Kiirettä on pitänyt,nuorimmaisen rippijuhlat,3 synttärit,ja tänään lähdemme merelle.
Hyvää juhannusta kaikille
8
62
Vastaukset
- avaa blogisi
Voi hyvänen aika sentään. Etkö ole osannut avata sitä omaa blogiasi, kun tänne pitää raportoida joka ikinen käänne? Ainoa, jota et onneksi ole raprotoinut, on milloin meet huusiin haisemaan. Kaiken muun tunnut raportoivan tänne.
- -ra
Kiitos vaan
- Joko juhlat ohi?
Ehdit silti kirjoittaa tälle palstalle.
Vaikka on 3 synttäri- ja 1 rippijuhlaa. Vielä merelle!- huomion hakuako?
Ja silti valittaa, että kiirettä pitää... heh.. heh...
- -ra
Mikä teillä on vikana jos kirjoitan täytyy heti jotain vittuilua laittaa.Enpä enää kirjoittele.Toivottavasti saatte itse samanlaisia vastauksia.Voikaa paksusti.
- 4 v ajan blogia
Ei saada. Hoidoissa olevat syöpäpotilaat ovat tärkeimmät! Heille iso juhannushalit!
- -ra
Just niin.Kunhan kirjottaisivat
- -ra
Kuitenkin vaikka en ole kirjoittanut pitkään aikaan nostatte koko ajan minun aloitteita miksi?Eikö itsellä ole mitään asiaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862