Eli kyse on siitä mistä en yleensä ala kyselemään mutta nyt on pakko. Eli minulla on modeemina Telewell TW-EA510 v3 modeemi ja modeemi alkaa satunnaisesti boottailemaan ja katkaisemaan/hidastelemaan yhteyttä ilman että edes dataa menisi melkein yhtään. Minulla on 10 megan yhteys jota olen käyttänyt jo jotain 2 vuotta. Tarkoitus olisi saada tämä "Telehell" helvettiin ja joku laadukas tilalle. Itse olen kuullut että tuo Buffalo olisi se paras modeemimerkki niistä kaikista muista, koska sen vakaus. Mitä mieltä te olette, mikä olisi hyvä tähän nopeaan laajakaistaan?
Modeemini hajoaa käsiin näköjään...
16
144
Vastaukset
Ja siis tuo Telewell on tunnettu sen epävakaudesta ja sen pirun huonosta prosessorista. Nopeilla yhteyksillä etenkin pukkaa pätkimään/boottailemaan silloin tällöin. Valitettavasti niiden ominaisuus eli paluuta näihin ei tule.
- du nno
Älä nyt saakeli puhu tollasia, juuri vaihoin vanhan zyxelin tuohon telehelliin ja aattelin, että se olis jotain autuutta.
Buffaloa tai Ciscoa vaan käyttöön sitten. - telewellhuonokyllä
Ukkonen hajottaa helposti noita jos on maaseudulla, itseltä hajosi 1 Telewellin reititin kerran.
Huonosti suojattuja vehkeitä nuo.
Mutta jos on kaupungissa niin varmaan toimii, mutta maaseudulla jos ukkonen iskee, niin ei pääse jakautumaan satoihin pistorasioihin kerralla, eikä silloin lievene se jännitepiikki, vaan tulee itselle kaikki.."Ukkonen hajottaa helposti noita jos on maaseudulla"
Itse asun kylläkin ihan kerrostalossa mutta ne viat alkoivat jo heti alkujaan eikä edes ukkostanut. PS3:llakin on tuskallista pelata moninpeliä ja ladata jotain storesta kun pätkäisee välillä. Todella huonoa laatua. Sain sattumoisin tuon romun kytkynä Soneran operaattorilta silloin.
- Kalakkuna
Tulipa mieleen että käytätkö muuten wlanissa tuota kun katkoo, kokeileppa ihan perus kaapelilla katkooko enää.
Jos ei katko niin saisikohan siihen uuden wlan reitittimen perään liitettyä, itsellä oli tuommonen Buffalon wlan reititin kerran käytössä ja ainakin toimi hyvin ja nopeasti."kokeileppa ihan perus kaapelilla katkooko enää"
Siinä on yksi pöytäkone joka on kytketty letkulla kiinni jota toinen käyttää mutta pelkästään silläkin se tekee satunnaista boottailua ja hidastelua. Itse käytän kannettavaa konettani langattomalla yhteydellä.
- Peruskaapeli
Paskaa puhutte. Itellä ollut ko. modemi yli 10 vuotta, nopeudella 128 kbs ja vieläkin osaa reitittää, mm. löysin itseni taas mökiltä ja takasi maalikyläänkin se osaa neuvoa. Hiton hyvä GTMFGS-paikkannin ko. merkki.
Mikä muuten on toi " perus kaapeli"? Onko se johto, jossa on kax kuparilankaa ja molemmissa päissä erilainen liitin, vaiko toisin päin? Tuo jäi vähän hämäräksi..."nopeudella 128 kbs"
Kun verrataankin minun 10 megaan, siinä onkin valtava ero. Todennäköisesti nuo suuret nopeudet kyykyttävät tämän purkin.
- telewell sucks,,,,,,
joo vittu telewell on aivan vitun perseestä se on tiijetty jo monta vuotta mulla menny viidessä vuodessa 4 telewell modeemia mitäs siihen sanotte yhden hajotti ukkonen loput menny nuin vaan pimeiksi siis nyt on tuo neljäs siis käytössä se on sitte toiminu jokseenki tähän asti en ois samaa merkkiä todellakaan aina ostanu mutta ku täälä pienessä paskasessa kusiluola pitäjästä kun ei ole muita saanut vasta kun vuosi sitten ja en oo viittiny sit netistäkään tilata mutta nyt tilaisin vaikka kiinasta jos tuo romu nyt hajoais ja muuta ku jotain paskaa telewelliä ei ois lähimailta saatavana lisäksi nuo nuo teleperse modeemit on aivan helvetin rumia ku suoraan vuodesta 1984 eikä ne oo uudistunu yhtään kaikki telewellit samannäkösiä jos kahtoo nuita muita ni on aivan saatanan tyylikkäitä ja modernin näkösiä OIKEITA modeemeita
- fdhgfdsfds
"tilaisin vaikka kiinasta jos tuo romu nyt hajoais"
Telewell on itseasiassa kiinasta :D Erä mielenkiintoinen juttukin on olemassa tässä purkissa, esimerkiksi jos pelaan PS3:lla jonkin aikaa netissä ja haluan lopettaa pelaamisen niin hetken kuluttua siitä se alkaa tekemään kummallista hidastelua ja lopulta se boottaa itsensä, ei aina tee näin. Taitaa olla joku 1€ laite todellisuudessa.
- ____________________
Samaa temppuilua, ihme vekotin. TW-EA510 v3
- Mw2Myyjä
Myynnis ps3 accountti jolla MW2:ssa 9th Prestige lvl70 kaikki titlet, emblemit ja weapon attachmentit ! http://keskustelu.suomi24.fi/node/9954030
- Ilmainen minecraft
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2464041Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232317Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822006- 1411481
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37940- 77939
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127937Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8857J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62780