OLEN NIIN YKSIN! KAIPAAN!

rakkauden kaipuu

Olen niin yksin! Niin yksin! Kaipaan!
Penikseni sojottaa erektiossa, mutta yhtään ainoaa vaginaa ei ole lähelläni.
Voisivatko jotkut ystävälliset naiset antaa minulle sähköpostiosoitteensa, niin sitten voimme sopia tapaamisen. Sen jälkeen voimme viettää juhannusta yhdessä.

13

248

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • veikko pano-veikko

      SAMA ONKELMA TÄÄLÄ!
      Mutta mä oon osannu varustautuu oikeen. Ostin pari viikkoo sitte seksitavarakaupasta Pumpattavan Parparan. Siis semmonen seksinukke. Sitä mä panen koko juhannuksen.
      Hyvä pantava, ei kitise vastaan.

      • veikko pano-veikkö

        Tai siis meinaan että olis sama onkelma mutta kun ei oo!
        Toi kaipuu jätkäkin tekis viisaasti jos hommais itellee Pumpattava Parpara. Se on muuten kans paljon viisaampi kun elävät akat jotka aina marmattaa jostai vaikka ei oo mitää syytäkää.


      • ja taas seisoo....

        Mun parpara meni jo puhki :( eipä ihme oli valmistettu kiinassa. :)
        Nyt pakko tyytyä poikamies hanskoihin. (näppylä hanskat)


    • näytän munaa

      Moi vaan!
      Mulla on sellanen tapa, että meen kaupungille käveleen, avaan sepaluksen, otan molon esiin ja runkkaan se kovaksi.
      Sitten kun tulee joku hyvännäkönen ämmä vastaan, huiskutan sille munaa ja toivotan sille hyvää juhannusta.
      Mun mielestä semmonen on kivaa.

      • mellotuskundi

        MINÄ KANS!
        Mä teen aina juhannyksena sillee, et mä kävelen kaupunkilla sepalus auki ja näytän moloa kaikille ämmille. Sillä tapaa juhannus menee tosi kivasti.


      • Morjens vaan!
        mellotuskundi kirjoitti:

        MINÄ KANS!
        Mä teen aina juhannyksena sillee, et mä kävelen kaupunkilla sepalus auki ja näytän moloa kaikille ämmille. Sillä tapaa juhannus menee tosi kivasti.

        Hyvä homma toi on! Joskus kun näyttää kyrpää joillekin nuorille likoille, jos niitä on vähän useempi ja ovat vähän kännissä niin aina joku rohkasee mielensä ja ottaa kyrvän käteen ja joskus suuhunkin.
        Viime juhannuksena laskin mällit kahden sutturan suuhun ja yhden pilluun.
        Taas lähden kyrpä kovana kaupungille!
        Jos joku ämmä tuntee olonsa yksinäiseksi, niin saa tulla imemään mun moloa jos satutaan tapaamaan.


    • kaihoisa kundi

      On rakkauden kapipuuni tosi kaihoisaa.

      • kaihoisa kundi

        OOH, ei,ei ei.... ma suruinen oon! Ei kapipuu vaan kaipuu, se mieltäin jängertää.


    • mouks

      Niin suruisa oon.
      Ma ehkä nyt köyden kaulaani laitan
      ja elonkorren poikki taitan.

    • Vaginaa metsässä

      Kuule, metsässä on paljon susia ja karhuja. Niitä voi käydä panemassa perseeseen ja vaginaan kunhan ensin saa ne kiinni.

    • mäyskis.

      Olen niin kaihoisa! Ooh, mun mieltäin kaikk kimmertää.
      Ooh, ma juhannuspanoa kaipaan. Vitu.

    • ts

      ahaa

    • J

      VAI IIN

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3108
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1265
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1251
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1056
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1010
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      956
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      52
      947
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      914
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      826
    Aihe