinaan että olis sama onkelma mutta kun ei oo!
Toi kaipuu jätkäkin tekis viisaasti jos hommais itellee Pumpattava Parpara. Se on muuten kans paljon viisaampi kun elävät akat jotka aina marmattaa jostai vaikka ei oo mitää syytäkää. - ja taas seisoo....
Mun parpara meni jo puhki :( eipä ihme oli valmistettu kiinassa. :)
Nyt pakko tyytyä poikamies hanskoihin. (näppylä hanskat)
- näytän munaa
Moi vaan!
Mulla on sellanen tapa, että meen kaupungille käveleen, avaan sepaluksen, otan molon esiin ja runkkaan se kovaksi.
Sitten kun tulee joku hyvännäkönen ämmä vastaan, huiskutan sille munaa ja toivotan sille hyvää juhannusta.
Mun mielestä semmonen on kivaa.- mellotuskundi
MINÄ KANS!
Mä teen aina juhannyksena sillee, et mä kävelen kaupunkilla sepalus auki ja näytän moloa kaikille ämmille. Sillä tapaa juhannus menee tosi kivasti. - Morjens vaan!
mellotuskundi kirjoitti:
MINÄ KANS!
Mä teen aina juhannyksena sillee, et mä kävelen kaupunkilla sepalus auki ja näytän moloa kaikille ämmille. Sillä tapaa juhannus menee tosi kivasti.Hyvä homma toi on! Joskus kun näyttää kyrpää joillekin nuorille likoille, jos niitä on vähän useempi ja ovat vähän kännissä niin aina joku rohkasee mielensä ja ottaa kyrvän käteen ja joskus suuhunkin.
Viime juhannuksena laskin mällit kahden sutturan suuhun ja yhden pilluun.
Taas lähden kyrpä kovana kaupungille!
Jos joku ämmä tuntee olonsa yksinäiseksi, niin saa tulla imemään mun moloa jos satutaan tapaamaan.
- kaihoisa kundi
On rakkauden kapipuuni tosi kaihoisaa.
- kaihoisa kundi
OOH, ei,ei ei.... ma suruinen oon! Ei kapipuu vaan kaipuu, se mieltäin jängertää.
- mouks
Niin suruisa oon.
Ma ehkä nyt köyden kaulaani laitan
ja elonkorren poikki taitan. - Vaginaa metsässä
Kuule, metsässä on paljon susia ja karhuja. Niitä voi käydä panemassa perseeseen ja vaginaan kunhan ensin saa ne kiinni.
- mäyskis.
Olen niin kaihoisa! Ooh, mun mieltäin kaikk kimmertää.
Ooh, ma juhannuspanoa kaipaan. Vitu. - ts
ahaa
- J
VAI IIN
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795397
- 824351
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3824328Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5103933- 1523418
- 533079
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.603063- 232748
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221