joo eli on vaihdettu takakaaret, ja kumpi ekana pohjamaali vai kitti uudelle pellille ja mitä kannattaa laittaa hitsisauman päälle ettei tuu heti läpi kukkimaan, lokarien sisäpuolelle laitettu pelkää massa saumojen kohdalle?? oon kuullu vaik mitä versiota tuosta kitti ja pohjamaali jutusta?!?!?! kiitti etukäteen vastauksesta.
takakaaret..
1 kerralla onnistuu
3
241
Vastaukset
- automuolari
hitsisaumat kuuluu tinata.
ekaks kitti sit pohjamaali. - Auto Masentaja 2
Mitä ovat takakaaret autossa?
Onko olemassa myös etukaaria?
Mitä muita kaaria autossasi on?
Minulla ei ole koskaan ollut mitään kaaria kaaroissani, vaikka olen 50 vuotta niitä omistanut ja niitten kansaa touhunnut.- 2+2
Taidat olla sokea ja tuntoaistikin puuttuu jos et löydä kaaria autostasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805304
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai734697Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1314650Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3642057- 941680
- 981595
- 2571496
- 3491197
Pääsit koskettamaan
Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.571012- 2001001